Перед історією скажу,тебе звуть Джи Лі со.тобі на цей момент 16 років,і ти вирішив вступити в к-поп групу так як ти тануюєш і дуже красиво співаєш.твій день народження 25листопада.
!Попередження!:ця істопія від першого лиця,в ній буде 18+так що кому цікаво можете читати).Ти подав заявку про вступ в компанію Big Hit Entertainment в к-поп групу,під назвою Enxypen.
Через 2 місяці її прийняли і ти вступив,і був дуже радий що тебе прийняли туди.
Ти поїхав в їхню компанію вони питали тебе як звуть?скільки років і т.д,короче заповняли анкету.(автор:вибачте як що я говорю трішки не правду я не знаю як там їх приймали бо тільки почала слухати їх і вони мені дуже сподобались).
Ти пішов в зал де чекали інші учасники групи ви познайомились,а потім виступали,щоб точно знати чи ти репер,танцюрист,і т.д..Ви виступили всі дуже добре,і тебе назначили репером.
Саме найбільше тобі сподобався Пак Сон Хун,він сказав що його називли Сонхун,він любив фігурне катання.
він афігенно співав і ви вспіли стати найкращими друзями,його назначили співаком.
Ще були Джейк,Сону,Хисин,Джей,Ни-ки,Чонвон і ще один хлопець але ти не встиг з ним познайомитись як і всі інші хлопці.
Сонхун був старший за тебе на рік.Коли ви закінчили всю роботу то поїхали по домам.
Ця 1 глава фф дуже маленька,але потім можливо буде більше).
Поставте будь ласка зірочки ;)
ВИ ЧИТАЄТЕ
8 учасник Енхайпен..
De TodoТи став 8 учасником енхайпен.І найшов свою любов.16-ти річний Джи Лі Со який протсо захотів стати популярним айдолом,і це йому вдалося,але він влюбився.