Всі стали готуватись до Нового Року,Підбирати наряди,деякі почали готувати а точніше Джи і Джей.Вони готували олів'є,крабовий салат,картоплю,і ще багато чого смачненького.А Хун з Джейком заходили до них на кухню і трішки допомагали з готовкою
*пов Сонхун*
-Джейк!!Давай підем до хлопців на кухню,допоможемо приготувати щось,або покласти на стіл!)
Джейк-Так!Давай,а то вони там бідненькі двоє готують їжу,а інші хоч теж готуються,але їм саме тяжкіше)-Ухмильнувся Джейк на один бік.Ми з Джейком спустились з другого поверху на кухню,там стояв дуже ароматний запашок запеченої картоплі,і салатів.
Також ми замовили суші і піцу,бо думали що салатів і картопельки буде мало).
Хисин з Чонвоном і Сону поїхали в магазин,за шанпанським і ще другою випивкою.
Ми зі спини підійшли до хлопців,я до Джи а Джейк до Джея,і обняли їх.
-Сонечко,може вам чимось допомогти?-Запитав я в Джи.Той тільки усміхнувся і кивнув головою.
Джи-Ну я б не відмовився!А ти Джей?
Дж-Та канешна,най допоможуть а бо там ше треба моркву,цибулю і ше чота нарізати на салати!Давайте приступайте!Хіхіхі.-засміявся мило Джей,я з Джейком приступили нарізати всі овочі і т.д.
Через 10 хвилин до кухні спустився Ні-Кі,він був такий сонний так,та як би тільки прокинувся.І так він ще був в піжамі і протирав очі щоб прокинутись.
-Оойй,наш соня проснувся.крикнув я Ні-кі.
Н-Я не соня,а який сьогодні день?і що ви робите?
Дж-Сьогодні,ну точніше завтра..Але сьогодні..Кароче Новий рік!.
Джи-А ми готуємо щоб мали що їсти на Новий рік,а не тільки ваші суші і піццу.Сказав Джи закотивши очі.
Н-Ой ладно..Точно?Сьогодні точно Новий рік?...І де інші...
Джейк-Інші хлопці поїхали в магазин по випивку нам.
-ахах,так сьогодні точно новий рік!Нік що з тобою?
Ні-кі був блідий і сонний,видно що у нього була температура.І тут почувся звук в двері.
Джи-Оо!напевно хлопці прийшли!)
Джи побіг відкривати двері,але за дверима були не хлопці а...
Якась нн дівчинка!
?-ААОАОА ДЖИИИ!!!!Я ВАША ФАНАТКА,МОЖНА АВТОГРАФ???
Джи-Аее..т..так можна,в тебе є ручка листок?..
Дівчинка дістала ручку і листочок і Джи підписав його своїм підписом і намалював невеликий миленький малюночок котика.
?-аа..цей..Можна ще фото?Я нікому не скажу що ви тут живете,я просто хотіла сусідів з Новим роком привітати!І вас теж вітаю!) Мило усміхнувшись сказала ця дівчина.Їй на вигляд було років 15-16.
Джи-Дякую!Тебе теж з Новим роком!).-Джи зробив фото з цією дівчиною і вона пішла.Він вже закривав двері як їх відкрив Хисин.
Х-Оойй Джи привітики!Ми купили все що треба і горошок для олів'є,кпабові палички,шампанського 2 бутилки,2 бутилки вина,і ще солодкого,рибку червону на бутери.
Джи-Ааа,чого так багато?ахах ладно проходіть і ставте випивку коло столу чи на стіл,незнаю кароче,кудась поставте.
Джи пішов назад до кухні а там все вже було готово,картопелька приємно пахла,салати були теж готові.Джейк пішов відкривати двері кур'єру що приніс піццу і суші.
Ми накрили на стіл і до нового року ще було 3години.Тому ми з Джи,Джейком і Джеєм вирішили прогулятись четверо.
Хлопці погуляли і пішли додому до нового року лишилось півтора години(1,5год.)
Ми всі сіли за стіл і почали потрішки їсти їжу і пити шампанське,деякі пили вино.
І ось ми вже доїли всю піццу і картоплю,суші,як на телевізорі почав говорити президент.Всі уважно слухали звернення президента.
І 5......4.......3......2....1.....0!!!!з новим роком!-прозвучало в телевізорі.
Всі разом-З НОВИМ РОКОММММ.Хлопці стукались стаканами і випивали.
Джи не був п'яний а ось Сонхун..був на повну п'яним ..
Після того як хлопці що були ще при розумі поскладали зі столу,і відправили спати інших.
Ні-кі заснув на дивані так що Джи і Хун лишились самі в кімнаті.Але Джи було щось страшно спати з Хуномяк що той в такому стані що навіть говорити і стояти не може.
Джи взяв Хуна під руку і повів в кімнату нв 2 поверх.
Коли вони прийшли то Хун якось вспів закрити двері на замок.
Сонхун кинув Джи на ліжко і почав знімати одяг.....
*Пов джи*
-Х..хун..Що ти..роби..
Я не вспів договорити як почув що Хун поцілував мене в губи,цей поцілуй був не ніжним а навборот жорстоким,і тк як би він хотів відтрахати молодшого.(Джи молодший від Сонхуна).
С-Я..ик..роблю свою роб..ик робо..ту..)
Хун ухмтльнувся пошло і лишився твльки в одник боксерах.і там вже стирчав його дружок..
Мені стало страшно.Бо як що він мене трахне,це мій перший раз.
Я відштовхнув Хуна від себе і той тільки більше прижався до мене.
Я почав плакати бо не мав сили щоб він мене не чіпав,не міг протистояти йому..
-Хун~и..Будь ласка..припини це..Мені страшно!Я почав плакати ще сильніше,і він нарещі почув мої слова.Похоже приходив в себе.
С-Блять..Джии,вибач я не знаю що на мене нашло.Я не буду тебе чіпати мож лягати спати.Вибач-Він вибачався але я на нього і не обіжався хоч мені було страшно.
-т..так.-Я побіг до свого ліжка і вскорішому часі заснув.-----------------------------
Ухх мій рекордд 864 словаа!!
Дякую хто читає цю фігню.
Може десь колись зроблю гарячу постільну сцену!))
ВИ ЧИТАЄТЕ
8 учасник Енхайпен..
De TodoТи став 8 учасником енхайпен.І найшов свою любов.16-ти річний Джи Лі Со який протсо захотів стати популярним айдолом,і це йому вдалося,але він влюбився.