кінець?

6 1 0
                                    

*Через 3 дня, дома*
Сьогодні вечером ми мали піти на вечірку.Хун вже встав і пішов в душ.
А я ще лежав і листав тік ток.
Через десять хвилин Сонхун вийшов з душу він був оголений на половину тільки його нижня частина закривалась рушником.
Я задививвся на його тіло,а він мені щось  говорив.
С-Джи!!Ти мене чуєш?А...Я ж в рушнику.
-А..ой сорі..З..задивився.-Через того моменту з батьком я прчав заікатись, трішки,тому я все ще можу співати,і мене не вигнали.
С-ахах,ладно я піду вдіватист на вечірку а то вже як не як 16.45.
-Стоп..А нам на яку годину?
С-на...БЛЯТЬ НАМ НА 17.30...
-Я В ДУШ!
я встав скоро і різко на підлогу що в мене запаморочилась голова і я загубив свідомість,але Хун вспів мене зловити перед тим як я впав.ще й поцілував.

Він привів менн в чуства і я пішов збиратись

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Він привів менн в чуства і я пішов збиратись.в душ я вже не пішов,Сонхун боявся що я й там впаду,тільки я почистив зуби і вмився.
Ми вділись і на годиннику вже було 17.16
-Хун~и давай скоріше!Ми вже зараз запізнемось на день народження.-Так ми йдемо на день народження а знаєте кого?Мого старшого брата якому вже 23!
Він весь цей час жив сам,незнаю як йому не було скучно!.
Ми вийшли з Сонхуном і поїхали в клуб там де буде день народження.Мого брата звуть Мін.(м)
Ми приїхали як раз вчасно навіть скоріше чим потрібно було,коло входу в клуб на нас чекав Мін.
Ми вийшли з таксі і помахали Міну.
Він нам теж помахав.
Ми підійшли вклонились,привітались,і привітали його з днем народження,і також вручили подарунок.
Зайшли ми в клуб а там вже було повно народу,який танцював під музику .
Ми зайняли вільний столик і сіли,я і Хун,а Мін пішов дальше своїх товаришів зустрічати.
-Як буде так зустрічати своїх друзів то ніколи не відпразнує свій др.
С-Мені в ін якись знайомий..І ім'я..Точно..Це ж мій однокласник!він трішки старший за мене але він завжди мене буллив,а коли я зміг постояти за себе,я почав ходити на бокс і відомстив йому,в нього аж шрам лишився..
-Ого..Він мені не розказував яким він був.
М-Я прийшов!!)
-оо братець,а покажи свій шрам?
М-Який шрам..?А..зрозуміло.Стоп.
М-ТИ?
С-Я і що?
М-це ж ти мені його зробив..
С-ладно..Я вибачаюсь за себе,но ти перший почав мене бити..Ну я не розрахував свої сили..
М-ладно..І ти мене вибач..Друзі?
С-друзі)
Я почав ревнувати Сонхуна до свого брата..Незнаю чому але я хотів щось сказати но не міг..Бо брат теж наді мною в школі сміявся і деколи навіть його дружки мене били в туалеті..Жоский час тогди був..А зараз..зараз я все ще лишився слабаком яким і був..Не можу постояти за себе ніяк..
С-ХАхахх даа!!ця девка бісила всіх,Та ще стерво.!
М-не плюсую а множу!Вона ще й до мене липла завжди!Ну і я почавз нею зустрічатись,Можна сказати просто через її грошей.
С-Бро ти попав тогди я бачив як вона до всіх підряд клеїлась,і поцілувала одного з твоїх дружків.
М-Ага..Я бачив,але мені було похуй на неї.А їй ні,вона захотіла щоб я ревновав.
С-Даа..не повезло тобі.
-ам..Я..я відійду..
Я захотів піти.Мені було не комфортно сидіти з братом,а ось як що б ми сиділа двоє з Хуном мені було б комфортно.
Я пішов в туалет.Зі мною завжди є ніж,і я вирішив..Трішки зробити собі боляче..але не вскриватись,вскриюсь якось пізніше..
Я підкотив рукав і взяв ніж в руку,Почав робити собі шрами,з цих ран почала текти кров..
Я почув звуки з коридору,було чути до туалету но я просто зайшов в одну кабінку,поставив кррвавий ніж в кишеню і чекав..
С-Джи! ТИ ТУТ??де ж моє Сонечко ділось..Я його повсюди шукаю.МІНН!!ти не бачив свого брата?
М-Ніі!! Не бачив,я шас не можу його шукати,пошукай сам.
С-ахм..окей..

*ДУМКИ ДЖИ.
-Хтось зайшов в туалет..Надіюсь ніхто не відкриє мою кабінку..ВОНА ЩЕЙ БЕЗ КЛЮЧА!Мені піздець..Надіюсь ще не Хун*

С-де ж він дівся..? хм..пошукаю в кабінках.
*Нажаль я не почув що він сказав..Але зрозумів що це Сонхун*
Хун почав відуривати дверці там нікого не було.І дійшла черга до моєї кабінки де я сижу на підлозі,з кровавою рукою,і чомусь плачу.Я сам не зрозумів чому я заплакав.Но мені було боляче всередині.Я незнаю чому я ревнував Хуна до всіх.Напевно тому що..Люблю його?.*
Він відкрив двері і побачив мене.Зразу відреагував і підбіг до мене.
С-Джи?Сонечко..Що сталось?Чому..ч.чому в тебе рука вся в крові і порізи..Глибокі..
-я..я люблю тебе.-це все що я вспів сказати йому перед тим як відключився.

*типу сон*
В кінці коридора біле світло..І я чомусь туди йду.Це був осознаний сон,в якому я міг робити все,але лиш не зупинитись.Здається мені кінець.Я вскрив одну вену.З неї вилилось багато крові..Надіюсь мене врятують.Я ХОЧУ ЩЕ ЖИТИ!...
я йшов довго..потім деколи зупинявся..Але це не я..Я не відчував своє тіло.Здається мною хтось управляв.
Я подивився на верх.І я побачив..Я побачи Бога!Справжнього Бога!
-Божечки!Ц..це сон..!!ДЖИ ЦЕ СОН.ПРОСНИСЬ.
Бог-Б
Б-Джи,я вірю що в тебе все вийде,але не повторюй більше своїх помилок.Не роби собі боляче.
Потім він заговорив на незрозумілій мові для мене.
Б-គ្រប់យ៉ាងនឹងដំណើរការសម្រាប់អ្នក។​ ខ្ញុំផ្តល់កម្លាំងចិត្តបន្តិច​ ដើម្បីអោយអ្នករួចជីវិត​ និងរស់នៅក្នុងជីវិតដ៏អស្ចារ្យរបស់អ្នក​ កុំធ្វើបាបខ្លួនឯងទៀតអី​ កុំធ្វើអី។
(переклад:у тебе все вийде.Я віддаю тобі трішки своєї сили щоб ти вижив,і прожив своє чудове життя.Не роби більше собі боляче.Не роби.)
(це кхмерська мова..Хз що за мова просто вибрала таку.)
-д..дякую Я не буду повторяти своїх помилок..
Б-нікому не кажи що ти мене бачив.

І тут я відкриваю очі.І знаходжусь в лікарняній палаті.Знову тут.
М-Я ж говорила вам,дивіться за ним щоб більше такого не було!А то ми не зможемо спасти його ще раз.

С-Добре!Я буду за ним піклуватись!Ніколи такого не пов..ДЖИ ВІН ОЧНУВСЯ!
М-Добре що очнувся,я піду,ви модете поговорити.
Медсестра вийшла з палати,а Хун підбіг до мене в обійми.
С-Як що..Я ще раз побачу що ти робиш собі боляче.Я тебе сам заріжу скоріше.
-Добре..добре не буду..А ти більше не кури тоді!
С-Аххах,зайчик добре не буду)
Ми ще так полежали і Сонхун мене поцілував.


Через 2 роки ми одружились.І взяли з дитячого будинку собі донечку яку назвали Лія.Мама Джи була не проти,а ось батько Сонхуна спершу був проти ,но потім зрозумів що бути геєм це вибір його сина,і він нічого не вирішає в його дорослому житті.Щасливий кінец?Так дуже щасливий.Джи більше ніколи не різався а Сонхун перестав ккрити,як і пообіцяв Джи)
На цьому все істопія закінчилась?¿

---------------------------------
Ось і кінець цього фф.Дякую хто прочитав його.І можете оцінити цей фф в коментах від 1 до 10.
ДЯКУЮ!!




🎉 You've finished reading 8 учасник Енхайпен.. 🎉
8 учасник Енхайпен..Where stories live. Discover now