2020 рік.перший дебют.

36 3 0
                                    

*через рік*
28 листопада, за два дня до вашого першого дебюту.
(Ще хотіла сказати учасників десь було 13+,но я це не написала,вибачте)
Ви як завжди тренувались з командою і співали,танцювали і що не хоч робили,навть дурачились.
Коли ви закінчили треніровку то розійшлись по домам як завжди.Коли ти прийшов додому то почав знову репетирувати танець і співати на весь дім,що аж мама це почула.
(Статі тобі тільки 3 дня назад було 16 років).
-Джиии,Що ти там співаєш?Таку пісню я ще не чула.Кричала тобі мама з кухні.
-ОЙ..вибач ма я просто..Я зараз підійду.

Ти пішов до мами на кухню сів і почав все розповідати.
Як ти подав заявку,і її прийняли як ти радів,поїхавв їхню компанію,записав анкету і познайомився з новими друзями.Ти вже майже рік з ними але ще деяких не знаєш,звичайно навіщо тобі з всіма дружити як що ти можеш не стати айдолом або вони.
Як ти через 2 дня будеш дебютувати на сцені.І що твоя мрія нарещі здійсниться.
Мама була щаслива за тебе і що її син стане відомий,можна казати на всю Землю!.
Вона обняла тебе і ти її теж.

*через день*
Ви мали вирушати сьогодні в ILand(Вибачте як шо не правильно,я просто це пишу вночі і можу зробити помилку)
Ви приїхали і знову почали трішки тренуватись.Вам дали кімнати по групам було дві кімнати і 2 групи,поділились хто з ким спить в кімнаті,і пішли спати.

*на ранок 30 листопада*

Ви всі встали і пішли в гримірку щоб вас намалювали зробили зачіски,і оділи підходящі наряди.
Це все зробили і ви чекали коли вже все начнеться.Був прямий ефір.Ви виступили і стали вибирати хто буде айдолом.
Вибрали:

Сонхуна,Джея,Чонвона,Сону,Джейка,Ни-ки,Хисина,і тебе.
Ви плакали від щастя.


-----------------------
Дякую всім хто прочитав цю главу скоро буде прода)..

8 учасник Енхайпен..Where stories live. Discover now