30грудня.Перед Новим роком

12 1 0
                                    

Ви з Хуном спали в одній кімнаті але на різних ліжках.І так Джи ще не відповів Сонхуну  чи взаїмна його любов,бо у вас цей час були концерти,а після концертів ви йшли  по кімнатам і спати.
С-Джи...ти так і не відповів мені на питання..
Джи-Ае..а на яке?.. -Джи подивився на Хуна так як би не знав про що говорити,і Джи покраснів,но все ще не сказав.
Сонхун встав з ліжка і підійшов до Джи і сів на коліна,Джи ще більше покраснів но все ще не відповів на питання Хуна.

           *пов Джи*

С-Джи..Сонце скажи мені правду,я не обіжусь  як що це не взаїмно
  Я був вахуї що Хун називає мене сонцем,бо він ніколи так мене не називав.
Я все ще мовчав,думав,може я його реально  люблю?..Чи ні..Чесно я не знаю чи люблю Сонхуна,но точно до нього щось відчуваю.Хун встав і трішки відійшов від мене.
С-Вибач,я дам тобі подумати ще..
-ні..Я..я..-Так я люблю його но я не можу це сказаати,бо хтось постукав в двері.
С-Що..що..ти??
Сонхун встав і відкрив двері,за дверями стояв Ні-Кі,з чемоданом в руках.

Нікі-Н.

Н-Оо,привітики голубки мої.-Привітався з нами Нікі.
С-Ааамм..А що ти тут робиш?-Нікі почав проходити в кімнату і об'яснив нам що він буде жити з нами в кімнаті,але..в кімнаті було тільки два ліжка.
-Мх..зрозуміло.Але де ти будеш спати?
Н-Ахах,я буду спати сам на ліжку,а ви РАЗОМ!!)))наголосив на слові Нікі.
С-я згідний,а ти Джи?.
-аєх..н..так..
С-Джи скажи так або ні на те що я сказав до Нікі.
-хм..Так!
Н-А про що ви говорили?))-усміхнувшись на один бік сказав Ні-кі.
  С-а тобі яке діло до того що ми говорили.-Сонхун нахмурив брови він не любить коли йому задають такі питання стосовно особистого життя.Сонхун сів тепер на своє ліжко а Джи сів біля тебе.

-----------------------
Аа вибачте що знову така маленька частина,буду надіятись що буде вільний час щоб писати♥︎

8 учасник Енхайпен..Where stories live. Discover now