Забула сказати Сонхун-С.,Джей-Дж,Джейк-джейк).Хисин-Х,про інших потім розповім)
-----------------------Ви з групою вийшли і продовжили свій влог,але Сонзун сказав що він відійде з тобою в сторону бо хоче щось тобі сказати.
Він взяв тебе ща руку і понятув в найблищий темний переулок.
*Пов Джи Лі со*
Коли Хун потянув мене за руку я зразу відчув як моє серце стукається ще більше,ми прийшли в якись переулок,там де не було людей..Крім вас звичайно. Сонхун прижав мене до холодної стіни,на шкірі пробігли мурашки від холоду хочу я був і в куртці,но зняв її бо було тепло а снігу не було.
С-....-Він просто мовчав і його лице приближалось до мого ще більше.
-Х..х..хун..Що ти роб...-Не вспівши договорити Хун прикрив мої обсохші губи своїми,цей поцілунок настільки був ніжний і я відповів йому теж поцілунком.Ми цілувались так 5хвилин але,вже не було чим дихати і ми прервали поцілунок.
С-Я..я кохаю тебе...-Я був дуже радий що він це сказав бо..Я теж його кохаю.але краєчком ока я помітив що ми тут не одні..-Х..хун..ми тут не одні..-прошептав я йому на вухо.
С-в сенсі ми не самі?...-Сонхун казав це так стривожено,ми двоє подивились в сторону,і в цей час Хун мене відпустив від стіни.Там стояли..Джейк і Джей..
Вони пішли подивитись до нас бо їм було скучно сидіти на лавочці і говорити,на теми які вже говорили не раз,але не на камеру.
Дж-С..сонхун??Джи?-Так мене всі називають Джи бо мене хоч і звуть Джи Лі но мене так почали називати,бо мені ніби то пасує це ім'я.
-джейк-Що..ви тут робите?..
*пов Джейк*
Нам з Дейком стало скучно і ми вирішили трішки побешкетувати.Відійшли в переулок і почали цілуватись,бо можна казати ми зустрічаємось,але ще нікому про це не розказували.Після 5хвилин ми перервались бо побачили,що там стоїть Сонхун з Джисо..І вони теж цілувались.
Дж-С..сонхун??Джи?Сказав Джей.
-Що..ви тут робите?..Запитав я в двох хлопців.
Джи-ОЙ..блять..
Сонхун зразу відпустив від стіни Джи,і Хун підбіг до Джейка і Джея.
-С-Блять,дибіли що ви тут робите?
-Ми..ми..
Дж-Ми цілувались!.-крикнув Джей.
-Джееейййй!! Я ж сказав що ми пізніше всім розкажем,що ми зустрічаємось!.
Вони ще трішки поговорили і пішли до інших на лавочку.
Х-ооойй ну ось і наші четверо прийшли!Де ви так довго були?-Запитав у нас Хисин.
Джи-Аее..та так ми просто говорили..
С-Та..так,емм... просто говорили!
*божечки який ж все таки Джи прекрасний!*Сказав собі Сонхун в думках.-------------------------------
Дякую тим хто прочитав цю главу,і вибачте за те що вона знову маленька,просто у мене немає дуже багато вільного часу,в мене художка,школа до 4 години,і ше багато справ..Як що буде час то я буду старатись випускати трішки більші історії)
Поставте будь ласка зірочки🌟
ВИ ЧИТАЄТЕ
8 учасник Енхайпен..
RandomТи став 8 учасником енхайпен.І найшов свою любов.16-ти річний Джи Лі Со який протсо захотів стати популярним айдолом,і це йому вдалося,але він влюбився.