(В назві вечна,хоч зараз не весна но всерівно)
З Сонхуном я мало спілкувався бо той завжди зайнятись,або у нас концерти.Навіть майже не гуляли,деколи могли поцілуватись.
Но один наш день з Сонхуном ми всеж таки провели разом.-Хун~и!!!Давай прогуляємось по парку!ми дуже давно не гуляли(
С-кхм..Сонце..Так я згідний погуляти з тобою!Реально ми дуже довго не гуляли.
Відповів мені Хун який трішки прикашлював.
Ми оділись і вийшли.Нарещі дойшли до нашого улюбленого парку і пішли на низ парку де була дуже красива річка.
Ми спустились туди і сіли на м'яку травичку на якій розцвіли пахучі квіти.
Ще до того ми зайшли в магазин і купили смаколиків,там чіпси,колу і т.д
-Як ж тут красиво!
С-Так сонечко!)
*чмок*-Хун поцілував мене в щічку.і я його теж.
Ми так сиділи пів години говорили але через деякий час я заснув на плечі Хуна.
С-Юожечки,який він все ж таки миленький і красивий!
Сонхун ще раз поцілував мене але вже в губки,від цього я не прокинувся але усміхнувся у сні.Через пів годинки ми пішли додому.
Там чекали нас хлопці,Чонвон і Рікі(Ні-кі) балакали по телефону з батьками.
-Ам..що тут твориться?
Джейк-Ааа,ви не вкурсі?
С-Що?В чому ми не вкурсі?
-Реально..
Джей-та Боже ми всі їдемо на зустріч з батьками но батьки Хуна не зможуть приїхати,а твої батьки Джи тільки батько зможе.-Я стояв вахуї,дивився в одну точку.Так як батько дуже рідко,бо вони з мамою розлучились коли мені було 4роки...
Я його ненавидів бо він бив моя маму..І мене теж.Я дуже боявся що і зараз він мене поб'є.
Сону-Джи?З тобою все ок?чого став як вкопаний.
-А..а ні нічого..Просто з..задумався..Незнаю чому але у мене покотилась сльоза,і я зразу її витер своєю рукою
С-Ей?Джи все точно окей?
-Н..так,пішли в кімнату я тобі все розкажу..
Ми з Хуном пішли на верх до кімнати,зайшли і сіли на ліжко.Хун мене обняв а я сперся головою на його плече.
-Хух..Так..Мій батько..
С-Джи розкажи мені все випусти свій гнів,сум і т.д. наружу.Я не хочу щоб ти був таким сумним.Що не так з твоїм батьком.?
-Мій батько..Урод!Я його ненавижу.Він кинув мою мати і мене в 4 рочки!Він її бив і мене теж!Один раз він мене чуть не задушив!Я просто..Йшов на кухню просто попити..І він там сидів і пив як завжди горілку.Я просто йшов і він встає різко і приставив до стіни і почав душити..Добре що в той момент зайшла мама..
А так то мене б зараз тут не було..
С-БОЖЕЧКИ БІДНЕНЬКИЙ МІЙ!!!
В мене покотились сльози і в Хуна теж..
Ми обнялись.І так сиділи поки до нас не постукали в двері.
?-МОЖНА!!!???
-а..ага,можна.
Ми сіли нормально і до нас зайшов Хісин.
Х-Я хотів сказати..Стоп а чого ви такі заплакані?
С-А..нічого..Просто захотіли поплакати)
-Ага..
Х-Окей,я хотів сказати щоб ви вже збирались!А то ще запізнимся.
С-Ми нікуди не підемо.
Х-Ее..Чого?
С-Джи погано.І мені який сенс туди їхати як що до мене ніхто не приїхав з батьків?
Х-Тогди..Може батька Джи сюди покликати?
-Ні..!-Я різко встав,а Хісин аж підскокнув.
Х-Ладно..ладно..Не кіпішуй так.Ми тоді поїхали.Поки)
-Ага..Па-па
С-Покі чмокі)
-Еее,кому ти там чмокі посилаєш.?
Я закотив очі а Хун поцілував мене.
С-Тобі)
-хіхіхихихі.Давай ляжем поспати?
С-давай..Ми лягли собі спатки а хлопці вже в той час їхали в ресторан до батьків.
Але ми ще не вспіли заснути як почувся дзвінок в двері.
Хун встав і я теж і ми пішли на низ провірити хто прийшов.
Сонхун підійшов першим і подивився в глазок.Там стояв мужик 50-60 років.
Хун не знав хто це і відкрив..Про це він зразу пожалкував.
?-Ну привітики)Синочок.
-б..батько?
Тато Джи-Б
Б-А ти що маму бачиш?)
Батько зразу почав приближатись до мене.
-Я..ВІДІЙДИ ВІД МЕНЕ!
С-ВИ ЩО НЕ ЧУЄТЕ ВІДІЙДІТЬ ВІД НЬОГО!!
Б-а ти ще хто тут такий щоб захищати його?
С-Я..я його хлопець.
Б-ХААХХА.Я так і думав що він гей!Подонок,як ти посмів таким стати!Як ти посмів скотитись на таке ДНО!?
Він придав мене до стіни і почав душити.
-Б..батько...-Я не знаю що дальше було тому що я відключився.*Сонхун*
Прийшов батько Джи
Я спершу не знав що це він і відкрив двері,а потім пожалів що я це зробив..
Б-Ну привітики)Синочок)
Джи-б..батько?
Б-А ти що маму бачиш?)
Батько Джи почав приближатись до нього.
Джи-Я..ВІДІЙДИ ВІД МЕНЕ!
Джи так кричав..Але це не помогало.
-ВИ ЩО НЕ ЧУЄТЕ ВІДІЙДІТЬ ВІД НЬОГО!!
Б-а ти ще хто тут такий щоб захищати його?
-Я..я його хлопець.
Б-ХААХХА.Я так і думав що він гей!Подонок,як ти посмів таким стати!Як ти посмів скотитись на таке ДНО!?
Він придав Джи до стіни і почав душити.
Джи-Б..батько...
Я хотів його зупинити алк Джи відключився.
Його батько зразу втік,А я викликав швидку.
Через 6хвилин вона прибула
А за цей час я вспів положити Джи на диван.
Коли лікарі приїхали то вони спершу обстежили Джи перевірили пульс,тиск.
І найшли..Найшли на його зап'ястях порізи.
Я про це не знав і був в шоці..
Вони були не помітні але їх було видно.Навіть не знаю як на концертах ніхто не бачив їх?
Хоча він був або в кофті або в спеціальних рукавицях.Потім його повезли в лікарню.
В лікарні йому виділили окрему палату і я сидів разом з ним.Він все ще не очнувся але слава Богу що він був живий..
Я сидів на кріслі коли лікарі виходили з плалати а остайння медсестра яка виходила сказала..
Медсестра-м
м-Йому потрібен спокій..Тому думаю його поки ще не тривожити,Він в невеличкій комі.Але думаю його швидко вилікують.
І після цього вона вийшла і закрила двері.
Ми лишились з Джи одні.
І я недовго думаючи підійшов до нього.Мої очі вже вмивались сльозми.
Я присів на корточки і взяв маленьку забінтовану ручку Джи..
-Сонечко..Не бійся скоро ти очнешся і ми будемо жити нормально..Надіюсь твого батька вжк не буде в цьому місці..
Джи-Я люблю тебе.
-Щ..що?ТИ ОЧНУВСЯ!Джи я такий радий!
Я поцілцвав його в лоб і покликав лікарів.
Джи-а..чому я в лікарні?
-Тебе твій батько чуть не крякнув і я викликав швидку.
Джи-Зрощуміло..
Тут прийшла медсестра оглянула його ще раз і сказала що вже можна виписуватись.--------------------------
Ось така невеличка частинка..Сьогодні думаю викласти ще одну бо я не пішла до школи<3
Хихих..Надіюсь вона вам сподобалась
Гудбай)
ВИ ЧИТАЄТЕ
8 учасник Енхайпен..
AcakТи став 8 учасником енхайпен.І найшов свою любов.16-ти річний Джи Лі Со який протсо захотів стати популярним айдолом,і це йому вдалося,але він влюбився.