страшний підвал

10 1 0
                                    

*через пару місяців*(весна)
Джи як завжди гуляв,але не цей раз сам,був в навушниках,футболці і штанах,було дуже тепло хоч зараз весна.
Він проходив мимо старого під'їзду як двері відкрились,його схватили і повели в той страшний,старий під'їзд.Повели в підвал.
В тому під'їзді жило 4-5 людей,бо ця розвалюха стоїть вже більше 40 років.
Джи кинули в якусь кімнату,там нічого не було крім крісла і води.В підвалі було 23-4кімнати.

*пов джи*
Мені схватили в якись підвал,старого під'їзду.Мені кинули в кімнату,твм стояв стільчик,і вода.потім ця людина яка мене викрала,закрила скотчем мій рот,руки і ноги теж,посадив на стіл і вийшов з кімнати.
-Мм.мхммм.-Я мичав бо не міс говорити,так як я був худий я вибрав зі скотчу руки,і зняв скотч з роту.
-божечки,х..хто це..Ч..чому іменно я..?я починав плакати але за мною спиною опинився цей самий чоловік в масці.
??-Я тобі дозволяв плакати і розмотуватися зі скотчу?!Крикнув цей чоловік.Він вдарив мене по щоці,що вона стала дуже червоною і попав ще в ніс кулаком,потекла кров з носу і ніс дуже болів.
??-ТИ БУДЕШ ЩЕ ТАКЕ РОБИТИ?
-Я..я..н..ні..-Сказав я це йому з заплаканими сльозами..
??-ТОДІ НЕ НИЙ,ПЕРЕСТАНЬ ПЛАКАТИ!
Ця персона покинула кімнату закривши її на ключ.Я пробував заснути на кріслі,але нічого не получалось,тому я просто сидів неподвижно і дивився в одну точку.Свитіла
одна лампочка,і то та вже майже погасла.
І так врешті решт,вона погасла,і була темна темнота,але десь через пару хвилин почувся звук відкриваючихся дверей.
За дверима стоям мені знайомий силует,но я не бачив лиця.Я встав і пішов в кут і сів на попу і закрив лице колінами.
?-Джи,я тобі їсти приніс.
Сказав мені невідомий голос але такий подібний до голосу мого Сонхуна.Я мовчав.Боявся щось сказати до цього чоловіка.
?-Поїш а то сил не буде,як що хочеш ахах.
-......
-Ахахха,чого мовчиш?
-Хун?Вскрикнув я цьому хлопцю.Я реально подумав що це Хун але не знав чи точно.
?-Ні,який ще Хун?А точно це твій друг.І де світло блять,знов чинити треба.!
-....-Я знов заплакав в коліна,і прижався ще сильніше.
-Н..навіщо я..вам..?Запитав я це в нього зі страхом.
?-Ну..Як сказати.Таке нам замовили,я не буду відмовляти клієнтам.
-т...то значить ви вбив..вбиваєте людей?-я почав заїкатись від страху.
?-Ну мої колеги так,я ні,я розношу їжу нашим заложникам,Так стоп чому я це все тобі розповідаю.
Цей чоловік посьавив їжу на стілець який був,і вийшов з кімнати закривши її.
-Я НЕНАВИЖУ ВАС!ВАС ВСІХ П..ПОСАДЯТЬ..!я..я..-Я знову заплакав,мені все життя не везло,то завжди буллили в школі,запізнювався,вчився добре але вчителі занижували оцінки,тільки мама мене любила,а відчим бив.
-За що..за що мені це життя..-Я вже заливався сльозами,і напевно на мене напала панічка.
Я почав задихатись,через те що я плакав..і т.д(не буду це подробно описувати,бо в менн вже була панічка,я не хочу це вспам'ятовувати,но такий сюжетик.)
До мене забіг якись ще один новий хлопець,якого я теж не знав,він мене обняв,а за ним зайшла поліція і ще хлопці.Це були мої друзі і мій хлопець.Видно довго мене не було дома.
Поліцейські тримали тих чуваків які типу були вбивцями,а заложників відпустили з кімнат.Мене міцно обіймав Сонхун.Я заспокоївся і обняв його теж.
Ми вийшли з того страшного підвалу і поїхали з всіма "заложниками" в поліцейський участок.
Нас там питали що як і де було,і т.д...
Потім ми з Хуном і з іншими хлопцями поїхали додому.
Ні-Кі не було дома бо так як сказали хлопці він знайшов собі дівчину і поїхав до неї в гості.Так що з Хуном в кімнаті були тільки ми двоє.
С-Божечки..!Джи! Я так переживав за тебе.Я шукав тебе всі ці 5 днів.!
-Я..я там був 5 днів?..
С-Так!! Я перше подумав що ти десь заснув на лавочці,і пішов шукати тебе по місту,дзвонив,писав,а потім зрозумів що тебе ніде немає,і пішов в поліцію,щоб відслідили твій телефон,але сказали що не можуть зразу так відслідкувати,в них є на це свої причини.-Він обняв мене і поцілював в щічку.
Потім ми по черзі пішли в душ,перевділись в піжамки,тому що була ніч,і лягли спати в обнімку.:

Представим що це вони на фотці))

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Представим що це вони на фотці))

-----------------------------
Ух,ну як частинка?Да знаю Джи майже не спав і тому 5 днів мали пройти довго,нуу мені лень писати так шо да))

Поставте зірочки пжж🥰😘

8 учасник Енхайпен..Where stories live. Discover now