концерти

9 1 0
                                    

*на наступний день*
С-Вставай Джи~и,у нас сьогодні концерт~.-Сказав мені сонний Сонхун,і я зразу підвівся з ліжка.
-Ааа~?Ах точно!Концерт!
Я встав з ліжка і пішов в душ.Після душу я одягнув рушник на бедра і пішов в кімнату щоб Хун міг теж піти в душ.
Він подивився на мене оглянув з глри до низу моє тіло.Так я був накачений но сказати що прям дуже красиво і сильно накачений нічого не сказати.Так як я не дуже люблю ходити в зал і займатись різними вправами то не дуже я маю пресс і біцепси но в других учасників є но в Сонхуна Самий кращий пресс,люблб його чіпати своїми маленькими ручками.По порівнянню з Сонхуном його руки більші чим мої.ось я і мій пресс:

*приставим що це реально Джи

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

*приставим що це реально Джи....ХПХААХХЧ*
Я перевдівся і пішов снідати,а в вітальній сиділи Джейк і Джей і обнімаючись дивились телевізор,Сону з Чонвоном готували сніданок,а Хісин з Нікі пили ароматну каву,що аж на 2 поверх було чуть її прекрасний запах.
Я спустився і сів за стіл,там стояли старілки і налитий в стакан сік,потім Сону став накладати яєчню з беконом і авокадо.Так як я не дуже люблю авокадо мені він його не поставив.А Чонвон накладав всім салат і помідорки окремо теж кожному на тарілку.
Я почав їсти і з другого поверху спустився Хун з мокрим волоссям,це так сексуально виглядало,але добре що він був одягнений в штани і футболку.Напевно не хотів сушити волосся.
Сонхун сів коло мене і ми почали говорити,а потім в нашу розмову прийшли і інші мембери.Ми їли і говорили що буде на концерті,надіялись що дуже добре виступимо,і як на кінці концерту буде тяжко прощатися з глядачами.
Після сніданку ми помили посуду і пішли одягатись щоб вже їхати готуватись до концерту.
Десь через годинку ми вже приїхали до залу там де у нас буде концерт.Зайшли в гримірку трішки відпочили і по черзі нам зробили мейкап,а потім ми одяглись в костюми,в яких ми будемо виступати.

Зайшли в гримірку трішки відпочили і по черзі нам зробили мейкап,а потім ми одяглись в костюми,в яких ми будемо виступати

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Ось такі у нас костюми.
Пізніше ми ще потренували хореографію і розпівувалися.А потім аж вийшли на сцену.

Танцювали і співали ми дуже добре,і ось настав час коли ми будемо говорити з нашими фанатами.
В кінці концерту,коли ми мали процатись з глядачами я аж заплакав бо так не хотів йти від них,вони такі афігенні!В цей момент до мене підійшов Хун і обняв мене.
Прошептав на вухо:
С-야 지 다 잘될거야 이런 콘서트를 몇번이나 더 할거야 썬아 울지마. (ей!Джи все буде добре,Скільки у нас ще буде цих концертів!Сонце не плач.)
І це нечайно попало у мікрофон...
Глядачі почали плескати в долоні і шиперити нас.но нам було це навіть приємно і я усміхнувся.
Ми попрощались з глядачами і пішли.
Я все ще виглядав заплаканим.
І всі мембери пішли обнімати мене.
-Д..дякую!Но Хун!!Це було лишнє говорити..Хоча мені було смішно що нас з тобою шиперять)Хааххахах
Ч-Хахахах,ти такий мілашка!!!-сказав Чонвон мені,а Хун подивився на нього так як би зараз вб'є.Мені знову стало смішно.
Ми пішли робити фотографії і у нас навіть взяли інтерв'ю.
Після цього всього ми перевділись,зняли мейкап і ми поїхали додому.



----------------------------
Хухххх,я  запарилась коли писала цю частину😭
І щее в мене так голова почала боліти.
Но надіюсь вам сподобається ця частина(хоча мої історії ніхто не читає...Ну ладно це не повід засмучуватись.)
Дякую всім!
*поставте зірочку хочаб 1)))))*

8 учасник Енхайпен..Where stories live. Discover now