boş bakan gözler

31 8 1
                                    


O an haraket edemedim sadece bomboş bakıyordum yabancı olduğum adama . Karmakarışık
duygular bedenimi esir aldığında gitmem gerektiğini biliyordum .

Otobüs geldiğinde güçlükle kalktım ve hemen otobüse bindim. Kartımı bastım ve boş bir yere oturdum. Kulaklığımı çıkarıp sakinleştirici bir melodi açtım ama kendime gelemiyordum . Bedenim uyuşmuştu. Hapis yatmıştı belkide. Belkide hiç vicdan azabı çekmedi bilmiyordum. Resmen iki gündür kendime eziyet ediyordum bu olaylarla . Kafamı cama yasladım ve yanıma birisi oturdu .

Kitapçıdaki çocuk

Bel çantasından Bluetooth
Kulaklığını çıkardı ve kısa bir an için göz göze geldik .
"Sanırım gördüm sizi"dediğinde
Kitapçıda dedim kısaca
Kafasını sallayıp önüne döndü .

Kısa süre sonra otobüsten indim ve yürümeye başladım .

Sokak bomboştu uzun süre yürüdüm . Ayağıma kara sular inmişti. Kapıyı açıp eve girdiğimde çok yorgun hissediyordum . Pijamaları giyip kendimi yatağa attım hiçbir şey düşünmeden gözlerimi yumdum .

Gözlerimi zorlukla araladığımda
Bugünün hafta sonu olduğunu hatırladım . Kahvaltı yapmadım sevmezdim. Evde durmayı düşünüyordum ama hafta sonu boks dersim vardı .
Daha zaman olduğu için çantamı hazırlayıp salonda oturmaya başladım

saat bire kadar oyalandım.


Üstümü giyinip evden çıktım.
Hızlı gitmek için taksiye bindim .

Yolu seyretmeye başladım hava çok bunaltıcıydı. Biraz daha zaman geçti ve taksi durdu.

Ücreti uzatıp taksiden indim.

Salona ilerlerken kapının girişinde yine o çocuğu gördüm.

Tesadüfler tesadüfler ..

Sigara içiyordu.

Beni gördüğünde Tepki vermedi .
İçeri girdim burada ders gördüğüme dair kart okutunca
Hocamı gördüm . Seher hoca gerçekten çok iyi bir eğitmendi.

Boks eldivenlerimi giydim
Seher hoca'nın söylediği haraketleri yapmaya başladım .
Hıncımı alırcasına kum torbasına vurdum ,vurdum .

"Aysu hemen döneceğim, sen hareketi yapmaya devam et "

Tamam hocam diye arkasından bağırdım.

Kolumda bir el hissettiğimde irkildim İSMİNİ BİLMEDİĞİM ÇOCUK ! "korkuttuğum için üzgünüm ama hareketi yanlış yapıyorsun "

Ah .. öylemi

Beni doğru pozisyona getirdiğinde teşekkür ettim yanımdan ayrılacağı sıra Seher hoca geldi . "Vay vay uzun zamandır yoksun Eray "

Eray ha?




Ölüm ŞarkısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin