✟15

554 56 25
                                    

Yui
Koşarak nereye kaçtığını sorabilir
miyim?

Satoru
Senden
Kaçtım

Yui
Sebep?

Satoru
Beni öyle bir yere sokacağını
VE ÜSTÜNE BENİ KABİNE
ÇEKECEĞİNİ
HWM DE NERDEYSE ÇIPALAKKEN

Yui
Çıpalak yeni kelime mi?
ALXMSNEJXNJWWKJD

Satoru
DÜŞÜNMEDİM
SUS
SEN HİÇ KONUŞMA

Yui
Yine de beni kabin duvarına yapıştırıp
dört nala kaçman gerekmiyordu amk
İnsan bir haber verir

Satoru
Ne haberi
Tanrım cidden
Sınanıyorum mu

Yui
Sınanıyorsun mu?
Senin sorun edeceğini düşünmedim
Muhtemelen sikin bile yok amk

Satoru
Sikim mi yok|
Hahahah
Çok komikmişsin sen ya
Tatlı çocuk

Yui
Çocuk?
Pekala Sayın Rahip
Kanıtlamaya ne dersin?

Satoru
Nasıl kanıtlayacakmışım?

Yui
Çok kolay
Kabine geri gel
Mağazanın dışında beklediğini
biliyorum

Satoru
Gelmwm
Gelmme
Gelmem

Yui
Anladık anladık
O zaman siksiz olarak değiştiriyorum
adını Sayın Rahip

Satoru
Bunu demeyecektin

Satoru diğerlerine göre daha köşede kalan kabinin kapısını hızlıca açarak içeri daldığında gözlerini sadece aynadan kendi yansımasına odakladı.

"Ne istiyorsun?"

"Ne demeyecektim?"

"Ne?"

"Ne demeyecektim diyorum?"

Yui üzerindeki ten rengine tezat siyah dantelli takımla kendisine yaklaşırken gözlerini sabit tutmak imkansız hale gelmişti.

"Yaklaşma!"

Kız hızla elini adamın dudaklarına bastırdı.

"Lan ne bağrıyorsun?"

Satoru ona temas etmemek için bedenini kaskatı kesmişti. Yui ise onun ağzını kapattığını yeni fark edip elini indirdi fakat uzaklaşmak yerine omuzlarına koydu. Kendisiyle kabin arasındaki Satoru'yu daha çok sıkıştırdı ve bir bacağını onun açık olan bacaklarının arasına yerleştirerek bastırdı. Erekte olmaya başlayan aletini hissettiğinde sırıtmasına engel olmadı.

"Hm, büyükmüş."

Satoru inlememek için dişlerini birbirine bastırıyordu. Kızın gözlerine bakmamak için aynadaki yansımasına bakarken belindeki haç dövmesini görerek yutkundu. Daha sonra gözleri pürüzsüz kalçalarında ve ince belinde gezindi.

Bu sırada kız rahat durmuyor, onun pantolonunun kemer kısmıyla oynuyor, çekiştiriyordu. Yui Satoru'nun kulağına eğilerek neredeyse ses çıkarmadan konuştu. "Kalp atışlarını duyuyorum ve şuan kalçalarımı avuçlamak istediğini biliyorum. Eğer hemen şimdi bir karar verirsen bunu daha sonra unutabiliriz."

Satoru daha fazla dayanamayıp önünde hareket eden dudaklara yapışarak beceriksizce öpmeye başladı. Kız hem onun acemiliğine ayak uydurmaya çalışıyor hem de aslında nasıl yapması gerektiğini gösteriyordu. Dilini adamın damağında gezdirdiğinde bu sefer Satoru tutamayıp onun dudaklarına inledi. Kız sırıttığında çoktan beline yerleşen eller siyah dantelli çamaşırı es geçerek kalçalarına kaydı. Satoru'nun büyük elleri kendisini avuçlarken o da onun hızına şaşırmayı bırakıp arzuyla inledi ve kendini adama daha çok bastırdı.

Kabinin kapısı sertçe çalındığında ikisi de durup nefes nefese şaşkınca birbirlerine baktılar.

"Gençler biliyorum çok azdınız ama burası seksiniz için uygun bir alan değil, lütfen çıkar mısınız?"

Yui alaycı tavrıyla Satoru'yu iterek bu sefer onun kabine çarpmasını sağladı.

"Senin burada ne işin var Rahip? Müsaade et de üzerimi giyineyim."

Satoru birkaç saniye kendine gelmek için soluklandıktan sonra kendine gelememiş şekilde kapıyı açıp yeniden mağazadan dışarı çıktı.

"Lanet olsun," dedi ellerini saçlarından geçirerek. "Unutmak istemiyorum!"

~

-black-


Whore ✟ G. Satoru  [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin