"Satoru~ Günaydın meleğim."
Satoru rahatsızca yerinde kıpırdandı ve bileklerini oynatmaya çalıştı. Saatlerdir bu şekilde hareketsiz duruyordu. Ayrıca hala üzerinde üniforması vardı. Altındaki kalın kumaş pantolon onu fazlasıyla rahatsız ediyordu, bir de çıplak olmak.
"Beni çözmeyecek misin?"
"Hayır. İtaatkâr bir fani olana kadar..."
"Tanrım."
Satoru yüzünü koluna sürterek gerinmeye ve uykusunu dağıtmaya çalıştı. Şuan odanın içi aydınlıktı. Yan taraftan gelen güneş ışığı güneşliğin izin verdiğince odayı dolduruyordu.
Yui cama ilerleyip güneşliği ve tülü aynı anda iki yana açarak yüzündeki sıcaklıkla gülümsediğinde Satoru'nun aklına dün geceki görüntüler doldu.
"Saat kaç?"
"Başlama yine." Kız gözlerini devirerek büyük odanın diğer ucuna yürüdü ve gardrobu açarak içine bakınmaya başladı.
"Ne kadar uyuduğumu anlamaya çalışıyorum."
"Çok uyudun satoru, on iki saatten fazla."
"İlacın etkisi mi?"
"Kısmen. Yorgun mu hissediyorsun?" dedi çıkardığı bir tişörtü arkaya, yatağa doğru savurdu ve tişört Satoru'nun yüzünü örttü.
"Hey! Bana böyle mi davranacaksın cidden?"
Ardından yatağa başka bir şeyin daha düştüğünü hissetmişti.
"Hayır~ Sana bebekler gibi davranacağım Satoru. Tabii ki bana zorluk çıkarmadığın sürece."
Kız parlayan gözlerle onun yanına adımlayarak yüzündeki tişörtü aldı ve genişçe sırıttı.
"Ama önce üzerini değiştirelim."
"Hayır! Bekle."
"Ne var?"
Yui çoktan eline kenardaki makası almıştı. Gömleği kesmek için hazırlanıyordu.
"Kelepçeyi aç. Oyun... Off! Oynayacağım kabul."
"Ama şartları bilmiyorsun ki Sayın Rahip." dedi ve ellerini dizlerine yaslayarak yatağa doğru eğildi.
"Şartlar mı? Şartlar ne?"
"Şartlar!" Aniden doğrularak bir elini göğsünde bağladı ve diğeriyle çenesini destekledi. "İlk şart: ben ne dersem o. İkiletmek ya da yapmamak gibi bir şansın yok."
Satoru gözlerini önce kelepçede sonra da kızın odanın içinde gezinen bedeninde gezdirdi.
Başka biri olsa onun hareketlerinden muhtemelen korkardı çünkü psikopatça davranıyordu fakat şuan kızın bu hali Satoru'ya fazlasıyla... Çekici geliyordu.
Gözlerini yumup kendine yaptığı itirafı düşündü bir süre.
"Kabul."
"İkinci şart: Dediğim gibi bir hafta benimle kalacaksın."
"Ah, kabul."
"Son şart."
Yui'den ses çıkmayınca Satoru gözlerini açtı ve kızın arkasının dönük olduğunu gördü.
"Son şart?"
"Saati sormayacaksın."
"Zaman algımı yitirmek istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Whore ✟ G. Satoru [✓]
FanfictionTokyo Kilisesinde rahip olan Gojo Satoru bir gün ilginç birisinden mesaj alır. ✟ *Text+Yazar Anlatımı* *+18 görsel ve içerik* *Manga ve animeden bağımsız* {02.02.2024...} {...13.03.2024} -𝖇𝖑𝖆𝖈𝖐-