✟ "end" (!)

505 42 41
                                    

Satoru, güvenliklerden birinin açtığı kapıdan içeri Yui ile birlikte girdikten sonra arkasından kapandığını duydu ve kızın ağırlığını diğer koluna vererek kapıyı kilitledi.

Bir süre durup Yui'yi nereye götüreceğine karar veremediğinde mantıklı olanı yapıp daha önce girmediği yatak odasına girdi. Yatağa birkaç adım kala boynundaki elin ensesindeki saçları çekiştirmesiyle durdu ve kucağındaki kızın gözleri kapalı yüzüne baktı. Yui aniden açtığı parlak, koyu gözlerini Satoru'nun açık mavi gözlerine sabitlemişti.

"Evdeyiz."

Fısıltı halinde çıkan sesine karşılık adam çatık kaşlarını biraz gevşetti.

"Ve?"

"Gidebilirdin."

"Neden gideyim? Daha zaman var."

"İndir beni."

"Hayır."

"Ne demek 'hayır'?"

"Sen sarhoş değil miydin?"

"İnandın mı? O kadar çok içmedim."

"Yani o adam-" sinirle gözlerini devirip kıza tekrar döndüğünde Yui'nin tuhaf bakışlarla kendine baktığını gördü.

"Kıskandın mı?"

Satoru'nun cevap niteliğinde kasılan çenesini gördüğünde boynuna asılıp yüzlerini biraz daha yaklaştırdı.

"Bu yüzden beni kucaklayıp buraya mı döndün?"

Yui sorusunun karşılığını kesinlikle dudaklarını hırsla öpmeye başlayan bir çift dudakla alacağını düşünmemişti. Karşılık vermeden, gözlerini kapatarak Satoru'nun dudaklarının kendininkileri nasıl bir açlıkla öptüğünü hissetti. Bir süre sonra kızdan ayrılan adam oyuncak bebekmişçesine Yui'nin bedeninin pozisyonunu değiştirdi. Kız onun ani hareketine karşılık bacaklarını adamın beline doladığında birkaç adım sonunda sırtı duvara yaslanmıştı.

"Neyin var Satoru? Sen de ben görmüyorken içtin anlaşılan."

Satoru kızın boynuna eğilen yüzünü kaldırıp gözlerine baktı. "Hayır, sadece istiyorum."

"Sevişmek mi istiyorsun?"

"Seninle sevişmek istiyorum." Tekrar eğilerek dudaklarını ve burnunun ucunu boynuna sürttü. "Yoksa sen istemiyor musun?"

"Çok acelecisin, önce indir beni." Satoru kendini kıza daha fazla bastırdığında uyarı mahiyetinde uzun tırnaklar tişörtünün altından tenine battı.

"İstemiyorum."

Saçını kavrayan parmaklar kafasını geri yatırdı. "Senin isteklerine de geleceğiz ama böyle yaparsan oynayamayız."

Yui yavaşça duvardan ayrılıp ayaklarının üzerine yumuşak bir iniş yaptı. Belindeki eller vücudundan ayrılmazken kız yatağa doğru adımlamaya ve Satoru'yu oturtana kadar geri geri yürütmeye başladı. Dudaklarını birleştirip birkaç dakikalık öpüşmenin sonunda nefes nefese birbirlerinden ayrıldıklarında Yui elini Satoru'nun beyaz saçları üzerinde gezdirerek okşadı.

"Sana her şeyi öğreteceğim."

Dizlerinin üzerine çöküp ellerini adamın uykularından pantolonunun düğmesine kadar yavaşça yukarı çıkardı. Düğmeyi ve fermuarı açtıktan sonra parmaklarını kemer köprülerinden geçirip aşağı çekiştirdi.

Whore ✟ G. Satoru  [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin