𝐊𝐮𝐫𝐭𝐮𝐥𝐮𝐬̧

82 4 0
                                    

Nihayet sabah olmuştu.Izdırap veren kaybolmuştu.Danny hemen sarmaşıklardan kendini çözdü, Sonra da Newti çözdü.Minho hala ortalarda yoktu,Ölmüş olabilirdi.Danny güçlükle ayakta durabiliyordu,Tüm gece sarmaşıklara bağlı bir şekilde hareketsiz kalmıştı.Her yeri ağrıyordu.

Danny Newti uyandırmaya çalışırken Minho geldi.Danny sinirle ayağa kalktı.

"Sen nasıl bizi bırakıp da gidebilirsin! Böyle mi lidersin? Kendimi boşverdim Newti nasıl bırakabildin!?"
"Kusura bakma çok korkmuştum.Ne yapacağımı bilemedim.Yaşıyorsunuz sevindim.Ben de az kalsın sokuluyordum Newt nasıl?"
"Bunu sonra konuşacağım senle, Newt uyanmıyor.Burada kalırsak daha da uyanamayacak."
"Kapılar birazdan açılır,Hadi kapının önüne gidelim alalım Newti."

Newti alarak kapıya doğru yürüdüler.Kapı yüksek bir sesle açıldı.

Kayranlılar şok içinde onlara bakıyorlardı.

"Çabuk tıpçıları çağırın! Newt iyi değil." Dedi kız.

Kayranlılardan biri tıpçıları alıp geldi.
Newti alıp ağaç eve götürdüler.
Herkes şaşkınlıkla onların labirentten çıkabildiğine inanmaya çalışıyordu.

Chuck ile Alby hemen onların yanına koştu.

Chuck Danny'e sarılarak ;"İyi misin çaylak? Bizi çok korkuttunuz! Bir an öldünüz sandık." Dedi üzgünce.

"İyi sayılırım Chuck." Diyip Chuckin başını okşadı.
"Minho Newt'e ne oldu?" Dedi Alby.
"Dün Izdırap Verenler onu soktu."
"Bu Minho mudur nedir korkağın teki!,Bizi orada bırakıp kaçtı!" Dedi kız sinirle.
"Çaylak ne diyor Minho? Doğru mu?" Dedi Alby.
"Doğru Alby.Bunu yapmamalıydım.Izdırap Verenler bize doğru yaklaştığı zaman onları orada bırakıp kaçtım." Dedi pişman olmuşçasına.
"Çaylak,Senin de kuralı çiğnemen doğru bir davranış değildi.Bunu sonra konuşacağız.Sakin bir yere geçelim." Dedi Alby.

Minho,Chuck,Alby ve Danny ormanda kuytu bir köşeye geçtiler.

"Anlatın bakalım labirentte neler oldu?" Dedi Alby.
"Mümkünse Minho konuşmasın.Bizi sarmaşıklarla dolu duvara götürdü.Izdırap Verenin ışıklarını gördük bize yaklaşıyorlardı.Minho o esnada bizi bırakıp kaçtı,Newt ile çaresizce orada kaldık.Ya savaşacaktım ya da ölecektik.Ben de saklanmayı seçtim.Önce Newti sarmaşıklara bağladım,Sonra kendimi.Izdırap Vereni tam dibimde gördüm, Nefes bile alamıyordum yerimizi bulamasın diye.Geceyi öyle atlattık.Newt ile kendimi sarmaşıklardan çözdüm.Sonra korkak Minho geldi yaşıyor musunuz? Dedi utanmazca."
"Bana korkak demeyi kes çaylak.Tamam hayatımızı kurtardın ama bana hakaret etme."
"Minho özellikle Newti orada bırakıp kaçmamalıydın.Çok büyük hata yaptın.Ama çaylak akıllı çıktı başının çaresine bakabildi.Yoksa Newti de çaylağı da kurtaramazdık." Dedi Alby.
"Alby Newt iyileşecek mi?" Dedi kız üzgünce.
"Tıpçılar çoktan serumu enjekte etmişlerdir.Değişim geçirecek,Geçmişinden kesitler hatırlayacak,Umarız Gally gibi olmaz." Dedi Alby.

Chuck kıza sarılmış bırakmıyordu.

"Çaylak bence Minho yerine sen koşucu olmalısın."

Alby şaşkınlıkla çocuğa baktı.

"Aslında Chuck haklı.Çaylak da koşucu olmalı.Labirenti çözmemize yardım edebilir.Newt de bir süre koşamaz zaten." Dedi Minho.
"Ne saçmalıyorsun sen? Bir çaylağı nasıl koşucu yapabiliriz? Olamaz,2.kez labirente giremez."
"Aslında yapabilirim Alby, Diğer işlere yatkın değilim,Belki de benim yerim koşuculuk olabilir."
"Saçmalama çaylak,Henüz diğer işleri yapmadın bile.Her önüne gelen koşucu olamaz."

Danny koşucu olmanın çok mantıklı olabileceğini düşünmüştü.Diğer işleri yapmak istemiyordu.

O esnada ormana 2 kayranlı koştu.

"Alby yeni çocuk uyandı! Birşeyler sayıklıyor!" Dedi çocuk nefes nefese.

Hemen ayaklanıp Kayrana doğru koştular.Ardından ağaç eve girdiler.

"Chuck sen burada duruyorsun girmeyeceksin." Dedi Alby.

Alby,Danny ve Minho yeni çocuğun yanına gittiler.

Çocuk açık kahverengi gözleriyle onları  inceliyordu.Kızı uzun uzun inceledi, Danny de çocuğu.Bu çocukla aralarında birşey olmuş olabilirdi.Değişik hissediyordu.

"Hey yeni çaylak iyi misin?Nasılsın?Birşeyler hatırlıyor musun?"
"Hayır....siz.....de...... Kimsiniz?...... burası...... neresi?" Dedi çocuk güçlükle.
"Alby çocuk konuşamıyor,Bence sonra gelelim." Dedi Minho.
"Hmm peki.Gidelim de çocuk dinlensin." Dedi Alby.

Üçü ağaç evden çıktılar.Aralarında Gallynin de olduğu bir grup kayranlı onların etrafına toplandı.Danny Gallyi görünce şaşkınlığını gizleyemedi.

"Aptal kız! Senden nefret ediyoruz! Keşke Izdırap Verenler seni öldürseymiş!Alby bu kız ya kovulmalı ya da hapsolmalı!" Dedi bir kayranlı.
"Bir dakika,Gally sen iyileştin mi?" Dedi Alby.
"Evet iyileştim! Ama bu kız masum değil Alby! Az buçuk hatırlıyorum,O arkadaşı da masum değil!" Dedi Gally bağırarak.
"Benim arkadaşım kimmiş söyler misin!?" Dedi kız.
"Yeni gelen çaylak! Başka kim olacak? Bunlar bizi öldürmeye geldi Alby,Anla bunu!"

Diğerleri de Gallynin fikrine katıldığını belirtiyordu.

"Gally artık saçmalamaya başlıyorsun,Bu kız bizi labirentten kurtardı ben onları bırakıp kaçsam bile,En önemlisi Newti kurtardı.Artık kes sesini.Birşeyden haberin yok konuşma." Dedi Minho.
"Olabilir Minho,Ama bu kız masum değil.İsmi de Danny hala bu kız diyorsunuz buna."

Kız artık isminin Danny olduğunu kabullenmeye başlamıştı.

"Sen nereden tanıyorsun bu kızı? Dedi Alby.
Geçmişte tanışıyor muydunuz?" Dedi Minho.
"Hatırladığım kadarıyla Yaratıcılarla çalışıyordu bu kız!"
"Ama o zaman neden buraya göndersinler ki?"
"Onu ben de bilmiyorum Minho.Sonumuzu getirmek için olabilir! O arkadaşı ile beraber sonumuzu getirecekler! Anlayın artık!" Dedi Gally.
"Yeter artık Gally,Çık şu kafandan artık.Tamam peki Danny'i orada görmüş olabilirsin ama bu onun kötü insan olabileceği anlamına gelmiyor tamam mı?Eğer kötü amaçlı birşeye kalkışırsa onu labirentten kovarız." Dedi Alby.
"Kesinlikle tüm liderleri toplayıp bir toplantı yapmalıyız.Danny cezasını çekmeli!" Dedi Gally.
"Newt olmadan toplantı falan yapamayız." Dedi Alby.
"Onun yerine Minho geçer birşey olmaz."
"Tamamdır o zaman sen tüm herkese haber ver akşama toplantı var.Yemekten sonra büyük kulübede toplansınlar."

Gally,"Tamam Alby." Dedikten sonra grubunu alıp oradan ayrıldı.

"Demek ismin Danny imiş çaylak." Dedi Alby.
"Bana artık çaylak demesen,Benim bir ismim var." Dedi Danny.
"Gally değişim geçirip seni görmeseydi hala isimsiz olarak dolaşıyor olurdun." Dedi Alby.

Albynin de ne tarafta olduğu belli olmuyordu.

live or die[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin