𝐓𝐨𝐩𝐥𝐚𝐧𝐭ı

77 3 0
                                    

Kayranda akşam olmuştu.Newt hala uyanmamıştı.Yeni çaylak da sürekli uyuyup uyanıyordu.

Herkes mutfağın yanında toplanmış yemek yiyorlardı.

"Chuck ben hapsolursam ne olur?"
"Ömür boyu orada kalırsın, Asla çıkamazsın."
"Ama ben kötü birisi değilim Chuck,Hapsolmak ya da kovulmak istemiyorum.Bu arada kovulunca ne oluyor?"
"Seni labirente ebediyen gönderiyorlar.Izdırap Verenlere yem ediyorlar."
"Korkunç..." Dedi Danny üzgünce.
"Merak etme çayl- Danny, Bunları yaşamayacaksın,Sen kayranda gördüğüm Newtten sonra en iyi 2. insansın." Dedi kıza sarılarak.
"Chuck,Seni çok seviyorum.Newt de sen de çok iyi insanlarsınız."
"Seninle gurur duyuyorum Danny, Newti kurtardığın için.Bunu başkası olsa asla yapmazdı."
"Labirentteki Gally de olsa koşup kurtarırdım emin ol." Dedi Danny gülümseyerek.

Alby herkesin yemeği bitince anons yaptı

"Herkes toplantı evine hadi!" Dedikten sonra tüm herkes toplantı evine gittiler.

Burası,Diğer kulübelere göre daha büyüktü,Aynı ağaç ev kadardı.Ortam mahkeme salonu gibiydi.
Alby Danny'i tekli sandalyeye oturttu.Aralarında Gallynin de olduğu yaklaşık 8 lider de Dannynin karşısına oturdular.Arkasında ise Kayranlılar vardı.

İlk konuşmayı Alby yaptı.

"Evet,Bu çaylak ya da Danny dün akşam kahramanlık yapıp Newt ile Minhoyu kurtardı.Minho onları orada bırakıp kaçtı.Buna rağmen Danny pes etmedi.Eğer kurtulamaz olsalardı Newt çoktan ölmüştü,Düşüncesi bile korkunç."

Gally sinirle ;

"Ama bu kız masum değil!İsyanla bir olup bizi buraya hapsettiler.O yeni gelen çaylak da bu işin içinde bu kızla tanışıyorlar!"

Alby Gallynin lafını kesti

"Gally! Sana söz hakkı verilmedi.Lütfen sıranı bekle.Evet şimdi konuşabilirsin,Devam et."
"Newti kurtarmış olsun olmasın tamam iyi bir şey yapmış olabilir ama hem kuralı çiğnedi hem de bu kız İsyanla beraber çalışıyordu! Sokun kafanıza şunu!"

Kayranlılar şaşkınlıkla birbirlerine bakıyorlardı.Kendi aralarında konuşmaya başladılar.

Alby bağırınca sustular.

"Gally, Dostum bu kızın isyanla ortak olmasına imkan yok.Gidip de bizi kurtarmazdı,Eğer dediğin gibi olsaydı Danny bizi orada Izdırap Verenlere yem ederdi." Dedi Minho.
"Anlamıyor musunuz? Değişim geçirdim diyorum gözlerimle gördüm! Basbayağı isyanla çalışıyordu."
"Belki zorla yaptırmışlardır nasıl emin olabiliyorsun?" Dedi Minho.
"Bu kız ya kovulmalı ya da hapsolmalı!Kuralı çiğnedi kafasına göre labirente daldı!" Dedi Gally.

Bazı kayranlılar Gally'e tezahürat yapıyorlardı.Alby onları susturdu.

"Bu iş çok uzadı.Danny'i kayrandan kovamayız.Ona güveniyorum,İsyanla beraber çalışmış olamaz."
"Sana katılıyorum Alby,Danny ile pek tanışmıyor olsak da." Dedi Minho.

Dannynin içi rahatlamıştı,Alby onun tarafındaydı.Chuck da arkadan ıslık çalmaya çalışıyordu.

"O zaman hapsolacak!Bu adil değil!" Dedi Gally.
"O zaman diğer liderlerimizin de fikirlerini alalım,Zart sen başla." Dedi Alby.
"Danny'e güveniyorum.Kayranda kalmalı."

Diğer liderlerden çoğu Alby'e katılıyordu.Diğerleri de Gally gibi düşünüyordu.

"Peki,Adil olması için Danny 2 gün hapishanede kalacak.Sadece 2 gün." Dedi Alby.

Danny ayaklandı.

"Ama bu haksızlık! Ben suçlu değilim.Sadece Newt ile Minhoyu kurtarmak istedim.Yasak koymanız çok saçma! Arkadaşlarım orada can çekişirken ben sırf labirente girmek yasak diye onları öylece izleyemezdim!" Dedi sinirle.
"Yasak koymazsak herkes kafasına göre labirente girmeye çalışır.Sonu da kötü biter.Maalesef 2 gece hapishanede kalacaksın.Toplantı bitmiştir! Herkes ağaç eve hadi.Danny senin de cezan yarın başlayacak şimdi ağaç eve." Dedi Alby.

Herkes ağaç eve girdi.Newt ile yeni çaylak hala bıraktıkları gibilerdi.

Danny yatağına yerleşti.2 sıra yanındaki Newte bakıp onu gözlemledi,Ot gibi yatıyordu.Bazen ufak ufak hareketleniyordu.Galiba değişim başlamıştı.

Gözlerini Newtten çekip Newtin yanındaki yatakta yatan yeni çaylağı gözlemlemeye başladı.Sadece nefes alıp veriyordu.

Sonra uzağındaki Chucki gözlemledi.Mışıl mışıl masumca uyuyordu.Chucki öyle görünce içini huzur kapladı,Çocuk deliksiz uyuyordu.

Dannynin de yavaş yavaş gözleri kapandı.

Danny çok tuhaf bir yerde gözlerini açtı.Sanki bir laboratuvardaydı.
Yanında da yeni çaylak vardı.

"Hey senin burada ne işin var? Biz burada napıyoruz?" Dedi Danny.
"İsyanla beraber çalışıyoruz Danny.Onlara yardım ediyoruz,Kayrandaki tüm herkesi öldüreceğiz."
"Ne saçmalıyorsun sen çaylak!" Dedi kız şaşkınca
"Hadi çabuk Newti getirin! Onu da halletmemiz gerekiyor, Aptalın önde gideni zaten hiçbir şey anlamaz." Dedi çocuk gülerek.
"Neler oluyor burda!? Newte napacağız !?" Dedi kız bağırarak.
"Hiçbir şey sadece öldürüp Izdırap Verenlere yem edeceğiz,Hadi işe koyulalım oyalanma Danny." Dedi çocuk.

Danny çocuğun suratına tokatı çarptı.

"Sen de ölmek istiyorsun galiba Danny!" Dedi çocuk sinirlenerek.
"Ben seni var ya! Newte asla birşey yapamayacaksınız!"
"Öyle mi sanıyorsun?Arkadaşlar! Danny'i de Newtin yanına hapsedin!"

Danny yatağından hızlıca irkildi.Sadece kötü bir kabus gördüğünü birkaç dakika sonra farketti.Kayranda hala hava karanlıktı,Sabah olmamıştı.Neredeyse ağlayacaktı.Yeni çocuk kötü bir insan olabilir miydi?

Yeni çocuk bıraktığı gibi duruyordu.

Danny hemen ayak uçlarında diğerlerini uyandırmadan Newtin yanına hızlıca yürüdü.

"Oh sadece rüyaymış,Ölmeyeceksin Newt." Dedi sessizce.

Newt ağzını araladı,Galiba rüya görüyordu.

"Biz.....arkadaşız......benim......arkadaşımsın......seni... nasıl.....tanıyamadım..." Diyordu sayıklayarak.

Danny Newtin dediklerine anlam verememişti.Galiba eski arkadaşını hatırlamıştı,Sonuçta değişim geçiriyordu.

Danny,Elini Newtin alnına götürdü.Çocuğun alnı cayır cayır yanıyordu,Ateşi vardı.Hemen etrafında su ile bir bez aramaya başladı.Newtin komodinini karıştırdı.Tıpçıların bıraktığı adet edevatları buldu.Sargı bezinden bir parça koparıp komodinin üzerindeki suyla ıslatarak çocuğun alnına koydu.
Şimdi artık rahat rahat uyuyabilirdi.Çocuğu son kez gözlemleyip yatağına gitti.Hemen gözleri kapandı.

live or die[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin