𝐂̧𝐚𝐲𝐥𝐚𝐤

85 3 0
                                    

Kayranda güneş doğalı yarım saat olmuştu.Herkes çoktan işinin başına geçmişti.Danny hala uyuyordu.

Danny,Omzunda hissettiği bir el ile irkildi.

Bu yeni çaylaktı.Çocuğu başının dibinde görünce şaşırdı.

"Hey sessiz ol,Seninle çok önemli şeyler konuşmamız lazım." Dedi çocuk parmağıyla sessiz ol işareti yaparak.
"Hey sen? Ne konuşacaksın benimle çaylak?" Dedi uykulu sesiyle kız,Soru sorarcasına.
"Ben çaylak değilim,Benim bir ismim var.Her neyse hadi gel."

Kız hızlıca yataktan kalktı.Gözü Newte takıldı,Hala ot gibi yatıyordu.Kız üzgünce başını öne eğerek yeni çaylağı takip etti.Çaylak onunla ne konuşacaktı?

Kız,Çaylağı ormana doğru yönlendirdi.
Çocuk acele ile çimlere oturdu.Danny çocuğa şaşkınlıkla bakıyordu.

"Hadi otursana neden ayaktasın?"
"Tamam oturuyorum." Dedi kız hızlıca oturarak.
"Evet çaylak ne konuşacaksın benimle? Beni neden uyandırdın?Problemin varsa Alby ile konuşabilirsin." Dedi kız.
"Evet ilk olarak benim adım çaylak değil,Thomas."

Çocuk ismini söyleyince kızın kulakları çınladı.Kızın bir anlık başına ağrı girdi.

"Hey ne oldu Danny?" Dedi çocuk merakla.

Kız duyduklarına inanamıyordu.

"Sen...Benim ismimi nereden biliyorsun  Thomas mısın nesin?" Dedi kız şaşkınlıkla.
"Her şeyi anlatacağım ama lütfen rica ediyorum lafımı bölme.Tepkini sonra verirsin." Dedi çocuk ciddiyetle.

Kız şaşkınlıkla çocuğu inceliyordu.

"Burada olan biten her şeyi neredeyse biliyorum,Danny bu labirentin inşa edilmesine biz de yardımcı olduk ama istemeyerek,İsyan bizi zorladı.Artık buranın sona ermesi için İsyan beni gönderdi.Sizin gibi benim de hiçbir şey hatırlamamam gerekiyordu,Ama tuhaf bir şekilde neredeyse her şeyi hatırlıyorum.Sürekli bana Newtten bahsetmeni,Ona test yapmak istememeni,İkimizin diğerlerinden farklı olmamızı... Labirenti çözüp burayı terk etmemiz gerekiyor Danny." Dedi çocuk sakince.

Danny Newt ile arkadaş mıydı?Labirenti mi inşa etmişlerdi?İsyanla beraber çalışmış olmaları? Danny,Gallynin ormanda dediklerinin doğru çıkmasına şaşırmıştı.Gallynin neden ondan nefret ettiğini daha iyi anlayabilmişti.

"Ben Newte kötülük yapmış olamam,Hayır.İsyanla da çalışmadım sen yalan söylüyorsun aynı Gally gibisin!" Dedi kız sinirlenerek.
"Hayır Danny,Yalan söylemiyorum.İsteyerek yapmadık,Sen de Newte zarar vermedin.Her şey İsyanın oyunu.Buradaki güneş bile yalan,Her şey yapay gerçek değil.Buraya kanmayın."
"Madem bizim hafızamız siliniyor da seninkini nasıl silmiyorlar?Newti bile hatırlıyorsun?Havaya bile yapay diyebiliyorsun?" Dedi kız soru sorarcasına.
"Dediğim gibi buradaki herkesi seninle beraber izliyorduk,Biz yönetiyorduk,Buradaki her şeyden haberdardık.Hafızamı silmeyi unutmuş olabilirler emin değilim.Güneşi isyan gözlerimizin önünde yarattı, Lütfen inan bana Danny.Herkesin ve kendimizin hayatını kurtarmak zorundayız.

Kızın kafası o kadar karışmıştı ki,Her şey aniden gelişiyordu.

"Değişim geçirmeden herşeyi bilmen mucize çaylak, Biliyor musun?Gally değişim geçirip beni hatırladı.Ama sen çok şanslısın."
"Belki de hayatımızı kurtaralım diye hafızam silinmedi.Her şey olabilir.Bana inanmanı istiyorum." Dedi çocuk üzgünce.
"Peki ben inanırım inanmasına da diğerleri inanır mı?Newt çok kötü durumda,Bizi hatırlarsa olacakları düşünemiyorum." Dedi kız üzgünce.
"Newt de bizim istemeyerek yaptığımızı anlayacaktır Danny merak etme."
"Her şey o kadar üst üste geldi ki...Peki o Izdırap Verenleri de biz mi yarattık?"
"Hayır,Biz sadece tedaviyi bulabilmek için görevlendirildik.İnsanlara testler yaptık.Sonra labirenti inşa ettik."
"Ne tedavisi neyin tedavisi neler diyorsun sen?" Dedi kız şaşkınca.
"Hatırladığım kadarıyla dünyada güneş patlaması oldu hayat bitmiş.Hayatta kalan insanlarda da tedavisi olmayan bir virüs tespit edildi,Biz de virüsün tedavisini bulmaya çalışıyorduk.Ama bizi de buraya gönderdiler.Ama isyanın asıl amacının tedaviyi bulmak olduğunu düşünmüyorum." Dedi çocuk.
"Dünyada hayat bittiyse biz neredeyiz ve neden o zaman buradan kurtulmaya çalışıyoruz ki?" Dedi kız.
"Dediğim gibi her şey yapay,Burası da testin bir parçası.Ömür boyu burada kalamayız.İsyan eninde sonunda buranın sonunu getirecektir.Tedaviyi bulup dünyayı kurtarmamız gerekiyor."

live or die[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin