𝐇𝐚𝐯𝐚

59 1 3
                                    

Bugün kayranda enteresan bir hava vardı.Gri bulutlar ile kaplanmış bir gökyüzü...Burada güneşli hava haricinde bir hava olayı gerçekleşmiyordu.Tüm kayranlılar işini gücünü bırakmış havaya bakıyorlardı.

Danny rüyadan rüyaya atlıyordu.Garip rüyalar görüyordu.Bir rüyasında Thomas ile beraber Newte işkence ediyorlardı.Şuanki gördüğü rüyasında ise Chuck ile mutfakta oturuyorlardı.

''Dan,Biz buradan asla çıkamaycağız.Buraya hapsolacağız.Izdırap Verenler hepimizi öldürecek.''
''Hayır Chuck,Ölmeyeceğiz savaşacağız.Hepimizi kurtaracağım.Kodu da biliyorum! böyle düşünme lütfen.''
''Kodu bilsen nolacak,Öleceğiz Dan.Sen çok kötü bir insansın!Thomas da öyle! bizi buraya hapsettiniz,Bizi o aptal deneylerinize tabi tutuyorsunuz!'' dedi çocuk bir anda öfke patlaması yaşayarak.

Danny şaşkınca çocuğa bakakalmıştı.''Birtanem neden böyle konuşuyorsun? Ben asla kötü bir insan değilim,Kimseyi deneylere tabi tuttuğumuz yok.İsyan hafızamızı sildi,Bizi olanlara zorladı anladın mı!'' dedi Danny çocuğa istemeden sinirlenerek.
Chuck kızın boğazına yapıştı.''Aptal kız her şey senin yüzünden! Geber senden nefret ediyoruz!Gally haklıymış,Sen kötü bir insansın.Seni ya Izdırap Verenlere yem edeceğim ya da idam edileceksin.Ölümün benim küçük ellerimden olacak!'' dedi kızın boğazını bırakmayarak.

Danny çocuğun ellerini ittirmeye çalışıyordu ama Chuck kızı o kadar sert boğmaya çalışıyordu ki,Kız kurtulmak istercesine öksürüyordu.

''Hey Dan! hey uyan!'' dedi Chuck.

Danny çocuğun sesini rüyasında mı yoksa şuan mı seslendiğini algılayamamıştı.Çocuk tekrar seslendi.Hey Dan neden uyanmıyorsun? çok terlemişsin kabus mu görüyorsun? çocuk aynı kelimeleri tekrarlıyordu.

Kız irkildi.Gözlerini açtığında karşısında dikilen Chucki gördü.Kızın elleri boğazındaydı.

''Chuck yapma lütfen,Beni öldürme lütfen!'' dedi kız çaresizce.
''Dan ne saçmalıyorsun? sadece bir kabus gördün hey kendine gel.'' dedi Chuck kızın ellerini boğazından çekmeye çalışarak.
''Oh tanrım! bir kabus muydu? Çok kötüydü Chuck.Şu sıralar galiba İsyan beni test ediyor.''-çocuğa gördüğü rüyayı anlatır.-
''Dan hayattaki en sevdiğim insanlardan birisin asla böyle birşey yapmam,yapamam da..Seni ablam gibi görüyorum.Sanki önceden benim ablammışsın gibi.Sen kötü birisi değilsin,Seni çok seviyoruz tek ümidimiz sensin.'' dedi çocuk Dannynin üstüne atlayarak.
''Çok kötü bir kabustu Chuck...Ben asla kötü bir insan değilim,Olamam da.Sana söz veriyorum seni ailene kavuşturacağım Chuckie.'' dedi Danny çocuğu iyice bağrına basarak.

Yaklaşık 5 dakika boyunca öylece sarılmış vaziyettelerdi.Chuck kızın yatağının köşesine oturdu.

''Dan alınma ama çok kirli görünüyorsun.Bence bir duş al.Kayrana geldiğinden beri banyoyu kullanmadın değil mi?''
''Haklısın şuan çok terliyim berbat görünüyorum,Da Chuck hava neden karanlık?Güneş nerede?'' dedi kız merakla.
''Bilmiyorum,Herkes toplanmış gökyüzünü inceliyor.Garip şeyler oluyor Dan.'' dedi çocuk üzgünce.

'Danny yatağından kalkıp odadaki küçük cama doğru ilerledi.Tüm kayranlılar toplanmış gökyüzünü inceliyorlardı.Garip şeyler dönüyordu.Dannynin birden Thomasın dediği söz aklına gelmişti ; Burada herşey yapaydı.Hava bile yapaydı.Anlaşılan yaratıcılar bugün hava ile oynamışlardı.Thomas havanın neden böyle olduğunu biliyor olmalıydı.

Danny hemen yatağından fırlayıp Chucki orada bırakıp ağaç evden çıktı.

Alby,Minho,Thomas ve Newt ateş yakılan yerde toplanmış durumu değerlendiriyorlardı.Danny hemen onların yanına koştu.

live or die[𝚃𝚑𝚎 𝙼𝚊𝚣𝚎 𝚁𝚞𝚗𝚗𝚎𝚛]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin