Не можу зупинитися

129 5 0
                                    

(Кайлі)
- Можна я його вб'ю?!)
- Ні. Двері він не відчинить, тому давай ще раз зробимо це?! Зараз!
- Якщо ти просиш...
Я швидко зняла з неї білизну та почала штурм, вона терла свої соски поки вони не стали зовсім як бутончики, хотілось пограти з ними та я мала довести свою дівчинку до оргазму дико і швидко! Вона тримала мою голову а я вривалася в її солодку вологу вагіну своїм язиком, все палало та іскрилося вона тремтіла і вигиналася мені на зустріч, ми стогнали від насолоди, та цього було мало. Я посадила її на себе бо хотіла відчути цей жар, така вона палка і сексуальна.
- Моя!
- Так тільки твоя!
Потім почалося безумство, ми перемістилися в позу ножиці вона так дико трахала мене, мізки просто вилітали! Я текла без зупинки, не пам'ятаю чи довго він намагався до нас достукатися, бо коли ця дівчина мене цілує ніщо інше вже немає значення.

Я хотіла отримати оргазм разом з нею тому зайнялася її сосками, втягувала їх залишаючи засоси, раніше мені здавалося це неповагою до партнера, але зараз я хочу помітити її всю, кожну клітинку, хочу щоб всі бачили що вона зайнята і вона моя! Тіло коханої як пластилін чим гарячішими були мої поцілунки тим більше вона відкривалася мені, дозволяючи робити з нею все що заманеться! Коли ми вже декілька разів підряд отримали оргазм, я просто притягла її до себе і палко цілувала поки дихання вистачало, потім забавляла темп і робила це ніжно а потім знову зводила її з розуму, мені це дуже подобається.
- Якщо ми не зупинимося зараз, чи не почне все палати навколо нас?
- Перевіримо?)
- Так!
Сексу багато не буває, саме з нею!
Ще ніхто так мене не збуджував.
- Семмі ти не встанеш з цього ліжка, поки я не задовольню всі наші потреби! Я збираюся випити тебе до дна!
- Не змушуй мене довго чекати!
Вона простягла свої руки мені на зустріч! Все закружляло з новою силою, насолода з якою я доводила її до оргазму лякала мене, чи можна так сильно закохатись і не зійти з розуму?! Ні я зрозуміла що втратила себе ще в першу нашу ніч, бо вже тоді вона заполонила всі мої думки! А зараз ця прекрасна сексуальна дівчина розводила ноги і пропонувала випити її. Зануритися в тепло яке вона так щиро пропонувала. Хочу її зараз і назавжди.
- Ти моя погибель!
- Ні я твій рушій, як і ти мій! Кайлі я кохаю тебе, з нашої першої ночі в моїх думках було тільки твоє сексуальне тіло на білих простирадлах, яке я лишила в тій кімнаті, злякавшись своїх відчуттів!
- Семмі це нічого, зараз ми разом.
- Ми могли бути разом вже відтоді.
- Але зараз ми прийшли до того що маємо, ми закохалися по-справжньому, а тоді могли просто вийти з кімнати і піти в різні боки. Розумієш я закохалася в тебе так сильно бо пізнала тебе, тоді я просто хотіла тебе а зараз я хочу провести з тобою все своє життя!
Я поцілувала її.
- Семмі будеш моєю, навіки?
Вона в моїх обіймах плакала і тулилася до мене.
- А ти моєю?!
- Так!
- Так я також, буду твоєю!
Цю обіцянку ми скріпили ніжним та емоційним поцілунком.
- Семмі ми маємо розібратися зі своїм минулим, треба вийти з цієї кімнати.
- Знаю, але я ще не сповна насолодилася тобою!
- Я хочу показати всім що ти моя!
- Тоді розповімо їм завтра за вечерею?
- Я згодна.)
Ми спочатку довели одна одну до оргазму, а потім мирно заснули в обіймах пристрасті і кохання.

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now