Покарання

84 4 1
                                    

(Семмі)
- Боже яка ж ти важка! Обіцяла більше не торкатися до алкоголю, то що це по твоєму? Що, не можеш навіть відповісти?
Вивести її з клубу мені допоміг Тоні (милий хлопець але мене він бісив), хоч і сам ледве тримався на ногах. Його я доручила Глорії, а вона здавалося була тільки і рада.
По дорозі моя горе половина щось бубоніла, я не зрозуміла майже нічого, лиш те що їй шкода, що алкоголь зло і що вона кохає мене, яка ж дурненька. Невже вона напилася бо була так засмучена моєю відмовою?
- Кохаю тебе Кайлі.
Знову якась невнятна мова.
- Ну ти в мене ще отримаєш!)
З домом було складніше, прийшлося закинути її на плечі, бо сама вона ногами ледь ледь перебирала. Ліфт мене звісно ж трохи врятував, якщо б не він, то незнаю як би я її піднімала сходами, могли лишитись спати біля під'їзду. Щоб знайти ключі і відкрити двері, довелося притулити її до стіни, поки я копалася в сумці вона сповзала на підлогу. До такого життя мене не готувало.
- Чорт Кайлі!
Відкривши двері я з останніх сил затягла її до кімнати, та підвела до ліжка.
- Я кидаю тебе.
- Що?!!!
В польоті це тіло почало волати, впавши на ліжко моя дружина забилася в істериці, благаючи не кидати її.)
- Пізно Кайлі.)
Так дивно жартувати з неї, мені це подобається.
- А нічого було напиватися, та ще й на колінах у якогось плейбоя сидіти!
- Ні милааа... Я все зроблю, щоб щоб ти пробачила мене, уууу.
Це було так смішно, вона подумала що я хочу з нею розійтися, порвати. Ненормальна.
- Я вб'ю Того вилупка, все життя мені зіпсував. Восьминіг.
- Та ти навіть не згадаєш завтра, що пила і з ким була.) Ні, стій це не смішно. Я тебе закодую зараза.

(Кайлі)
Чому так шумно, не можу навіть очі розплюшити голова обертом.
- Семмі мила? Кохана?
В роті сухо як в пустелі, хочеться водички. Я що вчора пила?
Тут в моїй підсвідомості з'являється спогад від якого становиться дурно.
На моїй спині руки Тоні, я сиджу в нього на колінах а Семмі за руку стягує мене на підлогу.
- Боже що я накоїла?
Але те що всплило потім взагалі мене розбило.
"- Я кидаю тебе."
Цей спогад змусив мене розплющити очі та різко піднятися в ліжку. Біль була неймовірна.
Я хотіла підвестися та щось заважало моїм рукам і ногам.
- Що це?
- О я бачу ти вже прокинулася?) Як спалося?
Вона з усмішкою в одній білизні вийшла з ванної кімнати, в руках тримала скриньку з іграшками, ми не часто ними користувалися тому це здалося дивним.
- Мила що коїться? Ти не пішла від мене?
- Кайлі ти моя дружина, я застала тебе на колінах у якогось хлопа, чи могла я просто піти від тебе?!
- Пробач люба, я мало що пам'ятаю та щоб там не сталося знай що кохаю лиш тебе одну, мені окрім тебе нікого не треба!
- Ні Кайлі це занадто просто, я маю помститися!
- Але чому ти вдома, а як же твоя поїздка?
В її очах читався страх і паніка.
- Поки я працювала, моя дружина відбилася від рук. Тому я вирішила виправити це, сьогодні ти моя полонена. Маємо надолужити все що втратили за цей час.
- Про що ти?
- Сьогодні ти отримаєш покарання. А завтра ми знову почнемо жити як раніше, спати дома в ліжку і іноді кохатися до ранку.
Вона повільно підійшла до мене і почала знімати білизну.
Що відбувається і що я сама маю робити мені невідомо, вона така сексуальна і дика в очах палав вогонь. Спочатку ніжно а потім більш глибоко вона заволоділа моїми вустами її язик увірвався в мій рот, це збуджувало. Я завелася і вже хотіла обійняти свою кохану, та біль в руках нагадала про те що я зв'язана.
- Якщо це справді покарання, то я хочу бути покарана!
- Знаю.
Все закрутилося.
Вона напоїла мене, з своїх вуст. Вода стікала по моїй шиї, тільки зараз я зрозуміла що була повністю роздягнена, Семмі часу негаяла поки я була у відключці. Біль була в тому що вона торкалася до мого тіла в різних містах, збуджуючи довела мене двічі до дикого оргазму, а я наче овоч навіть обійняти її не могла, це бісило.
Та треба грати за її правилами якщо хочу бути помилувана.
Коли я знову кінчила, вона відсторонилася і почала задовольняти себе сама, сиділа вона навпроти вигнувши спину, виставляла мені на показ свої пишні форми, я стогнала від болю коли вона двома пальцями інтенсивно терла свій клітор, коли кричала і кінчила дивлячись в мої очі, мені хотілося задушити її, така дика і сексуальна а я не маю права навіть торкнутися, відчувала себе звіром. Та це було тільки початком. Тіло Семмі від оргазму тремтіло деякий час, а мені хотілося вити вовком. Потім коли хвиля насолоди вщухла, моя кохана дістала чорну атласну пов'язку та завязала мені нею очі.
- Це взагалі законно?
- Хочеш щоб я зупинилася?
- Ні.
- От і добре, бо я не зроблю цього навіть якщо ти проситимеш.

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now