Wedding

90 4 2
                                    

Каблучки на пальчиках власниць, весільні обітниці проголошені ще в ніч зізнання та пропозиції, вже можна було б скоріше все завершити та піти до номеру молодят, розпочати медовий місяць так сказати, та все ж щось відбувається під самим носом у дівчат, а що зрозуміти їм так і не вдалося.
- Тобі не здається що вони щось задумали?
- О я гадала в мене параноя, навіщо я тільки всіх їх запросила? Як би не вони ми вже б давно могли б ніжитися в ліжку розпиваючи святкове шампанське!
- Семмі шшш... тихше а то ми зараз попадемося.

Саманта

Я дивилася в прекрасні стурбовані очі моєї дружини, як це приємно відчуття просто нереальні, вона і справді переймалася на рахунок друзів, ці пройдисвіти щось задумали, знати б тільки що саме. Не дай Боже засмутять мою половинку голови повідкушую!

За місяць до весілля.

- Треба приготувати їм сюрприз, так як ми підтримали цю божевільну пристрасну парочку, вони зовсім совість втратили.))
- Своєю хімією просто душать нас.
- А те що вони витворяють коли ми їх не бачимо...
- Ага, тільки ж чуємо блін.))
- Треба їх провчити. Всі згодні?
- Так!!!
В головах колег зрів план що до весільного сюрпризу, а закохані продовжували ніжитися і сходити з розуму одна від одної, навіть нічого не підозрюючи.

За тиждень до церемонії.

- Мила тобі не здається що наші колеги притихли останнім часом?
- Семмі вони просто вже до нас звикли, ми ж не ховаємося тому для них це вже не шок і не новина, здається вони взагалі на нас забили. Ти доречі надіслала їм запрошення?
- Так кохана звісно ж, в електронному вигляді, це ж ти їх створила, вони неймовірні всім сподобалися, деякі навіть взяли собі на замітку, напевно скоро сезон весіль в нашій компанії.
- Це чудесно, але ми маємо бути першими, відкриємо цей сезон моя крихітко.
Поцілунок сповнений тепла і ніжності ще раз довів, що ця пара була створена небесами.
- Кайлі мені пощастило мати таку розумну гарну працьовиту наречену, я не пропаду в майбутньому.)
- Можу сказати те ж саме. Може піднімемося на дах? Дуже треба.
- Так звісно ж, йди перша я буду через пару хвилин. Кохаю.
Кайлі ніжно пройшлася пальцями по руці Семмі. Невинний жест обіцяв щось вогняне та небезпечне.
- Чекатиму.
Вже через декілька хвилин ці дві божевільні зачинившись на даху придавалися любовним втіхам, все відбувалося швидко і палко, та хоч часу було обмаль всеж вони довели одна одну во найвищої точки насолоди, відчуття що тебе можуть розкрити або побачити підігрівало їх кров, вони сповна віддавалися похоті. Коли це закінчиться вони не знали, бо поки в них горить вогонь все буде саме так!

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now