Медовий тиждень

88 4 0
                                    

Щоб не згоріти від пристрасті на теплих островах, дівчата замовили тиждень відпочинку в сніжних горах, хоч вони обидві не дуже полюбляли холод, але виклик для молодят треба було прийняти, на цьому наполягали друзі.
- Ми знаємо про що говоримо, вам як молодій парі треба пройти три випробування, вогнем холодом і ремонтом.)))
- З вогнем у вас все добре, ви коли дивитеся одна на одну все палає навкруги, тепер треба трішки охолонути, для контрасту.))
- А останнє випробування найтяжче, як не розійдеться під час процесу то кохання ваше буде міцним і вічним.))
- Добре добре ми зрозуміли, годі пояснювати, вже сідаємо на літак.
Семмі поглянула на цей дружній колектив клоунів.
- Щоб все під контролем в офісі було, а то буде вам і пекло і холод, дивіться щоб потім вас не треба було лагодити.))
- Ну Семмі навіть не дала потішитись і поглузувати трошки.
Летіть вже, нам треба відпочинок від вас, ментальний!
- От засранці, ще благатимете щоб ми повернулись.
- Не дочекаєшся.))
Друзі провели їх на літак, а самі зібралися на літак до реальность, бо це місце виглядало казковим і нереально фантастичним. Круто було відпочити всім колективом, таке буває дуже рідко. Ще довго ця компанія буде згадувати ці гарячі деньки.

Кайлі
- Кохана тобі не здається що вони надто серйозні для тих хто просто хотів поглузувати?
- Та вони завжди такі, як наче бабки забубонні, просто багато хто в колективі з парочок розходився під час ремонту житла, не витримуючи напруги, от вони тепер і всім рекомендують розпочинати завжди з цього етапу подружне життя.
- А інше?
- А це вже їх хвора фантазія.)) Я просто підіграла, та й самій хотілося кинути собі виклик, кажуть в горах чарівно.
- Ти кидаєш виклик собі а я маю мерзнути?)
- Дружино моя, повір я зроблю все щоб ти горіла до кінця відпочинку, що для нас якийсь там холод.

Літак приземлився, потім ще декілька годин в автобусі а потім ще трішки ніжками, і до винайманого будиночку вже прийшли дві бурульки.
- Семмі мені здається я зараз вріжу дуба.
- Мені також, хутчіш до будинку. А то я вже починаю жаліти про своє рішення.
Вони увійшли в просторе приміщення, та затамувавши подих розглядали все навкруги.
Хоч будиночок виглядав не великим ззовні та з середини все виглядало по іншому. Висока стеля, широка тепла вітальня, серед якої потріскуючи вогниками веселився комин, теплий хутряний килим на підлозі біля м'якого комфортного дивану, пару крісел такого ж стилю, кавовий столик як наче вирізаний з стовбуру дерева, по праву сторону невелика компактна кухонька, здавалося там було все необхідне для проживання. Навіть по центру обіднього столу красувалася пляшка червоного вина та тарілка з смаколиками.
- Оце так сервіс!
- Я також в захваті.
Захват дівчат перервав шум, напевно зі спальні вийшла мила жіночка з ковдрою в руках.
- Вітаю леді, я Марта. Доглядаю за будиночком.
- Доброго дня.
- Доброго дня Марто. То це ви та чарівниця, що підготувала таку красу?
- Лестите з порогу.) Які милі. Так я чекала на вас, все необхідне приготувала, якщо щось буде потрібно конкретне там на столику в кутку є місцевий телефон, дзвоніть коли що знадобиться.
- Дякую мила пані.
- Тоді насолоджуйтеся відпочинком, а я маю йти.
- Так добре Марто, ще раз дякуємо за такий теплий прийом.
- Доречі дівчатка, щоб вас не турбувати, я маю свій ключ. Тому буду приходити топити комин рано в ранці і під вечір, якщо ви звісно самі не хочете спробувати?
- О ні, ми лишимо це на ваші чарівні руки.
- Так ми теплолюбні, так що підтримуйте для нас тепло якнайдовше благаю.)
- Добре дівчатка, завтра з ранку принесу кошик з продуктами, щось приготувати?
- Дякуємо, з цим ми вже самі впораємося. От тільки можливо приготуєте для нас щось національне?)
- Я подумаю над цим. То мені вже час. Розважайтеся.
Мила пані пішла.

Молодята кинули речі посеред кімнати зробили собі кави і пішли оглядати весь дім. Кухня їм дуже сподобалася, від неї віяло затишком та сімейним теплом, це було дивно так як зазвичай будівлі які здають для відпочинку, облаштовують скупо, звісно якщо це не для vip, але не цей будинок він прекрасний, однозначно.
Вітальня покорила теплими килимами та шикарним каміном.
Але наступні двері відкрили їм справжній рай серед морозних гір. Кімната з баром басейном і джакузі під скляним дахом та такими ж прозорими стінами, хоч і здавалося що має бути прохолодно, та всеж тут пашіло теплом як і у всьому домі.
- Ця кімната моя фаворитка, впевнена тут ми проведемо найбільше часу!
- Боже Кайлі не так вже й сильно ми змерзли щоб відігріватися тут увесь тиждень.
- А хто сказав що ми будемо просто грітися? В мене більш грішні думки.
- Ти невиправна!
- Так і за це ти мене кохаєш.
- Не тільки.
Кайлі обвила руками талію дружини, притягла до себе та поцілувала ніжно та повільно, граючись її вустами.
- Роскажеш за що ще кохаєш?
- Звісно, але після того як оглянемо всі кімнати.
- Слухаюсь моя леді.
Наступна кімната стала улюбленою для Семмі. Бо як тільки вони увійшли до спальні, Кайлі не втрималась і повалила її на м'яке широке ліжко, повільно роздягаючи цілувала кожну клітинку тіла, нашіптувала приємні слова, кусала шию та губи, коли звільнила груди від бюсту заволоділа ними просто безжально, соски стояли та благали взяти їх до рота, що вона й зробила.
- Ти запамятаєш наш медовий місяць навіки кохана.
- О я навіть не сумніваюся. Візьми мене скоріш!
- Тоді впусти мене.
І Семмі розвела ноги в сторони.
- Чекаю з нетерпінням.
- Ти така мокра та гаряча, не можу встояти.
Кайлі почала танець кохання, вмілими рухами язика підіймала кохану до вершин, пальцями безжально терла клітор, тому Семмі зірвалася дуже швидко.
- Тепер зробимо це повільно і разом крихітко.
Кайлі посадила її на себе і вони почали кохатись як наче вперше, дико і шалено, зводячи одна одну з розуму.

- Гарний початок відпочинку. Думаю все ж в цій кімнаті ми будемо знаходитися найдовше.

Семмі як кішечка муокотіла в обіймах дружини.
- Так, я повністю підтримую це твердження. Як ти дивишся на ще одну годину сексу з своєю любою дружинонькою?
- Тільки одну?
- Тоді тримайся, бо я буду трахати тебе до самого ранку! Сніданок принесу в ліжко, бо встати те не зможеш.
Так і сталося, бо ця дівчина слів на вітер не кидає.

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now