(Кайлі)
Коли твоя дружина Big Boss, треба повністю бути готовою до тотального розносу. Але ж чому ніхто про це не попереджає, відколи медовий вікенд закінчився почалася жара, ми з коханою на роботі проводимо більше часу аніж вдома, я була виснажена і розбита. Так хотілося в її обійми та часу на це ми попросту не мали, горіли три проекти, щось постійно йшло не так, то актор захворів то апаратура вийшла з ладу, то в сонячний день призначений для зйомок пішов дощ, як наче хто знущається. Я вже чотири дні нормальної ванни не бачила, а про повноцінний прийом їжі взагалі мовчу.
Ще до повернення ми з Семмі домовилися, на роботі працюємо а вдома займаємося одна одною. Тепер я хочу забрати свою обіцянку назад.
- Моя дружина мені подобається більше, аніж схиблений керівник.
- Після таких слів можна і на тиждень без сексу лишитися.
Ніжно але з легким уколом говорить моя чарівна половина, прямісінько в саме вухо.
- Семмі я і так вже більше двох тижнів не бачила цих прекрасних форм, налякала їжака голою дупцею. Хто ти демон і де моя кохана дружина?!
- Кайлі я розумію тобі важко, але ми маємо перетерпіти. Від цих проектів залежить майбутнє нашої компанії, якщо ми не впораємося то хто тоді захоче з нами співпрацювати?
- Йди вже, мені час на майданчик для б'юті зйомок, нарешті вмовили Марко стати обличчям чоловічої лінійки, маю особисто його протестити, щоб ніде не облажався.
- Добре, дякую що робиш це хоч і твоя основна робота в кабінеті, та ти дуже старанна в польових умовах, дам тобі надбавку.)
- Дружину мені мою віддай!
Я зібрала свої лахи і пішла на вихід, краєм вуха почула як Семмі розносить графічного дизайнера.
- Боже що знову трапилося?(
- Кайлі чекай!
За мною хвостиком бігла Глорія, наш особистий штатний гример.
- Ти також на площадку?
- О так, тільки но подзвонили і сказали що працівник Марко прибуде тільки завтра з ранку, а ми не можемо так довго чекати, команда відео оператора вже знудилася і проситься додому, здається цей хлопець доставляє їм неприємності.
- Тому я і їду туди, якщо він не вгамує свій пил то буду шукати заміну, зараз я дуже зла. Як чорт.
- Воно і видно. Пробачте що вам довелося повертатися раніше через нас.(
- Глорі все не так, це наша робота. Ми відповідальні за неї.
Дівчина скромно посміхнулася, залишок дороги до авто вони пройшли в тиші, в машині кожен робив своє, Кайлі тримала руль та давила на газ а Глорія досліджувала нові тренди, бо не займалась чоловічим мейком вже давно, а впасти лицем в багно не мала права.
- Ось і площадка! Глорі я припаркуюся за будівлею на стоянці, висаджу тебе тут іди готуйся.
- Дякую, до скорого.
Дівчина вийшла з авто і попрямувала до входу.
- Так Кайлі візьми себе в руки, ти увійдеш туди і всі зроблять те що треба саме тобі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лиш твої губи
RandomЦикл історій про заборонене кохання. Саманта (Семмі) & Кайлі. Секс з незнайомкою, який перевернув все життя.