Твої губи

509 6 0
                                    

Голова розколювалася надвоє.
- Боже та хіба ж можна так пити, що голову від подушки відірвати не можливо?
Відкривши очі Кайлі очманіла.
Під нею біла пом'ята постіль, речі розкидані по всій траєкторії, стіни ніжного персикового кольору з стильними малюнками, та білий волохатий килим на підлозі говорили про те, що вона не в своїй кімнаті, а втома, біль у м'язах, сліди від засобів на грудях і животі, та розкидана білизна про те, що в неї був дикий секс! Секс з незнайомцем.
- А точніше, з незнайомкою!
Вона покрутила на пальці бюст який їй не належав.
* * *
Вечір перед нічною пригодою.

Семмі збиралася на дівич вечір. Виглядала просто приголомшливо. Сукня до колін але з розрізом до стегна, невеликий округлий виріз з якого ледь визирали пишні груди, босоніжки на тоненьких застібках та невеличка сумочка. Волосся кольору карамелі зібране в легкий пучок, який здавалося от-от розпадеться. Всі вже зачекалися її, та вона не могла просто піти, не тоді коли Мет метав вогні. Хоч він і сам збирався на парубоцьку вечірку, але його ревнощі просто переходили всі кордони. Вони вже зустрічалися два роки а він і досі не навчився їй довіряти, хоча вона була цнотливою і досі, так як секс для неї святе діло, котрим займаються тільки після весілля, що поробиш такою виховали її батьки.
Іноді він сходив з розуму, вимагаючи підтвердження її стримання, в такі моменти вона просто йшла геть а він через декілька днів приповзав до неї на колінах, благаючи про прощення та говорив що вірить, але потім все йшло знов по колу, скандали крики звинувачення і знову повзання на колінах.
Коли він зробив пропозицію, то вона погодилася. Їй здавалося що це все змінить і він зрозуміє що вона тільки його і належати буде тільки йому, але все ближче до весілля він став зовсім нестерпним, ось як і сьогодні.
Під тиском вивідав де буде проходити дівоча вечірка, бо йому конче треба було все контролювати. Та Семмі також дала відпір, якщо він хоче взяти її за дружину також має сказати де буде їх вечірка і він все ж таки сказав. На цьому вони порозумілися, взяли один з одного слово що будуть вести себе пристойно та роз'їхалися кожен по своїх місцях.
Дівчата для неї зняли ВІП кімнату в нічному клубі, а Мет собі зняв номер в готелі так як він не любив гучних вечірок.

Ось і настала ніч.
Семмі дуже любила танцювати, вони з подругами просто заполонили танцювальну залу, свято протікало енергійно з ВІП зали до танцполу потім бару і назад, шоти коктейлі шампанське лилися потоком, голова кружляла потім знов ставала ясною. Так весело їй ще ніколи не було.
- Семмі?! Ти повинна це побачити.
Подруга всунула телефона до її рук.
На ньому йшла трансляція з номеру хлопців, хтось знімав все на камеру в реальному часі.
- Це Мет?! Не він же?! Це не може бути він так?!
Дівчина вирвала телефон з рук подруги.
- Анно Закрийся! Мені треба відійти.
Вона вибігла з кімнати до вбиральні, та знов увімкнула відео, трансляція і далі продовжувалася.

Мет губами якими її цілував, смоктав чиїсь соски, руками нишпорив в білизні тієї дівки! Всі там її мацали, розводили ноги терли її груди, совали пальці до рота, дивитись не було сили, сльози текли по щокам розбавляючи туш, здавалося що зараз вони трахнуть її всі гуртом.

Терпець урвався, від злості вона жбурнула телефон об стіну вилетіла з вбиральні до зали, замовила 11 шотів і просто без зупинки влила їх в себе.
Анна щось там волала, та Сем було вже не до неї.
Єдине що вона змогла видавити з себе, це.
- Я куплю тобі новий!
Подруга сердита пішла геть, по дорозі вкриваючи її матом, а в неї вже земля під ногами завертілася, зі швидкістю світла. Танці шоти хлопці які до неї чіплялися, та знову алкоголь. Коли вже ноги гули і рука не змогла підняти бокал, дівчина поплелася до кімнати. Де ділися її дівчата вона не знала. Без сили впала на диван, але як виявилося вона була не сама, бо її голова примостилася на чиїсь мякенькі ноги, обтягнуті джинсами. Солодкий аромат вдарив в носа.
- Ммм як приємно пахне...
Вона ще щось бубоніла, та язик заплутувався в вузлик від випитого.
- Голова болить, можеш замовкнути?!
-Що?..
І теплі ніжні вуста закрили їй рота. Поцілунок був таким гарячим, по тілу пішов розряд, такого з нею ще не було.
-Занадто шумно.
Вона підняла мене з своїх колін, встала, схопила за руку і на ватних ногах потягла то суміжної кімнати.
Двері закрилися самі по собі, бо стояв електронний замок.
І тут почалося те, чого Семмі ніяк не очікувала.
Палкий секс! Секс з дівчиною, з незнайомкою!

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now