( Семмі)
Сльози в її очах наштовхнули мене на думку, що я їй не байдужа. Але мені так хотілося що вона згадала мене, бо те що я відчувала в нашу першу зустріч стало поштовхом для мене. Я бігла з розгону на зустріч до цієї дівчини!
- Що я маю ще зробити, щоб ти мене згадала?!
Думати мені не було коли, бо здалося що Кайлі зараз зробить ноги. Схопивши її за руку я взяла в полон її губи, це те про що я мріяла від тоді як побачила її на порозі нашого офісу. Вона відсторонилася, спочатку просто дивилася на мене, потім грубо повернула до себе спиною, та підняла моє волосся.
- Це ти!!! Ти.
Почула я її здивований голос, а потім відчула її вологі вуста на своїй шкірі, це відчуття було моїм улюбленим.
( Кайлі)
Вона схопила мене мертвою хваткою, заволоділа губами. Я їх знаю!!! Я кохаю ці губи!
Відірвавшись я не могла повірити, спочатку її питання мені здалося дивним, та тепер я здається все зрозуміла.
Повернувши її до себе спиною я знайшла той доказ, якого шукала. Маленька родимка на шиї, в тому ж місці де і має бути! Не маючи ні сил ні бажання стримуватися, я почала брати те за чим так сильно сумувала, те від чого ночами відчувала біль між ніг, те що тепер я можу брати, бо це моє!
- Я знову закохалася в тебе, навіть не пам'ятаючи твого обличчя. Таке взагалі можливо?!
По її тілу пішли мурахи, вона з щасливою посмішкою повернулася до мене.
- Так проблема була тільки в обличчі?))
- Ще в твоєму рудому короткому волоссі, я пам'ятаю його зовсім інакшим, але твій запах він здається таким і лишився, лиш став більш виразним.
- Після нашої ночі, я розійшлася з Метом, і вирішила кардинально змінити зовнішній вигляд. Ось чому я така. Але моє серце належить тобі, як і тієї ночі.
- То ти хотіла мене?
- Весь цей час!
- Чому одразу не зізналася?
- Бо ти говорила про іншу, я була в розпачі.
- Я говорила про тебе, тільки про тебе. Ти стала моєю залежністю, я пам'ятала твоє тіло в своїх руках, твої губи які так палко мені відповідали, пишні груди які так і благали торкатися до них, те як ти кінчила від мої пальців! Доречі ти вже не цнотлива, твій перший раз був моїм.
Вона легенько відштовхнула мене, але з обіймів не випустила.
- Хто та дівчина, що гуляла з тобою на днях?!
- Моє минуле, яке таким і лишиться. А Мет?!
- Він вже ніхто для мене! З нашої ночі я знала що з ним мені вже не бути.
- Тоді можу я взяти тебе, зараз?! Бо вже не маю сил стримуватися!
- Так, я кохаю тебе Кайлі.
- Кохаю.
Свої слова треба підтверджувати ділом. Зараз я її відчуваю кохаю і хочу до безтями, це все що мене зараз цікавить.
(Кайлі & Семмі)
Одяг Кайлі летів на підлогу, білизна Семмі просто була зірвана.
- Нащо ти її вдягала, треба було вийти оголеною.
- Я думала про це, та боялася ти зробиш ноги.))
- Ні, ніколи!
Семмі повністю віддалася своїм почуттям, танула та тремтіла в руках своєї коханої людини, це справді рай. Вона була ідіоткою, коли втікала і відштовхувала цю дівчину. З кожним поцілунком Кайлі її думки зникали десь в прірві, та вони зараз і не були потрібні, тільки відчуття ось що важливе.
Губи Кайлі в захваті захоплювали кожен міліметр її шкіри, солодка тепла ніжна і така рідна, вона ще й досі не могла повірити в своє щастя. Кайлі просто пила її всю, облизувала та цілувала груди, кусала соски, не забувала про тонку шию, руками вела партнерку до вищої насолоди, коли Семмі стала вологою, вона опустилася до низу і заволоділа її клітором, смоктала кусала лизала доставала до самого ніжного і бажаного місця, запускала в неї свої тремтячі пальці, шукала містечко що просило про ласку, Семмі вигиналася кусала губи, руками трималася за простіть а вже коли взагалі не мала сил стримуватися, взявши Кайлі за голову притягувала до лона ще дужче, поки не зірвалася під натиском її язика, все пливло та їм було мало. Кайлі сіла на неї зверху, їх оголені тіла почали танець зваблення, отримавши першу розрядку вони не збиралися зупинятись, тертися об неї соватися на ній було так приємно і еротично, особливо при цьому дивитися в її очі, повні кохання і похоті.
- Семмі я зараз дахом поїду, ти така сексуальна в мене не вистачає сил просто.
Вона піднялася на ліктях і почала кусати соски Кайлі, потім притягла її і кусала губи, вони стогнали так що стіни напевно не витримували, потім настала черга Семмі, вона вже зручненько вмостилася між ногами коханої, спочатку бавлячись торкалась живота, грудей, лона, водила вверх вниз по стегнам легенько цілувала, а в іншу секунду просто гвалтувала її своїм язиком, Кайлі текла.
- Я втрапила під дощ?
- Бляха Сем не зупиняйся, благаю!!!!
- Я і не думала.
Вона знов взяла в полон її клітор, зводила з розуму своїми впевненими рухами, точно знала як доставати насолоду. Коли Кайлі кінчила, вона перебралася до грудей, гралася з ними як хотіла. Потім страждали губи і шия!
- Я так цього хотіла, думала вб'ю тебе, коли ти тримала мої груди і говорила про якусь там кохану. Бо я хотіла щоб ти взяла мене!! А ти дурненька несла якусь нісенітницю.
- Та ти доволі ревнива, це збуджує. Хочеш ще щось скажу. Наприклад я трахала незнайомку в яку дико закохалася, коли дивилася на тебе і торкалась твого тіла, згадувала її вуста.
- Це спрацювало, я ненавиджу тебе і безумно хочу водночас. Боже як це тупо ревнувати до себе, але зараз я хочу щоб ти запам'ятала лиш мене, мої очі і цей момент!
- Тоді дозволь взяти тебе знову.
- Тільки тобі і дозволяю!
І вони знову зайнялися коханням, диким та пристрасним. Потім виснажені спали в обіймах один одної, потім знову займались сексом, навіть не пішли на роботу, взявши лікарняний. На телефонні дзвінки не відповідали, бо не хотіли повертатися до реальность.
Та дзвінок в двері і гучний стук вирвали їх з обіймів пристрасті.
- Я вб'ю його!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Лиш твої губи
De TodoЦикл історій про заборонене кохання. Саманта (Семмі) & Кайлі. Секс з незнайомкою, який перевернув все життя.