Я кидаю тебе

66 3 0
                                    

(Семмі)
Моє сімейне життя починає вкриватися попелом, хтось щось там казав про спільний ремонт, а як вам дві неділі пекла на робочому майданчику?
Так я звісно ж бачу як Кайлі важко і мене це засмучує, особливо через те що сама змусила її дати ту дурну обіцянку, не зваблювати і не домагатися мене на роботі, але тоді я й сама ще не знала, що увесь вільний час ми будемо проводити в офісі, а вдома тільки душ та свіжий одяг і то частіше за все порізну.
Як керівник я намагалася охопити більший спектр роботи, щоб моїм колегам і друзям було хоч трохи легше, але згодом навіть не помітила що мене не вистачає найголовнішій людині в моєму житті. Яка ж я дурна, треба виправляти ситуацію. На зустріч з новим замовником я відправила свого помічника, так як ми разом розглядали цю пропозицію. Думаю вона впорається. А от з клієнтом мебельної майстерні було складніше, він хотів бачити мене особисто тому я вирішила трішки збрехати, почала жалітися на свій стан, взагалі в цьому навіть є доля правди, мені і справді було зле через те що не могла так довго доторкнутися до неї. Після того як Кайлі засмучена вилетіла з мого кабінету, розпач і злість охопили мене, я ще довго стояла і дивилася на двері, запам'ятовуючи цей короткий момент близькості, болю і жалю.
Маю надію вона пробачить мене, треба показати їй, що вона є моїм головним пріоритетом в цьому житті.
- Алло Глорі доброго вечора. Кайлі поруч?
- Пані Саманто, вона щойно приїхала з іншої зустрічі, виглядає засмученою. Дати трубку?
- О ні, просто хвилювалася як ви там.
- Відкиньте тривогу, вона виставила за двері того скандаліста і запросила іншу модель, добре що вони близькі. Він одразу ж приїхав і почав працювати, а виглядає просто як бог, всі були в захваті. Та й жатрує непогано, довів Кайлі до ручки з ходу, вона навіть втекла залишивши його на мене. Уявляєте він розповів що був її колишнім, але вона його послала)). Ви його просто не бачили, я б не змогла відмовитися від такого чоловіка.

Вона все говорила і говорила, а Семмі ставала геть похмурою. Добре що її погляд приховує відстань і колега не бачить цього відчаю.
- Глорі ви вже збираєтеся?
- Так, зйомки закінчилися. Та Кайлі пригощає нас вечерею, тому ми затримаємося. Семмі можна сьогодні вже не повертатися в офіс, всі потрібні файли я надішлю на електронну пошту? Прошу!
- Добре, але зроби послугу.
- Слухаю.
- Скинь адресу закладу де будете вечеряти, хочу приїхати до вас. І Глорі, збережи це в таємниці. Хочу зробити Кайлі сюрприз.
- Звичайно подруго, буду німа як риба. Чекай на локацію.

Руки тремтіли, хвилювання переповнювало. Зараз я обійму її і ми поїдемо додому. Вже й забула як це приємно звучить, дім справді став важливим коли її нога ступила на поріг. Чи може щось бути краще? Кохана в обіймах, на великому ліжку котре слугує не тільки для сну.
- Боже про що я думаю, почну танути навіть не доїхавши до Кайлі. Треба остудити свій пил.

Опустивши трішки вікно з водійської сторони я ловила вечірній вітерець, він ніжно торкався моєї шкіри, наче це були її руки.
- Так приємно.
Адресу Глорі скинула, схоже це був приватний клуб.
- Звідки Кайлі знає такі місця? Я ще так багато не знаю про її минуле, робота роботою але сімейне життя має бути на першому плані. Треба надолужити.
Попасти в середину було вже не так і складно, милий офіціант вів мене вузеньким коридором повз закриті кімнати.
- Ось пані, це тут.
Молодик вказав на одну з дверей. Кайлі буде в шоці.)

* * *
(Кайлі)
В голові туман, що відбувається? Куди мене везуть? Уривками перед очима випливають картинки. То ми п'ємо, то граємо в правду і дію, Тоні і Глорі цілуються. Вони програли? Чи навпаки їм зараз дуже добре? Чомусь мої щоки мокріють, з неба наче не капає що за хрінь?! Тут я вже відчуваю як хтось ніжно мене обіймає і гладить спину. Та що відбувалося там взагалі?
Єдине що я пам'ятаю чітко, як Семмі прийшла по мене. Сором та й годі, вона пішла з роботи щоб забрати моє п'яне тіло.
Навіщо тільки я потяглася за тим шотом? Скільки разів я маю впасти, щоб навіки забути про існування алкоголю?

- Я кидаю тебе!
- Що?!

Лиш твої губиWhere stories live. Discover now