С Маршъл работихме в студиото вече няколко часа. Той разговаряше с мениджъра си, а аз стоях на диван и просто наблюдавах случващото се. Бях скръстила ръце пред гърдите си и отново бях потънала в мисли. Чувствата ми към него. След снощи те станаха по-силни. Твърде бързо се отдадох на емоцията, а времето минаваше. С всеки изминал ден времето, в което сме заедно се увеличаваше. Връзката ни приличаше на сериозна. Всъщност, сериозни са отношенията ни може би само в моите очи. Така и не мога да разбера как се чувства той. Не исках да го изгубя. Чувствам, че любовта ми нараства все повече и повече.
Телефонът ми извибрира в джоба на дънките ми. Така се зарадвах щом видях, че приятелката ми звъни:
- Здравей. - Почти изкрещях от вълнение, че чувам гласа й отново.
- Здрасти и на теб, гълъбче. Излизаш с Еминем и съвсем забрави за приятелката си. - Подхвърли тя на шега. Определено енергията й ме презарежда.
- Знаеш, че това не е вярно.
- Знам, Лони. - Засмя се тя. - Е, всеки ден проверявам таблоидите и няма и вест за любовния живот на мъжлето ти. Мислех, че ден след като тръгнете медията ще избухне.
- Знам. Маршъл предпочита да запазим връзката си в тайна. - Въздъхнах.
- Без шега? - Изненадано попита тя.
- Вече не знам какво да мисля. Всичко, което казва е: "Грижа ме е за теб, Лони." , "Имам нужда от теб, Лони". - Усещах как всеки момент ще разплача, защото това е първият път, в който изливам на някого чувствата си.
- А ти си влюбена в него, нали? - Сякаш не чакаше отговор, защото вече го знаеше.
- Да, да влюбена съм. - Усещах как лицето ми се изчервява и цялото напрежение, потискано в предишните няколко дни вече се излива под формата на сълзи пред очите ми. Забързах с длан първата сълза, която се стече надолу по лицето ми и станах от дивана, излизайки навън без да се привлека вниманието върху себе си.
- Лони? Добре ли си? - Иви леко притеснено попита.
- Да, добре съм. - Поех дълбоко въздух през носа, опитвайки се да спра сълзите си. Иви въздъхна.
- Не искам да ти казвам "Спокойно, Лони, всичко е наред, той държи на теб", защото съм ти приятелка и дълбоко в себе си знам, че не е достатъчно едно "Грижа ме е за теб". За Бога та вие сте заедно от 2 месеца. Дори не знам какво да те посъветвам, защото ако ти кажа да поговориш с него, ти няма да го направиш. - По дяволите. Тя ме познава толкова добре.
YOU ARE READING
soulmates | Eminem Fanfiction | - български език
FanficТОВА Е ПЛОД НА ХУДОЖЕСТВЕНО ИЗМИСЛИЦА! НЕ ТВЪРДЯ, ЧЕ ПОЗНАВАМ ЕМИНЕМ, НИТО ПРАВЯ ПАРИ ОТ РАБОТАТА СИ! Лони,26, заминава за Съединените щати, за да сбъдне една от най-големите мечти, но точно когато е на крачка всичко да се превърне в реалност нещо л...