(Ben geldimitto...kitap beni aşırı sardı ve durmadan durmadan yazasım geliyor🤭)
(Seul/Perşembe/13.30)
Valizini aldı Mark ve çıkışa doğru yürüdü. Güvenlik önlemlerinden geçe geçe onun için gelen fanları selamlayarak arabaya bindi. Sonra telefonunu hemen çıkardı ve Mihee'ye mesaj attı.lmh.elp:
Mihee!Ben vardım.
Mark'ın mesajına yurda gidene kadar yanıt gelmemişti. Bir süre daha bekledi ve sonunda ıslak saçlarını havluyla kurulayıp yemek masasına oturdu. Yemek yerken telefonuna bildirim gelmişti. Hızla açtı telefonu ve lokmasını ağzına tıkıp mesajına yanıt verdi.
s.o.shady:
Şükürler olsun!Stajdaydım eve geçiyorum.
Sen de güzelce dinlen.
lmh.elp:
Tamam!Akşam buluşacak mıyız?
Dowook'un geçmiş olsun ziyareti için.
s.o.shady:
Bugün onu nehrin kenarındaki parka götüreceğime söz vermiştim zaten. İstersen sen de oraya gelebilirsin.Akşam 7 gibi olur mu?
lmh.elp:
Olur.O zaman görüşürüz.
s.o.shady:
Görüşürüz😚🤍Mark gülerek mesaja baktı. Telefonu yanına koyup yemeğine geri döndü. Akşam 6 için alarm kurup biraz uyudu. Birkaç saat uyumanın sonunda kendisini daha iyi hissederek uyandı. Kalkıp hazırlandı, hediyelerini alıp evden çıktı. Mihee o kadar sabırsız ve heyecanlıydı ki yerinde duramıyordu. Dowook çimenlere uzanıp tabletiyle oynarken Mihee'nin yanına koca bir vücut gelmişti, Mark.
-Gelmişsin!
Dedi Mihee ve kardeşi de dönüp baktı.
-Amca gelmiş!
Diyerek kalktı, koşarak Mark'ın boynuna sarıldı. Mark güldü ve o da Dowook'a sarıldı.
-Ta daa! İşte Dowook'un çikolatası! Kocaman çikolata!
Diyerek bir kutu çikolatayı Dowook'a verdi.
-Tanrım! Bu kadar büyük bir çikolataya gerek yoktu tüm dişleri çürüyecek.
-Bırak tadını çıkarsın Mihee! Bu kadar disipline gerek yok.
Dedi Mark ve kutuyu açmakta Dowook'a yardım etti.
-Disiplin konusunda anneme çekmişim demek ki.
Dediğinde Mark ona bakıp güldü ve sonra diüer hediyeyi de çıkardı.
-Bu da ablamızın hediyesi.
-Bana mı?
-Evet. Görünce...sana yakışacağını düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHADY M.
FanfictionHangi münasebet sonsuza kadar sürmüş ki bizimki sürsün? Ne sanıyordun? Ne vardı aklında?