12.

9 1 0
                                    

(Dün hastanedeydim diye yazamadım çucuğlaaa!🤍)

lmh.elp:
Günaydın

s.o.shady:
Naber?

lmh.elp:
İyiyim

Çalışıyorum şirketteyim.

Senden naber?

s.o.shady:
Sabah sabah bu lanet olası okula geldim fakat sana bir soru soracağım

lmh.elp:
Tamam

s.o.shady:
Bir gün her şeyi geride bırakıp telefonumu dahi imha edersem sana nasıl ulaşırım?

Ya da böyle bir şey olursa sana ulaşmamı ister misin?

Diye yazdığında Mark'ın kaşları biraz çatıldı ve durup bu sorunun kaynağını merak etti. Sonra stüdyoda üyeleri bırakıp çıkarak uygulama üzerinden aradı Mihee'yi.

-Alo.

-Bu sorunun kaynağı nedir? Nereden çıktı böyle bir şey şimdi?

-Sadece...aklıma takılan birkaç soru.

-Peki nereden gelip de aklına takıldı?

-Sadece soruma cevap ver işte, lütfen!

-Pekiii! Bana kulaklıklar aracılığıyla ulaşabilirsin bu çok zor değil en baştaki gibi programımı takip eder kulaklık bağlantısını kurarsan ben de sana bana ulaşacağın bir kağıt bırakırım.

-Sana ulaşmamı ister misin?

-Bu planı yaptığıma göre?

-Söyle hadi!

-Ne diyorsun?

-Söyle hadi! İstiyor musun istemiyor musun?

-İstiyorum Mihee! Nereden çıktı bu sorular?

-O zaman otoparka gel.

-Ne?

-Hadi!

-Ne diyorsun? Ne otoparkı!? Şirketim otoparkı mı?

-Evet, gel hadi.

Dediğinde Mark telefonu kapattı ve hızla otoparka gitti. Etrafına bakınınca telefonuna bağlanan kulaklığı gördü ve bunun şaka olmadığını öğrendi. Gözleri yerinden çıkacak gibi olmuştu. Biraz ilerledi ve ilerledikçe mesafe kısaldı. Mesafeyi sıfıra indirene kadar ilerledi ve sonunda onu buldu.

-Mihee!

-Gelmişsin!

-Sen çağırdın ya.

Dediği zaman Mihee arabanın koltuğundan kalkıp Mark'ın boynuna doladı kollarını.

-Teşekkür ederim.

-Ne teşekkürü?

-Al bunu! Akşam buraya gel o zaman sana her şeyi anlatacağım. Şimdi gitmem gerek.

SHADY M.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin