- Hastalığın tedavisini bulmamı istemiyor...
Profesör Albus Dumbledore Severus Snape' i bile çıldırtan bir sakinlikle arkasına yaslandığında Severus dişlerini sıkarak " Bunu bekliyordun değil mi? " diye sordu. " Bu olay onun yararına hatta kesinlikle onlar tarafından yaratıldı. Zaten bundan şüphemiz yoktu. " " Ama ben düşünmüştüm ki... " Yaşlı büyücü gülümsedi. " Biliyorum. Hastalığı senin iyileştirmeni sağlayarak benim sana olan güvenimi arttırmanı isteyeceğini düşündün, ben de öyle düşünmüştüm ama sonra eksileri ve artıları teraziye koyunca... " Siyah saçlı genç adam anladığı belirtecek şekilde başını eğdi.
" Kimin yaptığını öğrenebildin mi? "
Severus başını sallarken kan bulaşmış saçları başına eşlik ediyordu. " Aslında yapmamı istediği tam olarak çareyi bulmam ama sadece Draco için kullanmamdı. Diğer öğrencileri kaderleriyle baş başa bırakmak istiyor. En azından şimdilik... " Dumbledore sakalını sıvazladı. " Senin çok daha önceden belirttiğin gibi hala Malfoy ailesinin tam desteğine ihtiyacı var. Draco' yu harcamayacaktır. Düşünsene Severus çocuklarının hayatlarını elinde tutan Voldemort' a hangi ebeveyn karşı koyacaktır? " Siyah saçlı adamın beyaz mermere benzeyen teni nasıl olduysa daha da beyazlaştı. " Merlin... Şimdi ne yapmalıyım başmüdür? Çocukların en kısa sürede tedavi edilmeye ihtiyaçları var. Yoksa bazılarını kaybedeceğiz ve bazılarında hastalık maalesef kalıcı olacak. Ayrıca Bayan Granger asistanımken nasıl sadece Draco' yu iyileştirecek bir iksir yapabilirim ki? " Dumbledore sanki onun endişesini savuşturmak ister gibi elini salladı.
" Halledebileceğinden eminim Severus. Zaten Bayan Granger senin çalışmalarına katılmıyor bildiğim kadarıyla."
" Ama dikkatlidir Albus. Neden bir ilerleme kaydetmediğim konusunda sorular sormaya başlayacaktır."
" Yoksa ona yetersiz veya başarısız görünmek istemiyor musun? "
Severus' un yüzünün öfkeyle kararmasıyla Dumbledore genç adamın damarına bastığını anlayarak gülümsedi. " Bayan Granger' ın hakkımda ne düşündüğü umurumda bile değil. Ben görevimi korumaya çalışıyorum. " Dumbledore genç adamı sakinleştirmek için ellerini kaldırdı. " Tamam, sen öyle diyorsan öyledir. " Severus' un gözleri yaşlı büyücünün kavrulmuş gibi görünen koluna kaydı. " Sen nasılsın Albus? " Dumbledore kollarını indirip cübbesinin kollarıyla elini gizledi. " Zaman daralıyor. " " Ne yapmayı planlıyorsun? " İnce yarım ay gözlüklerin ardındaki mavi gözler pırıl pırıldı. " Birkaç şey... Sen şimdi bacağınla ilgilensen iyi olur. Kötü mü? " Severus önemli değil dercesine omuzlarını silkti.
" Anlayıp anlamadığımdan emin olmak için yaptı. Sayın müdür, bence okulun olduğu bu zayıf durumdan faydalanıp saldıracak."
" Büyük ihtimalle, her zamanki gibi haklısın Severus. Yarından itibaren senin Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersine girmeni istiyorum. İksir dersleri için eski dostum Slughorn bir süreliğine göreve geri dönmeyi kabul etti."
Severus şaşkınlıkla baş büyücüye bakıyordu. Yıllardır asıl istediği, arzuladığı dersi ona veriyordu ama şimdi nedense tatmin veya mutluluk değil endişe hissetmişti. Sona yaklaşıyorlardı. Gerçekten bitecekti. Dumbledore mesajını veriyordu. Dişlerini çenesini ağrıyana kadar sıkıp döndü. " Sözünü hatırlıyorsun değil mi Severus? " Peleriniyle bacağını örten genç adam sessizce kapıya döndü. Eli kapının kolunda bir an kasıldı. " Bence bazı şeyleri çantada keklik saymamalısın. " Kapıyı açtı ve çıktı. Yaşlı büyücü içini çekerek arkasına yaslandı. Bir insandan istenebilecek en kötü, acımasız, inanılmaz şeyi istediğini biliyordu. Ve Severus' un bunu yapacağını da...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Die Hard, Love Hard - Snamione
FanficNedeni bilinmeyen amansız bir hastalık Hogwards'ı sardığında, Draco Malfoy ve Ronald Weasley dahil olmak üzere pek çok öğrenci yavaş yavaş karantinaya alınmaya başladığında tek kurtuluş ümidi Severus Snape'in deneyimli ellerindedir. Ancak Snape bir...