§⁵

312 44 137
                                    

"Dedektif!"

Jisung yatağında dinlenirken yatakta doğruldu ve sua içeri girdiğinde gülümsedi. "Hoş geldin." Jisung, Sua'nın ona getirdiği tek parça gülü görünce güldü, "Keşke bir gül için zahmet etmeseydin" Sua Jisung ile güldükten sonra ziyaretçi sandalyesine oturdu, "Önemli olan miktar değil, sonuçta düşünmek." Jisung, Sua'nın söylediklerine katılıyormuş gibi başını salladıktan sonra içini çekti.

"Asıl hain aramızdaymış demek."

"Zaten çok belliydi, sadece biz anlamadık."

İkili arasındaki kısa bir sessizliğin ardından Sua konuştu: "Dedektif, iyileşene kadar davadan çekilecek misiniz?" Jisung aldığı soruya hemen cevap verdi: "Asla, gerekirse tekerleklerle de olsa bu davaya devam edeceğim." Sua jisung'un davadan uzaklaşması için bunu inkar etmek istedi ama sessiz kaldı çünkü o olmasaydı bu davanın hiçbir yola girmeyeceğini biliyordu. "İyiyim ben, muhtemelen yarın buradan çıkarım."

"Ama dedektif, iki bıçak yaran var, bu güvenli değil." Jisung bir süre sua'nın söylediklerini düşündü, güvenli olmadığını biliyordu ama bu davanın peşini bırakmayacaktı "Çok fazla sorun olacağını düşünmüyorum." Jisung yastığına yaslandı ve sordu, "Yeni bir bilgi buldun mu?" Sua jisung sorduğu soruyla ayağa kalktı ve yanında getirdiği belgeyle yanına oturdu, "Lee Minho'nun yeni kurbanı, Kang Hungsun." Jisung, Kang Hungsun'un fotoğraflarına baktı ve ardından sua'ya baktı "Nasıl biliyorsun?"

"Belli dedektif, öldürülen kurbanların hepsi hangsun'la önceden temas halindeymiş. Onu yakalamaları onlar için kolay olmayacak yani üçü bu işte birlikte. Hangsun'nun mekanına gidersek hem katili hem de siyeon ve seungmin'i yakalarız." Jisung, Sua'yı dinledikten sonra dikkatlice düşündü; bu mantıklı bir plandı ama başarısızlık ihtimali yüksekti. "Denemeye değer, o zaman bu geceye hazırız." Sua gülümsedikten sonra dedektife başparmağını kaldırdı, "Bu sefer bu iş bizde dedektif!"

***

"Sürpriz!"

Jisung tanıdık sesi duyduğunda hızla arkasını döndü ve şaşkınlıkla bangchan'a baktı, "Yok artık, geçen sefer hastanedeydin." Jisung gülümsedikten sonra ellerinden birini bangchan'ın ensesine koydu ve sıktı, "İki yaralı onları yakalayacağız!" Bangchan, jisung ile yumruk tokuşturduktan sonra ikisi de arabalara yerleştiler.

Uzun bir yolculuğun ardından jisung arabadan indi ve etrafına baktı, "Görünüşe göre etrafta kimse yok, beni takip edin." Jisung ekibine bir el işareti yaptı kendisini takip etmeleri için, ardından hızlı bir şekilde köşelerden boş garaja doğru yürümeye başladı ve ekibine büyük varillerin arkasına saklanmasını işaret etti. "Öldürmek zorunda kalırsak ne yapmalıyız?" Jisung ona soru soran takım arkadaşına baktı ve başını salladı, "Hayır, öldürmeyin, sakın." Bangchan bir varilin arkasına saklanırken jisunga seslendi: "Öldürmek zorundaysak öldürmeyelim mi demek istiyorsun?" Jisung saklandığı yerden başını çıkarıp bangchan'a baktı "Öldürme dediysem öldürme."

"Saçmalık amına koyayım!"

Jisung, bangchan'ı görmezden gelerek saklandığı yerde saklanmaya devam etti. Önce arabaların buraya geleceğinden emindi ama ne kadar kalabalık olduklarını bilmediği için tedirgindi. "Nerede bu orospu çocuğu hangsun?" Jisung kendi kendine fısıldadıktan sonra yolu görebilmek için başını çıkarıp etrafına baktı ve uzaktan arabaların geldiğini görünce hızla tekrardan saklandı ve ekibinin hazır olması için varile tıklatarak haberdar etti. Hangsun'un ekibi mekana girdiğinde, jisung ilk hamle olarak saklandığı yerden çıktı, arabalardan birisinin lastiğini patlattıktan sonra tekrardan saklandı.

Propose - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin