"Ölüyordum ve sen yardım çağırmayıp uyuyakaldığını söylüyorsun seungmin!"
"Üzgünüm dedektif, bir daha tekrarlanmayacak." Jisung, seungmin'in kendisi için artık boş olan özrü karşısında iç çekti ve sandalyesine oturup geriye doğru yaslandı, hiçbir planı kalmamıştı. Jisung tekrar Seungmin'e baktı ve derin nefes aldıktan sonra konuştu, "Ne yaptın seungmin?" Seungmin kendisine yöneltilen şüpheli soruya yanıt olarak hızla bakışlarını indirdi: "Hiçbir şey yapmadım."
Jisung bir süre onu izledikten sonra gözlerini bilgisayarına çevirdi. Takım arkadaşlarından şüphelenmek yapabileceği en büyük deneyimsizlikti. "Anladım, gidebilirsin seungmin." Jisung, seungmin'in kapıyı arkasından kapattığını duyunca ofladı ve başını masasına yaslayıp parmaklarıyla oynadı, "Artık herkesten şüphelenmeye başlıyorsun han Jisung, ne kadar iyi bir dedektifsin." Jisung'un gözleri tekrar açık bilgisayarına döndü, hâlâ o yangında vefat etmiş o aileyi araştırıyordu. Jisung başını masadan kaldırdı ve araştırmasına devam etmeye başladı. Bu dava tamamen ayrı bir dava olmasına rağmen bir birlik olduğuna emindi.
"Vaktini boşuna harcıyorsun."
Jisung başını kaldırdı ve içeri giren bangchan'a baktı ve gülümsedi, "Araştımadan emin olamayız, bay çok bilmiş." Bangchan, jisung'a doğru yürüdü ve onun bilgisayarına doğru eğildi gözleri ekranda dolaşırken, "Bu ailenin bizim davamızla bir ilgisi olduğuna inanmıyorum."
"Eminim ki katilin bu işte parmağı var, göreceksiniz."
Bangchan, jisung'a cevap vermek üzereydi ki sua içeri girdiğinde ikisi de sustu ve bakışlarını ona döndürdüler. "Lee Minho'nun babası burada." Jisung sua'dan duyduklarıyla hızla ayağa kalktı, "Nerede?" Sua, Jisung'a kendisini takip etmesini işaret etti ve jisung da hızla onu takip etmeye başlamıştı, katil'in babası ona yardım edebilirdi. Jisung sorgu odasına girdiğinde diğerlerine gitmelerini işaret etti, onunla yalnız konuşmak istiyordu.
"Merhaba bay lee" Jisung, katilin babasının karşısına oturmadan önce dedi. Babası da tıpkı oğlu gibi zalim bakışlara sahipti. Jisung bir süre onun konuşmasını bekledikten sonra kendisi konuştu: "Sizce oğlunuz neden bu yolda?" Katilin babası bir süre dedektifi inceledi ve gülümsedi: "Bu onun suçu değil, onun hikayesi." Jisung duydukları karşısında şüpheyle kaşlarını çattı, "Ne demek istiyorsunuz Bay Lee?"
"Her şeyi değiştirebilirsiniz ama hikayenizi asla değiştiremezsiniz, dedektif."
"Yani oğlunuz öldürmeye zorlandı mı?" Jisung'un sorusuna yanıt olarak katilin babası olumsuz bir şekilde başını salladı: "Hayır, dedektif, hayır." Jisung, katilin babasının ayrılmak üzere kalktığını gördüğünde sessizce gözleriyle onu takip etti. "Ama dedektif, iyi bir adama benziyorsunuz o yüzden bu davayı bırakmanızı öneririm."
"Çünkü bazen oğlumun bir canavar gibi davrandığını düşünüyorum."
"Bunlar ailecek delirmişler!" Jisung, sua'nın içeriye girerken söylediklerini duyunca hafifçe kıkırdadı ve sandalyeden kalktı, bir elini saçına götürdü şekillendirmek için. "Babasının da kendisi kadar korkutucu olması bunu kanıtlıyor." Sua gülümsedikten sonra gözleri dedektifin açık boynuna kaymıştı istemsizce: "Dedektif, boynunuz morarmış, ne oldu?" Jisung, sua'nın bahsettiği morluğu fark ettiğinde elini hızla boynuna koydu. dünkü olay tamamen onunla Seungmin arasındaydı, "Dün gece biraz fazla uçmuşumdur."
"Vay! Sabah suçlar dedektifi, akşam kadın dedektifi diyorsunuz yani!" Jisung, sua kendi kolunu dürttüğünde gülümsedi ve kapıya doğru yürüdü, "hemen işe dön."
"Emirin olur, dedektif!"
***
"Beni özlediniz mi Bayan Lee!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Propose - Minsung
Fanficİntikam için her şeyi riske atan Lee Minho ve onu yakalamak için tutulan dedektif Han Jisung {Düz yazı + Texting} TW: Detaylı cinayet anlatımı içerir!