꘎
LYRA EUPHEMIA POTTER BEKLENTILERINI BAŞARMIŞTI. Beş yıl üç gün sonra, hayatının en iyi şakasını yaptıktan sonra nihayet Madam Maxime'nin sabrının sonuna gelmişti. Müdür sonunda onu Beauxbatons Sihir Akademisi'nden kovmuştu.
Dürüst olmak gerekirse, bunların hiçbiri onun suçu değildi.
O ve ikiz kardeşi James on bir yaşına girdiği gün, ikisi Hogwarts mektuplarını aldı. Bununla birlikte, ebeveynleri, Lyra'ya bazı görgü kurallarını deneceklerini umarak Beauxbatons Büyü Akademisi'ne gitmesini daha uygun gördü.
Ne kadar yanlış olmuşlardı.
Ve böylece Lyra her şeyi denemişti. Hiçbir şey işe yaramadı, bu yüzden Lyra ona Hogwarts Büyücülük ve Büyücülük Okulu'na bir bilet alacak tek şeyi düşündü: sınır dışı etme.
Koyu saçlı kız merdivenlerin son basamağını atladı ve Aubrey ve Charlotte ile paylaştığı yurda doğru yola çıktı. Elini yurdun kapı koluna tutarken durakladı.
Aubrey ve Charlotte.
Üçü, Lyra'nın yanlışlıkla Charlotte'un saçını ateşe verdiği ilk yıldan beri en iyi arkadaşlardı.
Onları her gün göremeyeceğini fark edince kalbi sınırdı. Ancak, Lyra'nın Hogwarts'a gitmesinin ne kadar önemli olduğunu biliyorlardı. Anlayacaklardı.
Ve böylece Lyra kapıyı açtı.
"Nasıl geçti?"
"Kovulmadın, değil mi?"
Yataklarında oturan Charlotte ve Aubrey, Lyra içeri girdiğinde ayağa fırladı. İkisi de ona beklentiyle bakıyorlardı.
"İşe yaradı," dedi Lyra hafifçe gülümseyerek. "Artık Beauxbatons Sihir Akademisi'nde öğrenci değilim."
Charlotte ve Aubrey ona bakarken yurtlarını bir sessizlik doldurdu. Lyra yüzünü buruşturdu ve bagajını toplamaya başladı - ne söyleyeceğinden emin değilim.
"Şaka yapmıyorsun," dedi Charlotte, sesinde şaşkınlıkla net bir şekilde. "Bu sefer gerçekten başardın."
"Yani, Madam Maxime'yi suçlayamazsın," dedi Aubrey ve üçü diğer öğrenciler, personel ve Müdür ile olan olaylı akşam yemeğini düşündüler.
"Keşke seni yanımda getirebilseydim," dedi Lyra üzgün bir şekilde, arkadaşlarıyla yüzleşmek için döndü. "Her şey için teşekkürler çocuklar, siz olmasaydınız, burayı yıllar önce terk ederdim."
Aubrey ayağa kalktı ve kollarını Lyra'nın boynuna attı. "Seni özleyeceğim."
Lyra ona sımsıkı sarıldı. "Ben de seni özleyeceğim."
"Bizi unutmamaya çalış," diye sırıttı Charlotte, gruplara sarılarak. "Ve Merlin'in aşkı için, sevimli bir adamla tanışırsanız, lütfen bunun için gidin."
Lyra sırıttı. "Bunu unutmamaya çalışacağım."
─•~❉᯽❉~•─
MADAME MAXIME, GİTTİĞİNİ GÖRMEKTEN RAHATLADI. Lyra ofisine girerken Müdür masasının arkasında oturuyordu.
"Ah, Bayan Potter, her şeyi paketlediğinizi görmek güzel," diye haykırdı müdir, sonunda okulunun en büyük şakacısından kurtulduğu için oldukça rahatlamış görünüyordu. "Ailen 'ome' aldığında seni bekliyor."
Doğru . . . ailem . . . onları unuttu . . .
Ancak Lyra, bagajını ve süpürgesini şöminede arkasından sürüklerken sinirlerini göstermedi. Bir avuç Floo Tozu aldı ve ayağına attı, "Potter Manor!" diye haykırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...