CUMA HIZLA GELDI VE LYRA KENDINI QUIDDITCH DENEMELERI IÇIN HAZIRLIYORDU."İzlemeye mi geliyorsun?" Yatağında kitap okuyan Lily'ye sordu.
"Tabii ki!" Kızıl saçlı, kitabını komodinin üzerine koyarak ve ayağa kalkarak haykırdı. "Bunun için kardeşinle yüzleşmem gerekse bile."
"Evet!" Lyra ciyakladı, arkadaşına yana doğru sarıldı. "Şimdi kesinlikle yeri alacağım!"
Lyra süpürgesini alırken Lily gözlerini devirdi ve ikisi yurtlarından merdivenlerden aşağı inip Şişman Kadın'ın portresinden geçtiler.
Quidditch Pitch'e vardıklarında, Lily ona başparmak veren tribünlerde Sirius'a katılmadan önce ona hızlı bir kucaklama ve iyi şanslar verdi. Lyra, bir düzine başka adayla çevrili olan erkek kardeşine doğru güvenle yürümeden önce onlara sıcak bir şekilde gülümsedi.
"Yanımda kimi getirdiğime bak," diye fısıldadı kulağına ve Lily'nin oturduğu standa doğru bakışlarını takip etti. "Ama yemin ederim kendimi takıma dahil etmiyorum," diye ekledi ve ona göz kırptı.
James'in gözleri büyüdü. "Evans'ı getirdin mi?"
"Evet, beni neşelendirmek için burada, bu yüzden onu hayal kırıklığına uğratma, kardeşim-canım," diye yanıtladı Lyra sırıtarak.
James grup oluşturmadan önce ona bir bakış attı.
"Tamam millet, Chaser'ı denemek isteyenler Gideon'un yanında durabilir," diye başladı, kızıl saçlı yedinci yıla işaret ederek. "Şimdi, Keeper için denemek isteyenler Fabian'ın yanında durabilir ve sonunda Seeker için denemek isteyenler benimle gelebilir."
Zaten onunla birlikte duran Lyra'ya beşinci yıl ve yedinci yıl katıldı.
James onlara, "Snitch'i serbest bırakacağım ve beşten en iyisini alan yeri alır" dedi.
Lyra ve diğerleri süpürgelerini salladılar. James Snitch'i serbest bıraktı ve başlamıştı.
Lyra daha iyisini yapamazdı. Her seferinde Snitch'i yakalamıştı ve şimdi Lily ve Sirius'un yanında oturuyordu.
"Harika yaptın!" Kızıl saçlı haykırdı. "Yeri aldın, değil mi?"
"Yaptım," diye sırıttı Lyra.
Sirius omzunu sıktı, dudaklarında oynayan gururlu bir gülümseme. "Güzel, dostum."
Siyah saçlı çocuğa bakarken yüzüne sıcak bir gülümseme yayıldı. Sadece bir yıl önce tanışmış olmalarına rağmen, hemen anladılar ve Lyra ona arkadaşı demekten memnun oldu.
─•~❉᯽❉~•─
"AKŞAM YEMEĞİNİ SEVİYORUM," dedi Lyra, tabağını ikinci kez doldururken Lily'ye kızıl saçlı gözlerini devirdi.
"Ben de," Peter içeri girdi, koyu saçlı sırıttı.
"Gördün mü? Tek ben değilim." Lyra'nın gözleri masanın üzerine fırladı. "Tatlı gibi çikolataları olup olmadığını merak ediyorum."
"Orada," diye yanıtladı Remus, gözleri masanın sonunda bir kase çikolata gördü.
"Bunda," dedi Lyra, çikolataya ondan daha fazla bağımlı olduğunu bilerek. Koyu saçlı kız ayağa kalktı ve masanın sonuna doğru ilerledi, kaseyi yerinden kaptı ve arkadaşlarına doğru geri döndü.
"Afiyet olsun," dedi kurt adama, ona kaseyi uzattı, ama kendisi için bir bar almadan önce.
"Teşekkür ederim," dedi Remus, kazmadan önce ona sıcak bir gülümseme göndererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...