**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ
'*•. ¸♡ ♡¸. •*'
♡
Bölüm sekiz - doğum günü çocukları
꘎ ♡━━━━━━♡꘎
"SIRIUS'UN DOĞUM GÜNÜNÜN YAKLAŞTIĞINI BILIYORSUN, DEĞIL MI?" James, ikisi Quidditch antrenmanından geri dönerken Lyra'yı sorguladı.
"Tabii ki bunu biliyorum!" Lyra kırgın görünerek haykırdı. "Doğum gününü asla unutamazdım!"
"Geçen yıl unuttuğuna oldukça eminim."
"Ben - yapmadım!" Lyra protesto etti.
James sadece kaşını kaldırdı.
"Tamam, belki de doğru günü biraz unuttum . . . veya ayı . . . ama şimdi hatırlıyorum!"
"Elbette her neyse," dedi James. "Her neyse, ona Gryffindor ortak odasında büyük bir parti vermenin harika olacağını düşündük."
"Bu harika!"
"Oğlanlar ve ben onun dikkatini dağıtırken bunu organize etmeni istiyorum," diye devam etti James. "Kelimenin Sirius'a ulaşmadığından emin olmaya çalışacağız."
"Ama —"
"Teşekkürler, Ly, sana güvenebileceğimi biliyordum," dedi James, Gryffindor'a doğru merdivenlerden yukarı koşmadan önce ona kısa bir süre sarılırken sırıtarak.
"James Fleamont Potter!" Lyra onun peşinden koşarak haykırdı. "Benden kaçma!"
Sadece güldü.
Lyra ona yetişmeyi başardı ve üzerine atlayarak ikisinin de yere düşmesine neden oldu. Üzerine tırmanırken güldü ve şakacı bir şekilde yumruklamaya başladı. James de onu durdurmaya çalışırken güldü.
Birçok yönden Lyra'ya çocukluğunu hatırlattı.
"Tamam teslim oluyorum!" James dedi ve o, onu alması için bir el uzatarak ayağa kalktı. "Tamam, Evans'tan sana yardım etmek isteyip istemediğini sormasını isteyeceğim."
"Yapmayacağını biliyorsun," dedi Lyra, onu yukarı çekerken gözlerini devirerek. "Ayrıca, ona Lily dersen memnun olacağını düşünüyorum."
İkisi Gryffindor ortak odasına giderken James kolunu boynuna doladı. "Sence?"
"Jamie, biliyorum."
"Bunu aklımda tutmaya çalışacağım."
"Onunla bir şansa sahip olmak istersen daha iyi olur."
"İşte bu yüzden sana kanat kadınım olarak sahibim!" James saçlarını karıştırarak haykırdı. "Lily'yi nasıl idare etmem gerektiğini bana tavsiye etmek için."
"Senin kanat kadının olmamın tek nedeni bu mu?" Lyra kaşını kaldırarak sorguladı.
"Hayır, aynı zamanda benim ikizim olduğun için ve seni sevmem gerektiği için."
Portre deliğinden tırmandığında Lyra ona dik dik dik dikiyordu.
"Şaka yapıyorum, Ly, seni çok seviyorum," diye sırıttı James.
"Bu daha iyi."
Lyra ortak odaya merdivenleri tırmandı ve kapıyı açtı. Lily - her zamanki gibi - bir kitap okuyordu. Marlene şekerleme yaparken Alice Başkalaşım ödevleri üzerinde çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasíaLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...