**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ
'*•. ¸♡ ♡¸. •*'
♡
On yedinci bölüm - duygular
꘎ ♡━━━━━━♡꘎
SONUNDA GERI ÇEKTIKLERINDE, ikisi de nefes nefeseydi. Birbirlerinin gözlerine bakan Lyra, gözlerine iyi baktı. Artık ona bu kadar yakın olduğuna göre, gri gözlerinin sadece gri olmadığını fark etti. Neredeyse gümüş gibi görünüyorlardı ve öğrencinin yanında koyu lekeler görülebiliyordu. Kesinlikle güzellerdi ve ona o kadar çok duyguyla bakıyorlardı ki Lyra ne düşündüğünü merak etti.
Bir an için birbirlerine bakmaya devam ettiler. Lyra'nın elleri omuzlarındaydı. Boynuna dokunurken saçları baş parmaklarını fırçaladı. Elleri belindeydi ve tüm vücuduna milyonlarca kıvılcım gönderiyordu.
Ve işte o zaman sonunda ona çarptı.
Regulus Black'i öpmüştü. Sirius'un kardeşi. Bir Slytherin - başlangıçta evleri çok önemsediği için değil.
Dudakları ayrıldı ama hiçbir şey çıkmadı. Yanlış hissettirmedi. Doğru hissettirdi.
Lyra daha sonra ne diyeceğini bilemeden ağzını tekrar kapattı. Sadece Regulus'un kollarında kaldı.
Sesler duyuldu ve Lyra dondu. Bu pozisyonda bir Gryffindor ve bir Slytherin keşfediliyor mu? İşler kontrolden çıkabilir. Neyse ki onun için Regulus dondurulmamıştı. Elini tuttu ve onunla birlikte terk edilmiş bir sınıfa çekti, kapıyı arkalarından kapattı. Elini onun ağzına koydu ve sessiz olmayı işaret etti.
Sesler yaklaştı ve ayak sesleri duyuldu. Bir grup sohbet öğrencisi sınıfı geçti ve ikisi tekrar sessiz olana kadar sessiz kaldı. Lyra kıpırdamadı. Regulus'un eli hala ağzının üzerindeydi ve gözleri yüksek alarmdaydı. Etrafta kimsenin olmadığından emin olduğunda başını çevirdi, sadece Lyra'nın yüzünü ondan sadece birkaç santim uzakta buldu. Dinlerken, bilinçsizce onu kendisine yaklaştırmıştı. Burunları artık neredeyse dokunuyordu.
Regulus yavaşça elini ağzından indirdi, hala gözlerinin içine baktı. Elini boynuna koydu, başparmağıyla yanağını fırçaladı. Alnını onunkine koydu.
"Potter, bana ne yaptığın hakkında hiçbir fikrin yok."
Lyra gülümsedi. "Sen konuşacak birisin."
Dudakları kıvrıldı, dürüst bir gülümseme ortaya çıktı. Lyra'nın zar zor gördüğü nadir olanlardan biriydi. Onu sevdi.
Eğilerek başka bir öpücük için gitti. Regulus onu geri öptüğünde hala gülümsedi. Ellerini kaldırdı, onlarla karanlık kilitlerinden geçti. Saçları o kadar yumuşaktı ki karşı koyamadı. Ve çok güzel kokuyordu. Gözlerini kapatıp kollarını boynuna dolayan Lyra, Regulus'u yaklaştırdı.
─•~❉᯽❉~•─
GRYFFINDOR ORTAK ODASINDA BAŞKA BIR SÜPRIZ ONU BEKLIYORDU. Lyra portrenin içinden tırmandı, James ona koştuğunda hala bir aptal gibi sırıttı.
"Ne olduğunu tahmin et, Ly? Bil bakalım ne oldu!" Haykırdı, onu aldı ve döndürdü. "Lily sonunda bu hafta sonu onu Hogsmeade'e davet etmeme evet dedi! Sonunda evet dedi! Buna inanabiliyor musun?"
James Lyra'yı geri indirirken Sirius'un sesi arkasından "Yapamayacağımı biliyorum" dedi.
"Evet dedi!" James haykırdı, aşağı yukarı zıplayarak, küçük bir kız gibi gıcırdadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...