**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ
'*•. ¸♡ ♡¸. •*'
♡
Dokuzuncu bölüm - yeniden bir araya geldi
꘎ ♡━━━━━━♡꘎
DÖNEMİN SONU HIZLICA YAKLAŞTI ve Lyra kendini evde Noel'in tadını çıkarmak için onunla birlikte bagajını Hogwarts Express'e sürüklerken buldu. Onun yanında, Lily ailesini nasıl özlediği ve Lyra ile tatillerde buluşmaları gerektiği hakkında mutlu bir şekilde sohbet ediyordu. Önünde Marlene ve Alicia gülüyorlardı. Lyra, oda arkadaşının oldukça mizah anlayışına sahip olduğunu kısa süre sonra öğrendiğinden beri Marlene'in söylediği bir şeyle ilgili olduğunu varsaydı.
Lyra'nın ela gözleri kalabalığın üzerine fırladı ve Regulus'un onlardan birkaç metre uzakta durduğunu gördü. Gözleri onunkini yakaladı ve boş koridorda hafifçe başını salladı.
"Bir şeyler yapmam gerekiyor," dedi Lyra, Lily'ye dönüp bakarak. "Beni bekleme."
Lily'nin yeşil gözleri, hala onları izleyen Regulus'a fırladı ve dudaklarında bilinçli bir gülümseme belirdi.
"O bakışı biliyorum," dedi Lyra, "ve yanılıyorsun. Biz sadece arkadaşız."
"Arkadaşlar, ha?"
"Evet."
"Tamam," dedi Lily hala gülümseyerek. "Sadece ikinizi göndermememi beklemeyin."
"Lily Evans!"
Kızıl saçlı arkadaşı sadece güldü ve yürümeye devam etti. Lyra içini çekti ve Regulus'a yürümek için arkasını döndü.
"Merhaba," diye selamladı, köşeyi dönerken kimse onları göremedi. "Nasılsın?"
"İyi," dedi gergin bir şekilde ve Lyra kaşlarını çattı.
"İyi görünmüyorsun," dedi. "Sorun ne?"
"Hiçbir şey, sadece eve gitmek için sabırsızlanıyorum" dedi.
Lyra kaşını kaldırdı. "Vatan hasreti çektiğini bilmiyordum."
"Değilim."
Lyra onu izledi. Ailesinin Sirius'a nasıl davrandığını biliyordu ve bundan hiç hoşlanmadı.
"Reg, eğer evde bir şey olursa—"
"Evde hiçbir şey olmuyor, Potter," diye tersledi.
"—Bizimle kalabilirsin her zaman," diye cümlesini bitirdi.
Regulus'un gri gözleri ela olanlarla buluştu. "İyiyim, Potter," dedi, bu sefer daha yumuşak. "Çok fazla endişelenme."
"Sen benim arkadaşımsın, Reg, beğensen de beğenmesen de endişeleneceğim," dedi Lyra kollarını kavuşturarak.
Gözleri yumuşadı ve başını sallarken küçük bir gülümsemeyi bile başardı.
"Sen türünün tek örneğisin, Potter."
Lyra gülümsedi. "Bunu bir iltifat olarak kabul edeceğim."
"Mutlu Noeller, Potter," dedi Regulus, sırtını düzelterek gözleri tekrar ciddiye döndü.
"Mutlu Noeller, Reg."
─•~❉᯽❉~•─
LYRA, Hogwarts ekspresini doğrudan babasının açık kollarına atladı. Ona sıkıca sarılırken sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...