10

10 2 0
                                    



**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*

✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧

ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ

'*•. ¸♡ ♡¸. •*'

Onuncu bölüm — londra

꘎ ♡━━━━━━♡꘎

"BURADA BIR YERDE OLDUĞUNA YEMIN EDEBILIRIM."

Charlotte içini çekti ve tuttuğu haritayı gören Lyra'ya bakmak için döndü.

"Nerede olduğumuz hakkında hiçbir fikrin yok, değil mi?"

Üçü, Londra'da mümkün olduğunca fazla zaman geçirmek için Potter Manor'dan çok erken ayrılmıştı. Lyra, haritayı okumaktan sorumlu olanın kendisi olduğu konusunda ısrar etmişti, ancak üçlü kısa süre sonra bunun en iyi fikirleri olmadığını öğrendi.

Aubrey, Lyra'nın omzuna bakarken kaşlarını çattı. Big Ben'in kuzeyindeki bir noktayı işaret ederek, "Buralarda olmalıyız," dedi.

"Bu kanlı bir kule. Kanlı bir kuleyi nasıl özleyebiliriz?" Lyra sorguladı, etrafına baktı.

"İşte!" Charlotte işaret etti ve Lyra'nın arkasını döndürdü.

"Sana burada bir yerde olduğunu söylemiştim," dedi Lyra, haritayı katlayıp çantasına geri koyarken kendinden emin bir şekilde. "Hadi gidelim!"

Üçü caddeden aşağı ve açık alana doğru ilerlediler.

Aubrey kamerasını aldı ve kamerayı Lyra ve Charlotte'a doğrultmadan önce Big Ben'in fotoğrafını çekti.

"Peynir de!"

Lyra ve Charlotte arkalarını döndü ve ikincisi kolunu birincisinin omuzlarına attı. İkisi de geniş bir şekilde sırıtıyordu.

Aubrey fotoğrafı çekti ve üçü Big Ben'e doğru yürüyüşlerine devam etti.

"Çok büyük!" Charlotte, sonuna kadar bakmak için başını eğerek dedi.

"Hogwarts'ta daha yüksek kulelerin var," dedi Lyra yine de etkilendim.

Kule Köprüsü'ne doğru ilerlediler ve korkulukların üzerine asıldılar, altlarındaki nehri izlediler.

Charlotte, "Muggles'ın mimaride bu kadar harika bir zevke sahip olduğunu kim bilebilirdi," dedi.

"Yapmadım," diye yanıtladı Lyra dürüstçe.

Aubrey başka bir fotoğraf çekti ve üçü Buckingham Sarayı'na doğru yola devam etti.

Aubrey, "Kraliçe'nin babasının bir büyücü olduğunu duydum" dedi.

"Saçma," dedi Charlotte. "Herkes hepsinin Muggle olduğunu biliyor."

İkisi Lyra'ya baktı, sanki ondan bir taraf seçmesini istiyormuş gibi, ama o sadece omuz silkti.

"Bilmiyorum."

Charlotte, "Biliyorsun, bu ülkede yetiştirildiğin için bu konuda fazla bir şey bilmiyorsun," dedi.

"Hey! Bu benim hatam değil, ailem beni Muggle dünyası hakkında eğitmedi!"

"Belki de yaptılar ve sen sadece dikkat etmiyordun."

"Bu . . . çok mümkün."

Üçü güldü. Lyra, Charlotte ve Aubrey'in etkileşimini izlerken sırıttı ve Merlin'e - ilk kez değil - ona böyle harika arkadaşlar verdiği için teşekkür etti.

MetanoiaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin