**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ
'*•. ¸♡ ♡¸. •*'
♡
On dördüncü bölüm - gerçek mi cesaret mi
꘎ ♡━━━━━━♡꘎
LYRA, Sirius'un arazinin ortasında bir dizi çark yapmaya cesaret ettiği anda GERÇEK YA DA CESARET OYNAMAYI ÖNERMEKTEN PIŞMAN OLDU. Unutma, yılın ilk güzel günüydü ve herkes güneşin tadını çıkarmak için dışarıda oturuyordu, bu yüzden her yerde insanlar vardı.
"Hadi, Ly!" James onu yukarı çekerek dedi. Beauxbatons'ta jimnastik yaptığını ve Sirius'un onu cesaretlendirmesine yol açan diğerlerine söyleyen o olmuştu.
"Seni uykunda öldüreceğim Jamie," dedi kaşlarını çatarak.
"İstesen bile yapamazsın, Ly," dedi James, geniş bir şekilde sırıtarak. "Bensiz yaşayamazsın."
"Keşke bu doğru olmasaydı," diye mırıldandı Lyra. "Yoksa bu konuşmayı yapmazdık."
"Hadi Potter!" Sirius da sırıtarak söyledi. "Sadece üç. Tek istediğim bu."
"Ah, tek istediğin bu mu?" Lyra dedi. "Eh, okulun yarısı şu anda dışarıda değil."
Peter, "Okulun dörtte üçünün dışarıda olduğundan oldukça eminim," dedi.
"Vay canına, teşekkürler, gerçekten duymak istediğim buydu," dedi Lyra alaycı bir şekilde kollarını kavuşturarak. "Yine de yapamam," diye ekledi. "Etek giyiyorum."
Hayatında ilk kez Lyra, etek giymeye karar verdiği için rahatladı.
"Büyüyü ne kadar seviyorum," dedi James, asasını sallayarak ve eteğini bir kot pantolona dönüştürerek.
"Benimle dalga geçiyor olmalısın," diye mırıldandı, gömleğini kot pantolonuna sokmaya başlarken nefesinin altında. "Merlin'in taşakları."
"Basit bir cesaretten geri çekileceğini bilmiyordum, Potter," dedi Sirius sırıtarak. "Tabii ki, sana bir cesaret daha verebilirim..."
Başka bir cesaretin sadece daha kötü olacağını bilerek, Lyra hızla başını salladı. "Geri adım atmıyorum. . . Ben sadece kendimi hazırlıyorum. Biliyorsun," diye esnemeye başladı, "esnemeye".
"Ne dersen de," dedi Sirius omuz silkerek, ama gözlerinde eğlence hala açıktı.
İçini çekti, Lyra etrafına baktı. Öğrenciler etraflarında oturuyorlardı, güneş ışığının tadını çıkarırken mutlu bir şekilde sohbet ediyorlardı.
"İşte başlıyorum," diye mırıldandı, arka arkaya üç çark yapmadan önce, mümkün olduğunca çabuk bitmesini istedi.
"Vay canına," dedi Sirius, çocuklar alkışlarken. "İyi görünüyordu, Ly!"
Lyra eğildi, sırıttı. "Teşekkür ederim. Teşekkürler."
"Pekala," dedi arkaya oturarak. "Peter, sıra sende."
Peter Sirius'a döndü. "Gerçek mi cesaret mi?"
"Gerçek," dedi Sirius uzanıp ellerini başının arkasına koyarak.
"Neden kızları snogging yapmayı bıraktın?" Peter sordu. "Normalde, aynı anda üç kız arkadaşın var."
Sirius tekrar rahatlamadan önce bir saniye dondu - dudaklarına yayılan tembel bir sırıtış. "Durduğumu kim söyledi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...