**•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊ ̊*•̩̩͙✩•̩̩͙* ̊*✧༝┉ ̊*❋ METANOIA ❋* ̊┉༝✧
ˏ⸉ˋ‿̩͙‿̩̩̥͙̽‿̩̩̩̩‿̩̥͙̽‿̩͙ˊ⸊ˎ
'*•. ¸♡ ♡¸. •*'
♡
Bölüm on altı - gryffindor'a karşı slytherin
꘎ ♡━━━━━━♡꘎
GRYFFINDOR'A KARŞI SLYTHERIN. Herkesin beklediği maçtı ama Lyra buna hazır olup olmadığını bilmiyordu. Regulus ile kütüphanede olanlardan sonra en genç Siyah'ı görmemişti.
O anda Gryffindor masasında oturuyordu. Maçın sabahıydı ve aç olmadığını söylemek yetersiz kalırdı. Hiçbir şey boğazından geçmezdi.
"İyi misin, Lyra?" Peter yanına otururken sordu. James ve Sirius, iki gün önce dolunaydan bu yana zor zamanlar geçiren Remus'a bakmak için hala yurtlarındaydılar.
"Sadece gergin," Lyra Peter'dan su dolu kadehi kabul ettiğini itiraf etti. "Teşekkürler, Peter."
"Eminim harika yapacaksın," dedi Peter, ona güvence verici bir gülümseme verdi. "Sen harika bir Arayıcısın."
Lyra gülümsedi, biraz daha iyi hissediyordu. "Teşekkürler, Peter, sen en iyisisin."
Peter'ın yanakları iltifatla yandı ama gülümsemeyi başardı. "Rica ederim."
Lyra kadehi tekrar masaya koymadan önce suyu içti. Süpüresine uzandı ve ayağa kalktı. "Zaten Pitch'e doğru ilerliyorum. Maçtan sonra görüşürüz."
"İyi şanslar!" Peter onu aradı, o da bir dalgayla cevap verdi.
Pitch'e inen Lyra, sinirlerinin gittikçe güçlendiğini hissetti. Buydu. Antrenman yaptıkları maç. Bunu kim kazandıysa Quidditch Kupası'nı kazanırdı. Lyra bunun James için ne kadar önemli olacağını biliyordu. Ona.
Soyunma odalarına girdi ve hazırlandı. Çok geçmeden ekibine katıldı ve hepsi son konuşması için James'e döndü. Hiçbir kelime gelmedi, yedisi sahaya yürümeden önce hepsini cesaret verici bir salladı.
Slytherin ekibi zaten onları bekliyordu. Önlerinde sıraya girdiler ve Lyra, birbirlerinin önünde dururken Regulus'un gri gözleriyle tanıştı. Kalbi bir atışı atlıyor gibi göründüğü için süpürgesindeki tutuşu sıkılaştı. Ona ne oluyordu?
"Hepinizden adil bir oyun istiyorum," dedi Madam Hooch, süpürgelerini monte ederken. Gözleri her oyuncunun üzerine döktü, ancak Slytherin takımında biraz daha uzun süre oyalanıyor gibiydi.
Bir düdük duyuldu ve Lyra havada süçerek yerden tekmeledi. Regulus, sahayı daha iyi görmek için ikisi daha yükseğe uçarken hemen arkasındaydı.
Sağ gözünde altın bir parıltı belirdi ve Lyra'nın başı ona doğru kıvrdı. Altın Snitch onun yanından geçti ve bir saniyeden kısa bir süre içinde Lyra peşindeydi. Ne yazık ki, Regulus da bunu görmüştü ve hemen arkasındaydı. Hazel'in gözleri küçük altın topa sabitlendi, Lyra tamamen ona odaklanmıştı, gözden kaybolmak istemiyordu. Buydu. Bu an olurdu. Bu maçı kazanacaktı.
Ve sonra bir Bludger onun tarafına çarptı. Lyra süpürgesinden düştüğünü hissetti ve kararmadan önce hissettiği son şey muazzam bir acıydı.
─•~❉᯽❉~•─
"ONUN DÜŞTÜĞÜNÜ GÖRDÜN MÜ?"
"Ve düşme şekli. Bu korkunç."
Gözlerini açıp kırpıştırırken Lyra'nın zihnini hafif sesler doldurdu. Ne olmuştu?
"Ly? Iyi misin?" James endişeyle ona bakarak sorguladı. Elini tutarak yatağının yanına oturdu. "Bir şey acıtıyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Metanoia
FantasyLYRA POTTER'ın hayatında her şey kaostur. Plan yapacak biri degil ve bekleyip ne olcagını görmeyi seviyor. Hayatının şakası yüzünden Beauxbatons'tan kovulduktan sonra sonunda Hogwarts'taki ikiz kardeşinin yanına gelir. REGULUS BLACK'in hayatında her...