8. Bölüm

26 6 57
                                    

"İnsan ruhunun yarası dikiş tutmaz"

YAZARDAN

"Belki bir gün bir yerde daha az rezil bir zamanda yine karşılaşırız"

  Taehyung kan ter içinde sıçrayarak oturur pozisyona gelmişti uyuyakaldığı kanepede. Bu sefer farklıydı çok farklıydı bu duyduğu kendi sesiydi, boşluğun içinde yankılanan kendi sesiydi. Düşüncelerinin içinden onu çekip çıkaran telefonunun çalması olmuştu arayan Bin di.

Bin: Alo Hyung

Taehyung: Efendim Bin.

Bin: Ya So-Hyun'a ulaşamıyorum. Acaba sende mi? Yada bugün hiç konuştunuz mu?

Taehyung: Yoo konuşmadık. Ayrıca bende niye olsun? Saat daha sabahin-..... Ananı!

Bin: Anamı karıştırma.

Taehyung: Yok, pardon şaşırdım da ağzımdan kaçtı. Saat öğlen 1 olmuş, ne kadar uyumuşum ya.

Bin: Sen uyuya bilirsin onda bir problem yok Ama So-Hyun bana lazım. Salı günü olacak röportaj için detayları konuşmamız gerekiyor ve yarım saat gecikti hanımefendi. Telefonuna da uluşamıyor.

Taehyung: Çok abartıyorsun Bin. Daha bir hafta var konuşursunuz yarın.

Bin: Ben boş gezenin boş kalfası mıyım? Benim yarın başka işlerim var ne kadar dakik olduğunu biliyorsun Hyung.

Taehyung: Evet, malesef biliyorum neyse dur bir de gurup araması yapayım. Çalıyor

Bin: Duya biliyorum!

Taehyung: Tamam ya parlama hemen.

So-Hyun: Alo.

Taehyung: So-Hyun nered-

Bin: Bana bak hanımefendi sabahtan beri seni bekliyorum ben!!! Nerd-

So-Hyun: Ben kaza yaptım.

Bin: N-ne?!! Nerede? Nasıl? Sen iyi misin?

Taehyung: Sen İyi misin?

So-Hyun: Ben iyiyim sadece başımda küçük bir çizik var, ama...

Taehyung: Ama? Ama ne ama?!!

Bin: İnsanı çatlatma da söyle!!

So-Hyun: (Sesi titrer) B-ben dün birine çarptım ameliyatta şu an. Çok korkuyorum.
(Gözleri dolar) ya iyiydi, iyiydi ama sonradan iç kanama tespit edildi.

Bin: Hemen geliyorum. Hangi hastane?

So-Hyun: S-Seoul  hastanesi.

Bin: Tamam.

Taehyung: Bende geliyorum.

Bin: Hayır gelmiyorsun. Biri seni tanırsa başımız dertten kurtulmaz. Zaten 3 günlük kafa iznini zor kopardım.

Taehyung: Bir şey olmaz.

Bin: Hayır ben bu riski alamam!

Taehyung: Bak ben şehir hastanesini zaten birkaç kez ziyaret ettim terapi için, güvenilir bir hastan, yöneticisi ile tanıştım o her şeyi halleder.

Bin: Bak emin misin?

Taehyung: Çok eminim.

Bin: (Bıkkın bir nefes verir) Tamam geliyorum ben seni almaya, kendi aracınla gidersen dikkat çekersin.

Taehyung: Tamam bekliyorum.

Taehyung hızla odasına çıkıp duş almış ve üzerine rahat bir şeyler giymişti olabildiğince dikkat çekmeyen bir şeyler seçmişti.

İki Dünya Arasında Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin