Deel 19

77 4 7
                                    

                                Pov matthy.                                  Ik wordt wakker in een ander bed, het ruikt anders en ik zie rob niet naast me liggen.
Ik schiet in de stress, mijn ademhaling slaat op hol...
Mijn ogen schieten overal heen.
Ik zie rob de kamer binnen lopen.
"Rustig maar maatje, je bent in het ziekenhuis." Zegt rob als hij langs het bed komt staan.
Ik knipper en voel een traan over mijn wang heenlopen.
"Knuffel" zeg ik sniffend
Ik voel twee armen om me heen klemmen en dan een warm, lekker ruikend lichaam tegen me aan.
Als ik hem loslaat vraag ik waarom ik in het ziekenhuis ben.
"Je wond begon te erg te bloeden" zegt hij ongerust.
"Oh oke" zeg ik
Als ik een deur open hoor gaan zie ik koen en milo staan, en ik ruik een geur die ik wil ruiken.
Als ik door heb dat die geur van... raoul komt schiet ik omhoog, en jahoor Raoul staat met zijn gezicht naar beneden achter milo en koen.
"WAT DOET HIJ HIER?!" Roep ik.
"Rustig maatje, hij heeft beloofd je niet aan te raken of iets" zegt milo.
"O-oke" zeg ik een beetje bang.
"Mag raoul iets tegen je zeggen?" Zegt koen.
"Ja oke" zeg ik ongeïnteresseerd.
Ik zie raoul op me af komen, hij zit op zijn knieën.
"Alsjeblieft matthy vergeef me, het was nooit men bedoeling om je pijn te doen. Alsjeblieft matthy" zeg raoul.
Ik zie een traan over zijn wang heen lopen.
Ik kijk rob, mn schatje aan.
Hij trekt zijn schouders op.
"Mag ik er even over nadenken?" Zeg ik zacht.
"Ja natuurlijk, maar alsjeblieft vergeet niet alle goede dingen die ik voor je heb gedaan omdat ik 1 ding slecht heb gedaan." Zegt hij smekend.
"Jajaja" zeg ik en leg mijn hoofd weer neer.
Rob legt mijn knuffel bij me neer, ik knuffel hem en rob helemaal dood.
Ik val uiteindelijk in slaap.
                                  Tijd skip.
Ik wordt wakker van een deur die open gaat.
Ik zie een man op me aflopen.
"Hallo meneer het lam, ik ben mark"
"Matthy" zeg ik.
"Ik had gehoord dat je veel bloed verloor omdat je op het keukeneiland was gevallen, klopt dat?" Vraagt mark.
"Ja" zeg ik droog.
"We hadden wat bloed van je genomen en zagen dat je diabetes had maar dat wist je volgens mij al" zegt hij
"Ja" zeg ik weer droog.
De man schrijft wat op in zijn notitie blokje.
Ik pak rob zijn arm en trek hem naar me toe.
De man kijkt ons vreemd aan.
"Wat kijk je nou??" Vraag ik snauwend.
"Hey doe eens lief tegen de dokter, hij probeert je beter te maken" zegt rob terwijl hij me een beetje boos aankijkt.
"Sorry" zeg ik en er rolt een traan oven mijn wang.
Ik kijk de man aan.
"Wij zijn een koppel, we zijn beide bi, dat houdt in dat je op meisje én jongens valt" zeg ik.
"Aha, ik dacht al" zegt de dokter lachend.
Ik trek rob weer naar me toe en knuffel hem nog even.

De vlucht van ons levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu