Pov matthy Na even op de bank te zitten lopen we samen naar de keuken en pakken we de appeltaart mix.
Ik doe het doosje open en pak de spullentjes eruit, het doosje heef ik aan rob want die moet lezen wat we moeten doen.
"Benodigdheden: 50g boter, 20g suiker 50ml water 2 eieren en de bakmix" leest rob op.
Ik pak de boter uit de koelkast en snijd het in 50g
Die doe ik in de kom, rob begint de boter zacht te mixen, ik pak zelf een klein maatbekertje en doe daar 50ml water in.
Het water zet ik aan de kant, dan weeg ik de suiker, precies 20g.
Ik leg de 2 eieren klaar.
Als rob klaar is met mixen doe ik de eieren erbij, daarna mixt hij het even.
Dan pak ik de suiker en doe dat erbij, rob mixt het weer even.
Daarna pak ik de bakmix en doe het er snel in, een hele rookwolk schiet ophoor in mijn en robs gezicht, we moeten beide lachen.
Dan doe ik het water er beetje voor beetje bij.
En dan mixen we weer nog steeds glimlachen. ik sla een arm om rob heen, hij glimlacht ook weer. Als het deeg echt deeg is geworden begonen we met het kneden, we doen het in de bakvormen daarna doen we de appeltjes die raoul ondertussen had gesneden voor ons erin en daarna doen we met sliertjes het ruitjespatroon erop maken.
Nu doe we hem in de oven. "Een half uurtje" zeg ik.
Als de taart in de oven zit lopen we samen naar de bank.
Hij geeft me een kusje op mn wang, ik begin te blozen en glimlachen.
"Ik hou griep veel van je mop" zegt rob
"Ik ook van jou:)" zeg ik terug.
Na nog even tv te kijken begint het lekker te ruiken. En dan horen we de oven piepen, hij is klaar!
We lopen samen naar de oven en rob pakt een ovenwant en pakt de taart eruit, "we moeten het uit zn vorm halen en dan laten afkoelen" zegt Robbie.
"Oke" zeg ik en we lopen weer samen baar de bank.
Ik kijk naar de tijd, het is alweer 15:56 zie ik, de tijd gaat zo snel met rob❤️.
Na een half uurtje roept raoul dat we gaan eten.
"Mijn favoriete eten!" Roep ik.
Raoul glimlacht.
Na een kwartiertje heeft iedereen hun eten op.
"Wil je meedoen met FIFA?" Vraagt robbie aan me.
Ik weet niet wat dat is dus ik vraag het aan hem.
"Dat is een voetbal spelletje online" zegt rob
"Doe je mee? ik leg het wel uit" zegt hij
"Oke" zeg ik en loop naar robs kamer en ga bij zn computer staan.
"Moet ik een extra stoel pakken of wil je op mijn schoot?" Vraagt rob
"Schoot" zeg ik
Hij legt het me helemaal uit en we spelen 2 potjes, allenbij gewonnen.
Ik ben moe geworden en plof op het bed, rob komt naast me liggen.
Na even op tiktok te scrollen leg ik mijn telefoon weg en zeg ik dat ik ga slapen.
Rob geeft me weer een kusje op mn wang en ik glimlach, hij ook.
"Welterusten, ik hou van je" zegt hij glimlachend
"Ik hou ook van jou" zeg ik(Dit recept is niet echt mensjes. xxbenthexx)
JE LEEST
De vlucht van ons leven
AdventureAls Milo, Matthy, Robbie, Koen en Raoul samen op vakantie gaan, verwachten ze niet dat het zo zou lopen. Nu denk je vast: wat bedoelt ze met "zo" dat lees je wel in het Boek.