Deel 24

50 3 1
                                    

Pov matthy
Ik moet vandaag weer naar school na mn tussenjaar, ik heb er echt geen zin in. Ik loop naar mn kast om een setje uit te kiezen, maar ik kan geen schoon shirtje vinden, dus ik loop naar rob zn kast en pak daar een shirtje uit, het ruikt naar rob.
Ik loop naar beneden en daar staat iedereen op me te wachten.
"Goeiemorgen matt, kom aan tafel zitten" zegt Raoul. Ik loop nog met 1 oog dicht omdat de gordijnen wijd open staan naar de tafel, ik zet mijn elleboog op tafel en leun op mn hand.
"Wat is er schatje" vraagt rob aan me na hij een arm om me heen sloeg.
"K heb gewoon echt geen zin in school" zeg ik met tranen in mn ogen die nog net niet ontsnappen.
"Komt goed he maatje" hoor ik hem in mn oor fluisteren, daardoor komen de tranen volop.
Rob begint me te omhelzen.
Na een tijdje word ik weer rustig, maar ik heb eigenlijk echt geen honger, dus ik begin mn tas in te pakken met al mn spullen.
Ik zie rob opstaan en zn schoenen aan doen.
"Wat ga je doen?" Vraag ik
"Ik ga je naar school brengen" zegt hij.
Ik glimlach en geef hem een knuffel.
We lopen samen naar de auto en stappen in.
Na ongeveer een half uurtje komen we aan op school.
Ik geef rob een kusje op zn wang en stap dan uit.
"Doei rob, kom je me ook weer ophalen?" Vraag ik.
"Ja tuurlijk maatje" zegt hij.
"Oke tnx" zeg ik en sla de auto deur dicht, en loop langzaam naar het bloedrode gebouw.
Ik doe de deur voorzichtig open en loop naar mn eerste les, geschiedenis.

Time skip

De bel is eindelijk gegaan en ik pak mn spullen in, loop naar buiten.
Dan zie ik rob op het plein staan, met ongeveer 7 mensen om hem heen die hem aan het filmen zijn.
Ik ren naar hem toe.
"Vallen ze je lastig rob?" Vraag ik bezorgd.
"Nee maar kom we gaan naar huis" zegt hij, dus we lopen naar de auto en rijden terug naar huis.
"Hoe was school vandaag" vraagt Raoul als ik de woonkamer binnen loop, ik gooi mn tas op de grond en plof op de bank.
"Saai" antwoord ik simpel.
"Snap ik" zegt hij.
Rob komt naast me zitten met een bakje fruit.
"Eet je dit ff op schatje ik zag dat je je fruit en lunch op school niet had opgegeten, en al niet ontbeten" zegt rob.
Ik zucht en pak het bakje aan, ik leun met mn hoofd op zn schouder.
Na ongeveer 10 minuutjes heb ik het bakje op en zet hem op tafel.
Ik leun weer tegen rob aan en val dan in slaap.
School is echt vermoeiend

/sidenote\
Hallo mensjes, hier weer een nieuw deeltjeee.
K kreeg heel random allemaal ideeën dus ik dacht ik schrijf het op in dit boek<3
Als je dit leest verdien je een sticker.

De vlucht van ons levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu