7. Bölüm

385 48 61
                                    


Jungkook
Çok beklemedin, değil mi?

Taehyung
Yok
Sadece evin içini tavaf ettim|

Jungkook
Güzel
Senden bir ricam var
Sana linki attığımda şarkıyı aç
Ve cama çık
Çünkü yıldızlara bakarak izlersen ne demek istediğimi anlayacaksın

Taehyung
Tamam

Jungkook
https://open.spotify.com/track/0otRX6Z89qKkHkQ9OqJpKt?si=KAJWP4qeSHyXH90UZLGhPQ

Taehyung
Çıkıyorum cama

Jungkook
Bekliyorum :)

⌛️

Taehyung telefona bakarak iç çekti ve odasındaki cama doğru ilerlemeye başladı. Odasının ışığını kapattı, ışık kirliliği olmasın ve gözü yıldızları net seçebilsin diye. Perdeyi açtı ve gözü ilk yıldızlara kaydı. O sırada şarkıyı açtı. Car's Outside çalmaya başladı.

Gülümsedi Taehyung. Gözlerini kapattı birkaç saniye. Jungkook'u düşündü. Hemen sonra aklına aşık olduğu kişi gelince gözlerini açtı. Karşıdaki sokak lambasının altına kaydı bakışları.

Jungkook oradaydı.

Rüya sandı Taehyung. İhtimal vermedi. Ama gerçekti, Jungkook pür dikkat Taehyung'a baktı. O sırada şarkı şöyle diyordu: "Sevgilim, tüm bu şehrin ışıkları asla gözlerin kadar parlak olamaz."

"Evet", dedi Taehyung. "Tüm yıldızlara eş değer gözlerine bakıyorum. Büyüklüğünde kayboluyorum Jungkook. Kurtarılmayı beklemediğim bir kayboluş bu. Fakat o büyüklüğün içinde bana ait en ufak bir parça bile yok."

Tüm bunları içinden geçirmişti tabii. Daha fazla bakamadı gözlerine. Perdeyi kapattı ve camın altındaki duvara sırtını yasladı. Ağlamaya başladı.

Canı yanıyordu. Canı çok yanıyordu.

Neden, dedi kendine. Neden ona aşık olmuştu ki?

Arkadaşları tarafından zorbalık ve şiddet görüyordu. Jungkook'un tüm bu olanlardan haberinin olmadığını biliyordu. Eğer olsaydı onunla asla konuşmazdı. Fakat anlatmayı düşünmüyordu. Aksi taktirde hiç sahip olmadığı aşkı, onu hiçlikle baş başa bırakacaktı. Taehyung'un kalbi bunu kaldıramazdı.

O gece Jungkook şarkı bitene kadar sokak lambası altında kaldı. Taehyung ise ağlarken uyuyakaldı. Taehyung uyudu, şarkı bitti, rüyasında bile ona kavuşamadı. Sokak lambasının altı boş kaldı, Jungkook gitti.

Eğer her şeyden haberi olursa, hiç gelmemek üzere gider miydi?

⌛️

Kill Lilith Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin