38. Bölüm

227 27 103
                                    

@elia_zenere: Göçmen bir kuş konar bahçene, kırık kanatlarına merhemler sürersin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@elia_zenere: Göçmen bir kuş konar bahçene, kırık kanatlarına merhemler sürersin. Ve gün gelir, o kanadı kırık güzel kuş bu sefer senin ruhuna merhem sürer. Birlikte kuracağımız o güzel yuvaya sevgilim. 🥂 Çok aşığım. ❤️🕊

jungkook.97 gönderinizi beğendi

8 yıl sonra

Her bir sokakta anısı olunca insanın, gelecekteki benliği o sokaktan yürürken geçmişi gözünün önünden bir film şeridi gibi geçirir, zihninde o anıları tekrar yaşar.

Tıpkı genç adamın şu anda yaşadığı gibi.

O zamanın bilinen "malum" parkına gidip banka oturdu. Buradaki anısı iki tekerlekten ibaret değildi. Derin bir iç çekti ve cebinden sigarasını çıkardı. Dudaklarının arasına yerleştiği sigarayı zipposu ile yaktı ve sigaradan uzun bir dumanı ciğerlerine çekti.

Gözleri ise zihninde dönen anının olduğu yere odaklanmış, kendini adeta dış dünyaya kapatmıştı. Ama bu 8 yıl süresince başına binbir türlü bela geldiği için tetikte durduğunu da es geçmemek gerekiyordu.

O sırada telefonu çalmaya başladı. Elini cebine attı ve arayana baktıktan sonra telefonu açtı. Sigarasından bir duman daha çekti ve dumanı üflerken konuştu.

"Efendim El?"

Arkadan müzik sesleri geliyordu, genç adam bunu aldırmadı. "Sen neredesin? Ortamı kaçırıyorsun!" Elia bir yandan gülüyor bir yandan da telefonda konuşuyordu.

"Gelmeyeceğim, keyfine bak."

Elia sesli bir nefes verdi. Genç adam arkadaki müziğe rağmen o nefesi duymuştu. Elia'nın sinir olduğunu anlamıştı ama ne yapabilirdi, "eğlence hayatını" sevmiyordu.

"Beni daha önce Kore'ye getirmediğin için her ne kadar sinir olsam da, senden olumsuz bir yanıt almak beni daha da sinirlendiriyor."

Bir şey demedi Jungkook. Elia da üstelemek istemedi. Anlamıştı çünkü ne yaptığını. Nerede olduğunu bilmiyordu ama ne yaptığını çok iyi biliyordu çünkü Jungkook 8 yıldır bunu her gün yapıyordu.

Zihnindeki anıları tekrar tekrar oynatıyor, geçmişi yaşıyordu.

Sona geldiğindeyse o kötü anı anımsıyor, içini adlandıramadığı bir duygu kaplıyordu. Jungkook bu 8 yıllık süreçte kendini çok geliştirmişti ve akla gelinmeyecek birçok konu hakkında bilgisi vardı ama bir tek bunu, bu duyguyu bilmiyordu.

"Kendine acı çektirmekten başka bir şey yapmıyorsun. O sana uzaktayken de zarar veriyor."

Gülümseyecek gibi oldu Jungkook. Ama gülmedi. Söz vermişti.

Kill Lilith Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin