°°°°°°°°°°Şüphe°°°°°°°°°°

148 65 7
                                    

Yine karnimin acisi.... karsimda Cengiz.... ortam karanlik..... ve hic olmadigi kadar korkuyorum....
Cengiz'in elinde bir şise var ve uzerime dogru yuruyor..... Aniden kafama vurdu... korkuyla bir çiglik attim... ve isikla bende gözlerimi açtim...

-Sare ! İyimisin ?
- burda mi ? O burda mi?
--Sakin ol sadece ben varim. Hepsi ruyaydi ve geçti. Sakin ol !
İyiki yanimda Seza var ona sarilmak korkumu dindiriyor. Ruyama da mi girdi bu ? Her yerde karsima ciktigi yetmedi mi ? Goz yaslarimi sildikten sonra bir yudum su ictim ve basimi yastiga koydum. Tam Seza cikacakken gitmemesini istedim. Ben uyuyana kadar yanimda duracakti. Aslinda onu daha fazla yormak istemiyorum ama korkuyorum ne yapabilirim ki ? Kisa sure sonra uyudum. Yastikdaki hos koku beni yine rahatlatmisti.

Sabah olduğunda Seza'nin ustu acik sekilde yatakta iki buklum uyuduğunu gordum. Hemen yerimden kalktim ustunu kapatip oturma odasina Seza'nin yerine yattim. Yani yerleri degismistik. Bes - on dakika sonra jetonum parasutle beynime inis yapti. Okul vardi. Hemen duvardaki buyuk parisli saate bakinca oluyordum. Saat 07:20 hemen ziplayip Seza'nin yanina gittim ve zorda olsa kaldirdim. Okul icin hazirlandik Sare teyze aksam ki kiyafetlerimi yikamis ve kurutmus. Uzun zamandir ilk defa anne sicakligi hissettim bu davranisiyla. Kahvaltimizi hizli hizli yaptik ve okul icin yola ciktik.okula gittigimizde biraz gec kalmistik ve fatih hoca derse girmisti. ( fatih hoca dun konustugumuz ogretmen) sinifa Seza'yla girince sinif cok sasirmisti. En çok da Betul. Niye şaşiriyor ki zaten bizi sarilirken gördu. Yerime oturdum ve dersi dinledim herkes ensturman getirmisti birtek seza ve binim yoktu. Bu yuzden hoca ikimizi yan yana oturttu ve bizde. Nota calistik. Gercekten yetenegimin olduğunu dusunuyor. Ve bir plan yaptik bugun okul cikisinda beraber gitar calisacagiz. Gercekten cok heycanliyim....
Tenefuste dunden kalan cantami karistirdim ve icin iki lira param cikti. Hem sevindim hem uzuldum. Cunku bu benim son paramdi. Sonucta parami ayakkabiya yatirdim ve dun olanlar yuzunden simdiden yiprandi. Parami elime aldim ve kantine yurudum. Ogle yemeyine iki saat vardi ve actim. Kantinden sandeviç almaya karar verdim cunku afiste iki lira yaziyordu. Sandeviçimi aldim ve parayi verdim. Kantinci bana paranin kalanini sorunca
- Ahh! Pardon cüzdanim sinifta kalmis . Sonraki tenefus alirim.
Dedim ve gecistirdim. Tam arkami donunce tatli ve iyi niyetli oldugunu tahmin ettigim kiz
-istersen ben karsilayabilirim.
-Yok sağol gerek yok.
-Hadi ama ! Sen yeni gelen değil misin ? Tanişmis oluruz.
-peki o zaman . Ama borc anlaştik mi ?
-Yedikten sonra karar veririm.
Gulduk ve sandeviçimizi alip disari ciktik. Kisa bir tanismanin arkasindan Yeşim başladi anltmaya.
-Bizim okulun en havalisi Seza'dir. Betül'le bir ara çiktilar dedikodusu oldu. Bence kesin birbirlrinden hoslaniyorlardi ama şu siralar Seza Betül'den nefret ediyor hatta onu gurubundan cikartacak. Gurubundan cikmasi demek siniftan da gitmesi demek cunku siniftaki blackbarry gurubu onu istemez. Betül'ün birkaç arkadaşi vardi ama Mango gurubuna girince arkadaşlari Betül'u istemedi. Kizlarin hepsi birbirinden havali yanlarina yaklaşilmaz.
Uzun bir muhabbetin ardindan zil çaldi ve sinifa girdim. Duyduklarim beni çok şaşirtti. Gercekten Seza Betül'le sevgili olmusmuydu? Bunu aklimin bir kenarina yazdim ve mutlaka Seza'ya sormaliyim. Dersimiz bitti öğle yemeğini Yeşim'le beraber yerken Seza'da masamiza oturdu.
Yeşim çok şaşirdi cunku Seza kendi arkadaşlarindan başka kimseyle konuşmazmiş. Tabii bende cok yakin arkadaşi olduğumu Yeşim bilmiyor.çikista Seza,yla gitar calismak icin bos bir sinifa gectik ve araliksiz calistik. Yorulduguma inandirana kadar da calistik. Eve otobüsle , beraber gittik. Acikcasi guzel bir yolculuktu. Eve gidince hemen yarim kalan isimi hallettim zarfi sandiğa koydum. Tam zarfi acip okurken aklima Betül geldi ve Seza'ya mesaj cektim.
••••••Seza bir sey sormam lazim ama beni yanlis anlamak yok ! Sen benim icin cok değerlisin. Lutfen bana kirilma lutfen. Bugun birseyler duydum inanmak istemedim ama icime kurt düstu °~° sen Betul'le sevgili oldun mu ?!?!?!?!?!?!?••••••
Gercekten bunu yapmak zorundaydim. İcimdeki suphe buyuyup birden patlamamasi icin yani ikimiz icin yaptim umarim yanlis yapmamisimdir onun ulmesini istemem

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin