Takipçilerim uzun zamandır yazamadığım icin çok özur dılerim ama bu bölüm bomba gibi umarım begenir ve benı affedersınız desteginizi bekiyorum. multide Sare ve Seza'nın srkısı var iyi okumalar.
Eve geldigimde kenimi yatagima attim. Oylece uyuya kalmistim...
Boynumdaki sanciyla uyandim. Etrfima bakindim ve perdenin araligindan sızan güneş gözlerimi kamaştiriyordu. Bas ucumda duran saatime baktigimda saat 7.20 di kalkip hazirlandim ve spora ciktim....
Uzun zamandir koşmadiğim icin nefesim yetmiyordu. Tabii bunda hastaligiminda payi olduğunu unutmamak gerek. Yaklasik iki saat koştukdan sonra bir banaka oturdum ve suyumdan birkac yudum aldim. Telefonumun titremesiyle ayaga kalktim ve gezinerek konusmaya basladim...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
- Sare bugün ne yapiyosun ?
- Spor yaptim eve gidicem şimdilik bir planim yok.
- peki o zaman kimseye söz verme bugün beraberiz.
- Seza ama benim bugun hic key-
- Hadi ama kırcakmisin yani beni ?
- Offf! Peki tamam kacta bulusuyoruz?
- Sen hazir olunca beni ara ben seni alicam.
- peki tamam ariycam seni hoşcakal.
-Hoscakal.... ha ! Birde rahat olabileceğin bir kiyafet giy
- Ne demek o şimdi ne isler ceviriyosun sen ?
- HOŞCAKAAAAAALL!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Ne bu şimdi ? Ben bugun evde tek başima keyif yapacaktim...
Hemen dusumu aldim ve koyu renk bir kot pantolon . Uzerine de beyaz bir gömlek giyindim . Beyaz konverslerimide giyindim . saclarimda her zamanki gibi iste ....
Telefonumu da elime almisken Seza'yi aradim ve asagiya inmemi soyledi.Doğruyu söylemek gerekirse gercekten cok merakliyim. Apartman kapisini actigimda gozlerime inanamadim.......
- İnamiyorum Seza bu harika !
- Hadi atla gidecegimiz yer mavi arabadan daha harika...Seza benim mavi araba tutkumu nerden biliyor ki ? Kimseye söylememistim bile !
Yol boyunca Seza'yi izledim ehliyetini yeni aldigi icin biraz tuhaf kullaniyordu arabayi. Ama yinede cok eglendim. Gerilimi seviyorum sonucta. Daha sonra durduk ve mavi ve aralarinda beyaz cizgileri olan bir bandajla gözlerimi sıkıca bağladi. Kendimi kurbanlik koyun gibi hissediyordum. Nereye gidecegimi artik iyice merak etmeye başladim. Uzun sure yol gittigimiz icin kucuk tahminlerim de kalmamisti.Araba durdu ve kapim acildi . Seza elimden tuttu ve yavas yavas beni yuruttu . Sonra arkama gecti ve gozumdeki bandaji acti.
- biir.... iki..... iki bucuk! Ü.. ü..ü.. ÜÇÇÇ!Bu ışıklar.... sahne... mikrofon... bizim icin miydi ? Harika!
Kendimi tutamadim ve Seza'ya sımsıkı sarildim. İlk defa böyle bir sey yaşıyorum. Sevdigim insanla göz göze şarki söyliycem. Bu harika...
- Cok güzel Seza bayıldim.
- Hadi gel o zaman
Sahneye ciktik ve video kayidi oldugunu soyledi. Şimdi daha cok heycanlanmistim. Sarkimizi beraber sectik zaman zaman !°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
- Zaman zaman! zaman zaman !
- hmmm o zaman !
- sigaramin dumaninda... dudağima konuyorsun!
-her nefeste derin derin.....icime doluyorsun!
- Zaman zaman! Zaman zaman!
-hmmm o zaman!°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sarki bittiginde sozler hala aklimda canlaniyordu. Gozlerimin icine bakarak soylerken kalbindeki tum hisleri. Parmak uclarima kadar yaşadim. Belki de ömrümde yaşadigim en guzel gece bu gece olarak kalacak...Sahneden indik ve videomuzu izledik. Simdilik sadece bende var bu video daha sonra cogalticaz ve ikimizde de olacak....
- Sare'm şimdi bitti saniyosun ama suprizim bitmedi gel benimle.
Kolumdan tuttu ve beni sahnenin arkasinda karanlik bir odaya götürdu. Uzun süre ışığı acmaya uğraştı ama ısık acilmadi. Bende telefonumdan flas actim. Oda da sadece masa ve sandalye vardi . Masanin ustu de de iki tane kutu. Bana sandalyeyi gösterdi ve şaşkin şaşkin oturdum.
- Sare ... şimdi bu kağidi al ve bana söylemek istediğin ne varsa yaz olur mu ? Bende aynisini yapicam. Ve icimizden sadece bir kisi bu mektubu okuyabilecek. Yanii.... ben ölürsem okuyaca-
- Ne diyosun Seza ! ?!?! Hayir hayir ! Saçmaliyosun !
Yerimden kalktim ve telefonumu aldim. Elim flasi kapattigi icin etraf karanlik olmustum tabii birde elimin ustunde Seza'nin eli olunca.
- Lütfen Sare ... kırma beni birbirimize bu videoyu ve bu notu birakalim... dünya sonsuz değil lutfen !
- Peki tamam ... nerden çikti ki bu şimdi ?
- Hadi hadi ! Konusma bitti al kağidi da yaz bakalim ...
Elime kagit ve kalemi tutusturdu ama aklima yazacak hic birsey gelmiyor ki ! Ne vedasi ne hatirasi ? Ben biyere gitmiycem onu birakip da ölemem ! Ona olan aşkim hastaligimdan daha cok ! Tabii ya boyle yazmaliyim iste icimden geldiği gibi . Hem bu sayede karakterimi unutmaz.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Seza'm
Bu mektubu okuduguna gore bencillik yaptim ve seni bu igrenc dunya da yalniz biraktim... özur dilerim hastaligima yenildim ! Şu anda bu sandalyede karsimda bir insan var kalbi calan hirsizin teki ! Ona olan aşkim hastaligimdan cok daha kuvvetli! Ve bu yüzden aglama sevdigim. Öldugumde hastalik beni kazanmis oldu ama ben senide kalbimde göturdum. Nefesimde olup seni her an icime doyasiya cekemesemde kalbimde gomdum seni ! Beni gomduler ve sende kalbimin en derin kösesinde gömulusun. Bu yazilarimi okuduktan sonra benim icin üzülme sonucta hayattayken en buyuk destegimdin.... öldum ve sen yine yanimdasin yine destegimsin... sana olan askim ölsemde... kalbimi yakip küllerini tüm dünyaya dağitsalarda bitmez. Sen gözlerini kapatip elini kalbine koyduğunda bilki bende ordayim. Sevgim... kalbim..... aşkimin sahibi... buyuk caresizligimdeki sonsuz umudum. Dağ çileğim.... bu sözleri belkide yasadigim anlarda benden duymak nasip olmayacak ama icimden gecenler bunlar seni cok seviyorum... bedenimden geriye kalanim. Umudum. Umudunu kaybetme ben seni kaybetmiycem. Ağlmada göz yaslarini icine dök. Cunku ben hep senin gozlerindeyim. Sakin aglayip da beni derin mavi gözlerinden düşurme. Tekrar tekrar kalbine düşeyim. İcinde kalbinde boğulayim.....
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Birden karanlikta kaldik ve Seza ayaga kalkti. Bende masanin ustunde telefonumu aradim. Sarji bitmis ve kapanmis.
-Senin telefonun nerde ?
- Bulmaya çalisiyorum ama cebimde yok.
- Kapiyi aç istersen. Az da olsa ışık gelir.
Kapiyi acti ve sahneden az da olsa ışik girdi odaya bende hemen kagidi katladim ve kutuya koydum. Seza' da hemen özenti yapti ve oda katlayip kutuya koydu. Ne zaman bitirmisti acaba ? Beni beklemis olmali. Tabii kendimi öyle bir kaptirmisim ki bitirdigini fark edemedim.
- Hazirsan çıkalim mi ?
- Olur çıkalim.
- Ne gercekten benle çikmak istiyormusun ?
- Sezaaa! Şaka kaldiracak halde degilim. Duygu bosalmasi yaptim zaten.
- Tamam tamam ....
- Hem de benim senle ciktigimi illa beyan etmem mi gerek ? Tamam o zaman ölünce okursun kagidimi rahatlarsin! Dağ çileğ-
- Şşş! Sus artik.... ölmeni istemiyorum sonsuzum.
Bu sarilmayi beklemiyordum doğrusu. Cok ani oldu bu. Hemde soyleyemedim sözumu kesti ve dağ cilegim diyemedim!!! Bu cesareti bir daha kendimde bulamaya bilirim yada firsatim olmaz !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Lãng mạnhayatin basinda.... kimsesiz bir genc.... hayatin zorluklari üzerinde bir çıg gibi. tek destekcisi var. ve başinda onlarca imkansizlik. bu serüvende aciya gülmek var. sabirla ayağa kalkmak! Her zorlukta imkansizina sarilmak. sessiz çığlıklar... giz...