Orta halli bir avm ye geldik ve okulun uniformasini aldik . Vitrinlere goz gezdirirken beni icine ceken al beni al beni diye bagiran bir ayakkabi gördum ve aniden durdum. Ablamla beraber magazaya girdik ve ayakkabiyi denedim tek kelimeyle harika fiyatini sordugumdaysa basim dondu dudagim ucukladi ama sasirmadim.
- him guzel degil mi abla ? Hem alt tarafi 980 tl ... ustelik sezon sonu indiriminde .
ucuz edalari takinarak dogal davranmaya calistim ama pek de dogal bi davranis degildi dogrusu. Ablam kulagima dogru iyice yaklasip
İmali ve ince bir ses tonuyla bana ;
_ İki ay harclik mi ? Yoksa bu ayakkabi mi ?
Normale donup dik durdugunda kulagimin buharla doldugunu fark ettim ve elimde olmadan yuksek ve mutlu bir ses tonuyla( aliyorum )diye bagirdim . Mutlulktan avm' nin yuruyen merdivenlerinden sekerek hizlica indim . Ve otobuse bindik o uzun yol nasilda cabuk gecti anlayamadim eve geldigimde yorgundum ama icime sigmayan coskum beni karton cantaya goturdu ve uniformalarimi ve ayakkabilarimi ozenle giyindim . Bu goruntumu cok da sevmistim dogrusu. lacivert kolej montum dar kesim ve bol bol cit cit dugmelidi etegimde lacivert ve keten .. ayakkabilarim sanki ayarlamis gibi lacivert ve bileklerime kadar uzanan bir lacivert kottan olusuyordu kendime aynaya kaptirdigim anda kapi sesiyle irkildim ve karsimda canim ablami (!) Gordugumde daha cok endiselendim gercekten benim odama mi gelmisti ?
- Hadi gelde yemek ye harcliginda olmayacak bari evde yemek yede acliktan ölme sonra çok üzülurum ....
Bu bana sokulan laf karsisinda kipirdayamaz hale gelip ablama karsi kati olan kalbim gibi bedenim de katilasti ama yinede mutluydum sonucta bana babamdan kalan maasla almistim acta kalsam onun annesinin parasina kalmadim . Aksam yemegimi yedikten sonra cok yorgun oldugum icin hemen uyudum hemde kendi kendime vermis oldugum harclik cezasini dusunerek umarim kabusum ablamsiz olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZ
Romantizmhayatin basinda.... kimsesiz bir genc.... hayatin zorluklari üzerinde bir çıg gibi. tek destekcisi var. ve başinda onlarca imkansizlik. bu serüvende aciya gülmek var. sabirla ayağa kalkmak! Her zorlukta imkansizina sarilmak. sessiz çığlıklar... giz...