MAVİ RÜYAM

294 95 8
                                    

Hastaneden cikip taksiye binmistim ablam şoforun yanindaki koltuga oturdu ve tam hareket ederken , o da bindi ve şaşirmiştim doğrusu. Bu benim için bir firsat olabilirdi. Konusmaliydim ama ne konusacagimi bilmiyorum yani ne soylemek istediğimden emin değilim. Ağzimi actim ve uzun zamandir konusmadiğim icin sesim donuk ve tuhaf cikmisti ona donup sadece
- tesekkur ederim .... Ama
Ve sustum. Aman Allah'm ne söyleyecektim şimdi ben beyin firtinasi yaparken bana gülümseyerek döndü ve
- ama ? Önemli değil. Çok uzun sure olmasada bayağidir beraberiz. İnsanlar yanyana geldiği anda isim sorar ama firsat olmadi. Adin ne ?
İste .... sormak istediğim sey tam da buydu. Simdi adimi söyleyip onun adini sormalidim
- Sare. Senin adin ...
- Seza ... cok memnun oldum. Umarim bir gün tekrar görürüm seni .
- Bunu bende çok isterim telefon numarami verebilirim. Sen beni sonra ararsin numarani kayit ederim.
- evet. Dogru o zaman yaz numarani.
Telefonu elime verdi ve ben de numarami yazdim . Seza'ya uzatirken elimi tuttu ve (kendine dikkat et )dedi . Tüm vicudum ayağa kalkmişti ne diyeceğimi bilemedim .... ve kafami sallayip sonrada arkaya yaslandim ama onun kolunun orda olduğunu bilmiyordum. Şu anda kolu boynumda ve çok rahatim ...eli saclarima değiyordu ve bundan ilk defa rahatsiz olmuyorum gözlerimi kapattim ve anin tadini çikarttim. Kimse umrum da değildi artik sadece Seza ve ben ....
Eve geldiğimde direkt odama geçtim ve yatağima uzndim. Tavani izlerken aklima Seza geldi ve hizla telefonumu buldum. Sarji yoktu ne yapacagimi bilemedim. Ve ablama sordum neyseki telefon modelimiz ayni. Hemen sarja takip bekledim elbet beni arayacaktir diye dusundum. Pirizin önün de ayakta ne kadar bekledim bilmiyorum ama ayaklrim ağridiği için pes ettim ve yatağima tekrar bayilmis gibi yattim. Onu düsunurken aklima birden okul geldi. Hemen zipladim ve banyoya gittim. Dus alip saclarima model verdim. Bu göruntumu cok srviyorum. Aynanin karşisinda ikimizi düşundum. Uzun boylu , bembeyaz tenli , komur gibi saclari ve efsane mavi gözleri vardi. Bende tam yaninda duruyordum. Uzun kivircik kizil saclarim belime geliyordu. Su andaki gibi zayif ve uzun vicudum Seza'nin yanina cok yakisiyordu.hayallerden siyrilip odama gectim telefonumu elime alip saate baktiğimda ona geliyordu ve yorgundum. Yatağima yattim tam gözlerim kapanirken telefonum titredi ve hemen açtim.
İyi geceler madmazel. Gözlerim gözlerinle uykuya dalsin ....
Şok olmuştum . Ne yani ayni anda birbirimzi mi düşunuyorduk? Hemen numarayi kayit ettim ve bende mesaj atmaya karar verdim
Tek rüyam senin gözlerin olsun oyleyse :-)
Bunu nasil yaptim bilmiyorum ama yanlis bir sey yaptiğimi düşunuyordum. Ve istemeden onu düşünerek uyudum

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin