••••BÜYÜ••••

159 71 10
                                    

Ona anlatabilirdim ama simdi yeri zamani degildi. Ona icimi dokup rahatlamayi cok istiyorum ama once basimizdaki beladan kurtulmaliyiz diye dusundum ve Seza'ya dönup
- Dinlendiysen gidelim artik dayanacak halim kalmadi bu kabusa ...
- Gidelim tamam ama nasil cikicaz burdan?
- Devam edelim elbet cikariz gel hadi.
Dedim ve kalkmasi icin elini tuttum. Yolda hizli hizli adimlarla devam ettik ve ilerde bir kavsak gorundu. Hemen araba durdurmaya basladik ve ikinci denememizde basarili olduk. Arabadaki adam cok iyi niyetli birine benziyodu bizi kapimizin onune kadar birakti. Hatta Seza'yi hastaneye goturmek icin uzun sure dil doktu. Neyse ki eve gelmistim Seza'da evindedir. Simdi problem ablama yakalanmadan odama gidip uyuma numarasi yapabilimek. Sessizce apartmanda ilerledim ama bir problem daha anahtarim okul cantam da. Okula da gidecek halim yok ya ! Telefonum geldi hemen aklima ve hirkamin cebini karistirdim. Neyse ki buldum ve Seza'yi aradim aslinda aramamaliyim ama baska carem de yoktu.
- Efendim canim birsey mi oldu yoksa ?
- yok yok gayet iyiyim ablam uyuyor ve anahtarim yok ne yapacağimi bilemedim.
- tamam bekle orda ben seni almaya geliyorum.
Ve telefonu yuzume kapatti gece gece erkek arkadasimin evine gitmekte neyin nesi ? Biz ne zaman duzgun bir sevgili olacaktik ki ? Gerci boylesi daha iyi o benim sadece sevgilim degil sonucta. Herseyim .
Biraz sonra dis kapinin onunde bi ses duydum ve hemen iki kati indim. Seza bana bakip kahkahalara boguldu ve elini belime koydu. Bende kolumu omzuna attim ve onun evine dogru ilerledik. Yolda birden durdum ve arka arkaya soru sordum. Buna soru bombalari da denilebilir.
- Evde kim var ?
-Baban bir sey dermi ?
- Annen cok kizar mi ?
-Nerde yaticam ben ?
-Haaa ! Yarin okul var gitmeliyiz mutlaka ama nasil temizlencem ben simdi ?
- Off! Annenin olaylardan haberi varmi ?
- Senin basini belaya soktuğumu da ogrendi değil mi ?
-Kesin nefret ede..

-yeter yeter ! Sakin ol annem anlayisli beraber anlatiriz . Bizde dus alirsin ve benim odamda yatarsin simdi sakin ol ve yuru yoksa acliktan oleceğiz.
Sadece kafami salladim ve guldum. Oda beni cekistirerek eve götürdü. Eve girerken tedirgin oldum cunku bana cok yabani bakiyolardi.
- Anne simdi sana daha iyi anlaticam ama once tanisin bu Sare.
- Memnun oldum. Kusura bakmayin gece gece rahatsiz ediyorum.
- yok kizim ne demek ask olsun .... Hale ben de cok memnun oldum.
- Sare bu da babam.
- iyi aksamlar amaca.
- sanada guzel kizim massallah bu ne guzellik boyle uzun zamandir evimize boyle guzel misafir gelmemisti.
- rica edrim o sizin guzelliginiz.
Aslinda icimden boyle dememistim ( ahhh! Canim ne demek guzelimdir tabii ) felan tarzinda seyler ama sonucta yeni tanisiyoruz ilk gunden icimdeki patavatsiz cikmasin istedim. Seza tam istedigim gibi bir konusma yapti ve icimi rahatlatti.
- anne ben banyoya gireyim iyice temizleneyim. Sare'de misafir banyosunda bir guzel dus alsin cikincada yemek yer konusuruz sonrada yatar uyuruz sen bana oturma odasini ayarlarsin değil mi ?
- tabi tabii ayarlarim siz gidin temizlenin hadi bakalim ...
Seza bana banyoyu gosterdi ve temiz havlu verdi . Sonra arkamizdan Hale teyze geldi ve bana pijama takimi verdi biraz buyuktu ama gayet konforlu. Dustan cikinca biraz kendimi yanliz hissettim yavas yavas pijamalarimi giyindim cunku Seza'dan once cikmak istemiyordum. Aynada saclarimi duzeltirken banyonun kapisi tiklatildi bende kapiyi actim bu Seza'di gulumsedim ve saclarimi arkaya dogru hizla attim. Tekrar seza'ya donunce
- Niye bu kadar guzelsin ?
Dedi ve mavi gozleriyle bana tatli tatli gulumsedi. Bende once etrafa bakindim sonrada
- sen niye bu kadar yakisiklisin ?
- Hadi yemek yiyyelim artik olucem ! Misafirlikte bir yere kadar ...
Dedim ve guldum. Annesi kisa surede sofrayi donatmisti. Yemek yerken olaylari anlattik sorada uyumak icin Seza'nin odasina gittim.
Odasi buyuktu ve heryer masmaviydi. Mavi benim en sevdiğim renktir. Calisma masasinda birkac fotografi vardi bende iclerinden bir tanesini aldim ve bir not yazip yapistirdim
••••• senin icin hirsizlik bile mubahtir :) ••••••
Bunu fark etteginde o tatli gulumsemesi yuzunde olusacagindan eminim. Yatga yattim ve harika rahatti. Yorgunluk ve Seza'nin kokusu beni buyuledigi icin kisa surede uyudum.

İMKANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin